Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän päiväkodissa laiteta juuri päiväkuivaksi oppineelle

Vierailija
11.07.2014 |

uudestaan vaippoja "varmuudeksi"? Just 2 vuotta täyttänyt poika. Ei käytä vaippaa enää päiväunillakaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laiteta. Meillä jättivät heti päiväuniltakin pois, kun viikonloppun jälkeen kerroin oppineen kuivaksi.

Vierailija
2/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin pk:ssa yritettiin aktiivisesti opettaa meidän 2v. kuivaksi myös, ei oppinut heti, oppi sitten 2.5 vuotiaana kesällä pitkän pk-tauon aikana kun oli helppo mennä nopsaan vessaan vähillä

vaatteilla ja syksyllä pk:ssa oltiin tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten vanhempien kanssa sovitaan, osalle laitetaan esim ulkoilun ajaksi vaippa varsinkin talvella kun riisuminen kestää jos hätä yllättääkin. 

Mutta kyllä te siellä sovitte vietkö vielä vaippoja varmuuden vuoksi vai et. 

Vierailija
4/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetiin minun pyynnöstäni, koska henkilökunta ei vaan hoksannut riittävän nopeasti kun lapsi pyysi potalle, ja minua odotti joka päivä säkillinen märkiä vaatteita kotiin viemisiksi. Lapsen siis piti päästä potalle sillä sekunnilla kun oli pissahätä, eikä saanut itse housuja nopeasti alas.Pyysin itse että käyttäkää vaan vaippoja. Ajan kanssa lapsen pidätyskyky sitten parani ja ongelma poistui.

Vierailija
5/5 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin, meillä päiväkodissa jättivät (sovitusti) vaipan pois jo ennen kuin kotona ja opettivat potallekin siellä. Tämä sopi laiskalle äidille hyvin. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi