Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meillä ei kestä tuolit?

Vierailija
20.07.2014 |

Muutaman viikon kun on käytössä niin alkaa ruuvit tippumaan ja osat irtoamaan. Eikä olla lihavia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Artekin keittiötuolit ovat olleet vuodesta -71, eikä mitään ole irronnut. Ehkä laatu ja ja hinta ovat ainakin jossain määrin verrannolliset.

Vierailija
2/5 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu, laatu ja laatu.

Minä ostin muutama vuosi sitten edulliset keittiön tuolit, ruuveja sai kiristää vähän väliä. Kyllästyin ja otin käyttöön vanhat tuolit, sellaiset puiset pinnatuolit jostain 30 vuoden takaa (hioin ja maalasin, ne on ihanat!) enkä ole kertaakaan joutunut kiristelemään mitään, en hermoja enkä tuolin ruuveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keinuttaa osta keinutuoli

Vierailija
4/5 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:04"]

Laatu, laatu ja laatu.

Minä ostin muutama vuosi sitten edulliset keittiön tuolit, ruuveja sai kiristää vähän väliä. Kyllästyin ja otin käyttöön vanhat tuolit, sellaiset puiset pinnatuolit jostain 30 vuoden takaa (hioin ja maalasin, ne on ihanat!) enkä ole kertaakaan joutunut kiristelemään mitään, en hermoja enkä tuolin ruuveja.

[/quote]

jep, ainoa tuoli mitä ei saada rikki. Pinnatuoli pian 40 vuotta vanha. ap

Vierailija
5/5 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojan perheen lapset ei osaa istua tuoleissa, aina täytyy keinua, hyppiä, riekkua jne. Siksi lapset istuu meillä portailla syömässä, siinä eivät saa keikutettua mitään hajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi