Miksi meillä ei kestä tuolit?
Muutaman viikon kun on käytössä niin alkaa ruuvit tippumaan ja osat irtoamaan. Eikä olla lihavia.
Kommentit (5)
Laatu, laatu ja laatu.
Minä ostin muutama vuosi sitten edulliset keittiön tuolit, ruuveja sai kiristää vähän väliä. Kyllästyin ja otin käyttöön vanhat tuolit, sellaiset puiset pinnatuolit jostain 30 vuoden takaa (hioin ja maalasin, ne on ihanat!) enkä ole kertaakaan joutunut kiristelemään mitään, en hermoja enkä tuolin ruuveja.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:04"]
Laatu, laatu ja laatu.
Minä ostin muutama vuosi sitten edulliset keittiön tuolit, ruuveja sai kiristää vähän väliä. Kyllästyin ja otin käyttöön vanhat tuolit, sellaiset puiset pinnatuolit jostain 30 vuoden takaa (hioin ja maalasin, ne on ihanat!) enkä ole kertaakaan joutunut kiristelemään mitään, en hermoja enkä tuolin ruuveja.
[/quote]
jep, ainoa tuoli mitä ei saada rikki. Pinnatuoli pian 40 vuotta vanha. ap
Meillä pojan perheen lapset ei osaa istua tuoleissa, aina täytyy keinua, hyppiä, riekkua jne. Siksi lapset istuu meillä portailla syömässä, siinä eivät saa keikutettua mitään hajalle.
Minulla Artekin keittiötuolit ovat olleet vuodesta -71, eikä mitään ole irronnut. Ehkä laatu ja ja hinta ovat ainakin jossain määrin verrannolliset.