Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut joskus negatiivista palautetta töissäsi?

Vierailija
15.07.2021 |

Mikä/missä vika, mitä teit väärin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pura tähän kaikki. Tämä voi olla terapeuttista.ap

Vierailija
2/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lähdin kuulemma liian aikaisin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus puhelinseksilinjalla asiakas puhui pitkän puhelun ja mielestäni kaikki meni todella hyvin ja asiakas vaikutti tyytyväiseltä. Sitten puhelun lopuksi asiakas kommentoi, että olen huono työssäni. Sanoin jotain sellaista, että "Niin, eiväthän kaikki voi tykätä kaikista" ja hän sanoi, että "Ei, kyllä sinä olet huono". Hän ei kertonut, mikä meni pieleen, mutta aika hämmentävää se oli. Miten voikin tulkita asiakasta niin väärin. Ja miksei hän lyönyt saman tien luuria kiinni, jos ei tykännyt.

Vierailija
4/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tiimipelaaja, eli en vaan pystynyt vetämään rimaa niin alas ja perseilemään niin paljon kuin "työkaverit"

Vierailija
5/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olin kuulemma liian tehokas. Esimies koki asemansa niin uhatuksi että järjesti minulle siirron eri osastolle :D Onneksi ei sentään potkuja.

Vierailija
6/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, onko joku joka ei oo saanu negariivista palautetta??Saan aivan jatkuvasti. Tutkijan hommissa paskoista käsikirjoituksista, open työssä millon mistäkin.

Vierailija
7/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, liian hidas olen ollut. Enemmän kuitenkin sellaista sanatonta, inhon ilmettä ja näin kun yrittää hoitaa työn niin kuin on opastettu ja olla tarkka. Liian tarkka nähtävästi.

Vierailija
8/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus puhelinseksilinjalla asiakas puhui pitkän puhelun ja mielestäni kaikki meni todella hyvin ja asiakas vaikutti tyytyväiseltä. Sitten puhelun lopuksi asiakas kommentoi, että olen huono työssäni. Sanoin jotain sellaista, että "Niin, eiväthän kaikki voi tykätä kaikista" ja hän sanoi, että "Ei, kyllä sinä olet huono". Hän ei kertonut, mikä meni pieleen, mutta aika hämmentävää se oli. Miten voikin tulkita asiakasta niin väärin. Ja miksei hän lyönyt saman tien luuria kiinni, jos ei tykännyt.

No joo tuollahan ne jotkut saa kiksinsä varmaan loukkaamisesta. Kaikenlaista on kuultu. Joskus puhuin kuulemma kuin "postin hakemisesta" siis liian arkipäiväisesti. Yleensähän nämä kyllä lyövät heti luurin kiinni jos ei miellytä.

T. 7

Vierailija
9/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin virhe on pilkku eli olen maksanut vääriä summa erilaisia korvauksia ja joskus unohtanut merkata koko korvauksen. Siitä saa niin asiakkaalta kuin esimieheltä paskaa niskaa, vaikka kysymys on vain lyönti- tai huolimattomuusvirheestä.