Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tiesitkö" että olet raskaana ennen kuin tiesit?

Vierailija
19.07.2014 |

Minulla ei ole ollut mitään oireita, eikä syytä epäillä, että olisin raskaana. Mutta on vain ollut sellainen "tunne". Olen muistellut kovasti, kuinka ihanaa oli, kun esikoinen oli pieni vauva, ja kuinka ihanaa olisi pidellä pientä vauvaa sylissä. Ja mieleeni on pulpahdellut ajatuksia vauvan nimistä. Sitten, kuukautisia ei vain kuulunut. Ja lopulta tein positiivisen raskaustestin. Mutta oikeastaan tiesin jo kauan sitten, että olen raskaana. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin kanssa. Eli tuntui turhalta ostaa testi.

Vierailija
2/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiesin ja olin ehtinyt jo lainata kirjastostakin vinon pinon vauvalehtiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muka joka kuukausi, koskaan en ole raskaana. Jos tärppää ni oon sit tääl huutamassa, et mä tiesin! :D

Vierailija
4/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ku nelosella, ootan ja unelmoin niin raskaudesta ja aina kuukautiset on pettymys :S

Vierailija
5/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin molemmilla kerroilla. Molemmat alkaneet kesällä ja kun "sen" olon lisäksi ei yhtään alkoholi mennyt alas niin olin varma. Tästä mun omasta tiedosta meni kyllä yli viikko että testissä näkyi edes haamu.

Vierailija
6/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma etten ole ja tein testin vain todistaakseni lääkärille, että kuukautiset eivät ole myöhässä raskauden vuoksi.

Kymmenissä muissa kierroissa, joissa en ole ollut raskaana, oon kyllä ollut tietävinäni ja ajatellut vaan vauvoja pää ihan hormonihuuruissa varmana, että ei ne menkat ala ja ollut tuntevinani kaikki mahdolliset raskausoireet.

Nyt tositilanteessa mulla on viikko laskettuun aikaan, valtava maha ja siellä tälläkin hetkellä potkiva vauva. Silti tää tuntuu vieläkin melkein epätodellisemmalta kuin ne aiemmat kuvitteelliset pms-sekoiluvauvat.

Vierailija
7/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin  x 2  ♥

Vierailija
8/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt. Mutta kummankin lapsen sukupuolen tiesin. Tai siis aavistin.

Vierailija
9/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varma tunne raskaudesta ennen kuin varmaksi tiesin

Vierailija
10/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiesin" ja kovasti yritin uskotella itselleni, että se on vain kuvitelmaa :D ei ollut suunniteltu raskaus. Oireet tuli vasta plussan jälkeen.

Vierailija
11/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin. 

Ekan kohdalla oireet olivat todella voimaakkaat jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Oksensin jopa töissä ja söin suolaa suoraan purkista kun oli niin kova himo. (Tällaista ei ole koskaan muulloin ollut.)

Kuopuksen kohdalla oli vain outo tunne, mitä ei myöskään muissa kierroissa ollut ollut (ja häntä kuitenkin tehtiin 8 kk).

Vierailija
12/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan raskauksista tiesin. Esikoisesta tein testin varmuuden vuoksi ennen festareita, koska oli "outo olo". Oksetti ja janotti ja väsytti. Plussaahan tuo näytti ja festareilla ostettiinkin sitten vain jäätelöä :) Paljon jäätelöä. 

Seuraava vauva, joka tosin syntyi kuolleena, tuli kohtalaisen yllätyksenä. Ihmettelin erään pitseriakäynnin jälkeen huonoa oloa ja illalla suihkussa kipeitä nännejä. Tajusin tehdä testin vasta päiviä myöhemmin.

Seuraavan raskauden, joka meni kylläkin kesken, arvasin ennen plussaa. Oli outo ja öklö olo ja nopea ylösnouseminen sattui vatsaan. Tein jonkun netin halpistestin, se oli nega, ajoin apteekkiin, ostin apteekin oman testin ja plussa tuli samantien n. puoli tuntia pidätellystä pissasta :)

Kuopuksen raskauden myös aavistin, juuri tuon oudon olon ja sohvaltanousemisen myötä, hän onneksi syntyi ihan elävänä <3 Tärppäsi ekasta yrityskierrosta uuden miehen kanssa, en ees ehtinyt tajuta mitä tapahtui..

Vierailija
13/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin ja tiesin myös että poika on :D

Vierailija
14/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta en tiennyt, toka (ennen kun tuli km 11+4) tiesin, oli todella voimakkaat oireet jo ennen kun kuukautiset jäi pois, nyt tämä "kolmas" oli sellainen pieni aavistus...mulla laskee rauta-arvot raskaudessa heti tosi alhaalle ja parina päivänä oli just sellanen olo, mutta täysin varma en ollut ennen testin tekoa.

Vierailija
15/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiennyt. Ei mitään oireita tms. Selvisi vasta 5:llä kuulla sattumalta.Nolo!

Vierailija
16/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, mutta oireita oli jo kiinnittymisvuodosta lähtien.

Vierailija
17/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:41"]En todellakaan tiennyt. Ei mitään oireita tms. Selvisi vasta 5:llä kuulla sattumalta.Nolo!

[/quote]

Tuliko sulla kuukautiset normaalisti? Eikö ollut minkäänlaista pahoinvointia? Eikö tuntunut mitään liikkeitä ennen kuin tiesit? Nautitko alkoholia kun et tiennyt? Tupakoitko? Mitä ajattelit kun sait tietää olevasi raskaana?

Vierailija
18/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tein testin vasta rv8-9. Lasta oli yritetty jo yli vuosi ja juuri oli itsellä mennyt usko koko touhuun ja ajattelin että menkat jäi pois kun stressaan. Mitään muita oireitakaan ei ollut kuin väsymys, mutta oletin senkin olevan väsymystä yritykseen. Lopulta sitten testattua olin kyllä iloisesti yllättynyt!

Vierailija
19/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana omissa häissäni, vaikken sitä silloin vielä tiennytkään. Jälkeenpäin katselin hääkuvia ja useassa kuvassa pidän kättäni vatsallani niin kuin raskaana olevat usein tekevät. Ehkä jossain alitajunnassani tiesin jo odottavani pienokaista.

Vierailija
20/24 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:41"]En todellakaan tiennyt. Ei mitään oireita tms. Selvisi vasta 5:llä kuulla sattumalta.Nolo!

[/quote]

Tuliko sulla kuukautiset normaalisti? Eikö ollut minkäänlaista pahoinvointia? Eikö tuntunut mitään liikkeitä ennen kuin tiesit? Nautitko alkoholia kun et tiennyt? Tupakoitko? Mitä ajattelit kun sait tietää olevasi raskaana?

Mulla ei koskaan ollut säännölliset vuodot, en ihmetellyt niiden puuttumista, varsinkin kun olin jo tehnyt yhden negat. testin. Yhden ihmeellisen perhosen siiven kosketuksen tunsin, luulin ilmaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi