Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein kiinnostunut mies pitää yhteyttä?

Vierailija
15.07.2021 |

Niin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että teillä molemmilla on hyvä ja helppo olo.

Vierailija
2/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja hänen elämäntilanteestaan ja viestimistavoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin miehestä.

Vierailija
4/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök mikä vastaus. Ei näin.

Jos sulle tulee "outo olo" miesten viestinnästä ja tavasta olla sun kanssa, niin se on väärä mies sulle. Älä vain lähde noihin outoihin selityksiin mukaan.

Vierailija
5/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka monta matchia on samaan aikaan. Itselläni on niin paljon että eipä joka päivä ehdi kaikkia huomioida.

Vierailija
6/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin usein, että nainen alkaa halveksia mokomaa häirikköä ja menettää mielenkiintonsa.

Vierailija
7/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle tulee "outo olo" miesten viestinnästä ja tavasta olla sun kanssa, niin se on väärä mies sulle. Älä vain lähde noihin outoihin selityksiin mukaan.

Helposti voi tulla outo olo, kun ei vielä tunneta kunnolla eikä sen vuoksi ymmärretä toisiaan.

Vierailija
8/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies viestitteli joka päivä, alkoi aamulla huomenta-viesteillä.

Tapaili montaa naista samaan aikaan ja oli kaiken lisäksi varattu. Loppujen lopuksi ei ollut edes minusta kiinnostunut.

Eli viestittely ei kertonut mitään minun tapauksessa.

Vierailija
9/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa.

Vierailija
10/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies viestitteli joka päivä, alkoi aamulla huomenta-viesteillä.

Tapaili montaa naista samaan aikaan ja oli kaiken lisäksi varattu. Loppujen lopuksi ei ollut edes minusta kiinnostunut.

Eli viestittely ei kertonut mitään minun tapauksessa.

Alkoiko hänen nimensä T:llä ja asuu Vantaalla? Olen epäillyt hänen olevan narsisti. Hän on jatkuvasti wapissa, ei pysty lainkaan olemaan yksin ja tarvitsee naisten ihailua. 

Vierailija
11/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monella aikuisella ihmisellä on muutakin tekemistä kuin ihastukselleen viestittely. Joillain sitten kai ei. Moni häntäheikki ei muuta teekään kuin viestittelee naisille, moni vakavissaan oleva harrastaa, käy töissä ja on kiinnostunut muustakin maailmassa. Näihin ei oikeasti ole mitään sääntöjä, vaikka sua kuinka yököttäisi.

Vierailija
12/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tohon oo oikeaa vastausta olemassa, asia riippuu siitäkin onko homma vasta tunnusteluasteella vai onko molemminpuolisesti jo tunteet tiedossa. Lisäksi vaikuttaa se miten usein näette ja missä yhteydessä, tunnetteko toisianne minkä verran jnejnejne.

Vierailija
13/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies otti yhteyttä kun oli asiaa/halusi tavata, ehkä kerran tai kaksi viikossa. Oli just hyvä, kun itsekään en välitä "turhaan" laittaa viestiä.

Vierailija
14/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, ei sille ole mitään koodia. Toisten kanssa syntyy flow ja jutellaan joka pvä, toiset vastaavat vasta parin pvän päästä. Jos olen itse naisena kiinnostunut laitan viestiä silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
15/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monella aikuisella ihmisellä on muutakin tekemistä kuin ihastukselleen viestittely. Joillain sitten kai ei. Moni häntäheikki ei muuta teekään kuin viestittelee naisille, moni vakavissaan oleva harrastaa, käy töissä ja on kiinnostunut muustakin maailmassa. Näihin ei oikeasti ole mitään sääntöjä, vaikka sua kuinka yököttäisi.

Näin se menee omallakin kokemuksella. Liian aktiivinen viestittelijä, joka on whatsappissa lähes jatkuvasti paikalla (mutta lukee sinun viestisi viiveellä) viestittelee 100% varmasti muillekin naisille.

Sitten tuli mies, joka laittoi viestiä vain tapaamisen sopimisesta. Parhaimmillaan molempien työkiireiden vuoksi meni viikkokin ilman yhteydenpitoa. Kai se kiinnostunut sitten oli, nyt viettänyt tuossa vieressä 5 vuotta - viestiä ei tule vieläkään ellei asiaa ole, mutta en sellaista osaa edes kaivata :D

Vierailija
16/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että kiinnostuneen kohdalla tämän selitetään riippuvan ihan miehestä, koska kuitenkin ne ei-niin-kiinnostuneet on kuitenkin veistetty täysin samasta puusta mitä tulee viestimistapoihin ja yhteydenottotiheyteen..

Itse sanoisin kokemuksesta, että jos miehen kiinnostusta pitää yhtään aprikoida (saati avata siitä ketju av-palstalle) niin mies ei ole aidosti kiinnostunut.

Vierailija
17/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä minusta niinkään voi mitata viestien tiheydellä vaan enemmänkin niiden sisällöllä. Jonkun kanssa on molemmin puolin selvät sävelet alusta asti vaikka ei viestiteltäisi kuin kerran viikkoon ja toisen kanssa taas joka päiväinenkään yhteydenpito ei kerro kiinnostuksesta yhtään mitään.

Vierailija
18/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun haluaa sp-yhteyttä.

Yleensä siis baarien sulkeuduttua.

Vierailija
19/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että kiinnostuneen kohdalla tämän selitetään riippuvan ihan miehestä, koska kuitenkin ne ei-niin-kiinnostuneet on kuitenkin veistetty täysin samasta puusta mitä tulee viestimistapoihin ja yhteydenottotiheyteen..

Itse sanoisin kokemuksesta, että jos miehen kiinnostusta pitää yhtään aprikoida (saati avata siitä ketju av-palstalle) niin mies ei ole aidosti kiinnostunut.

Tämä on muuten Jumalan tosi. Miehet eivät ole kovin monimutkaisia, varsinkaan näissä asioissa. Jos joudut miettimään onko mies kiinnostunut, hän ei ole kiinnostunut.

Vierailija
20/28 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuuma-kylmä -mies, joka kiinnostuneena laittoi viestiä aina heti kotiin päästyään ja vastasi nopeasti viesteihini ja viestit olivat usein pitkiä. Epäkiinnostuneena sitten odotti mun laittavan viestiä ja vastaili lyhyesti eikä esittänyt kysymyksiä (eli halunnut ylläpitää kommunikaatiota). Aivan satavarmasti viestitteli samaan aikaan muiden naisten kanssa ja oli välillä ihastuneempi yhteen, välillä toiseen.