"Tiesitkö" että olet raskaana ennen kuin tiesit?
Minulla ei ole ollut mitään oireita, eikä syytä epäillä, että olisin raskaana. Mutta on vain ollut sellainen "tunne". Olen muistellut kovasti, kuinka ihanaa oli, kun esikoinen oli pieni vauva, ja kuinka ihanaa olisi pidellä pientä vauvaa sylissä. Ja mieleeni on pulpahdellut ajatuksia vauvan nimistä. Sitten, kuukautisia ei vain kuulunut. Ja lopulta tein positiivisen raskaustestin. Mutta oikeastaan tiesin jo kauan sitten, että olen raskaana. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (24)
Tiesin, koska olin palellut oudosti pari päivää. Varmasti kymmeniä raskaustestejä tehneenä ensimmäisen kerran tärisin testiä tehdessäni, aavistin jo tuloksen. Tärisinpä jännityksestä muuten myös synnytyssalissa, kun kätilö sanoi, että voisi alkaa ponnistamaan.
Tiesin molemmista.Eka raskaus selvisi todella nopeasti,koska aamulla töihin lähtiessä pelkkä kahvin haju etoi. :D . Heti synnytyksen jälkeen join elämäni parhaan kahvin.
Toisella kerralla sama juttu.
Tiesin molemmista, no ekasta oli ehkä vähän aavistustakin ehkäisyn heikon käytön puolesta, mutta tokan tapauksessa ehkäisy ihan reilusti petti ja raskaustesti vahvisti sitten sen minkä tiesin. Tosin, olin kakkosen "aikoihin" käynyt jo ehkä kuukautta tai paria etuajassa ostamassa ja tehnyt raskaustestin vaikka en vuosikausiin ollut edes ajatellut sellaisen ostamista, mutta silloin tulos oli negatiivinen. Sama ehkäisymetodi oli senkin jälkeen käytössä, ja aika pian tuli sitten se aika, kun olin jo varma, että jos nyt teen uudestaan testin niin kyllä se on positiivinen. 
Tiesin molemmista myös sukupuolen, vaikka toki sen hyvin saa arvaamallakin oikein, mutta joka tapauksessa tunne oli vahva että poika ja sitten tyttö. Synnytyksien ajankohtaa sen sijaan en aavistanut kummankaan kohdalla ennen kuin se oikeasti alkoi, ja tokalla en vielä silloinkaan :P.
Ei pahoinvointia tms. oireita. En juo, en polta, enkä käyttänyt lääkkeitään. Lapsi oli iloinen yllätys. Nro 16 jatkoi...