Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jälkiruokana joko marjaisa jäädyke tai sitten maitorahka marjoilla, kumman teen?
15.07.2021 |
Miten on?
Kommentit (5)
En tiedä sinusta, mutta itseäni ällöttää maitotuotteet helteellä. Äänestän siis jäädykettä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos aikaa on niin jäädyke