Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unirytmi mennyt sekaisin helteestä

Vierailija
15.07.2021 |

Ei ole oikein pystynyt nukkumaan. Harmittaa, kun koko loma melkein mennyt hukkaan. Melatoniinia olen ottanut mutta en ole silti päässyt uneen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ensi viikolla helpottaa :)

Vierailija
2/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniini on aika turhaa, kun unettomuus johtuu kuumuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun joka yö noin 5 tuntia. Sen jälkeen herään enkä pääse enää kunnolla uneen, koko keho tuntuu kuumalta ja viilentävä tuuletinkaan ei auta, vaikka olisi ihan kasvojen vieressä. 

Olen nukkunut tällä yöllä vain yhden yön hyvin. Reagoin tosi vahvasti huonounisuuteen. Tuntuu, että aivot eivät pelaa normaalisti.

Mutta nyt pitäisi pian tulla viileämpää, kun pari yötä vielä kestetään. Tsemppiä!

Vierailija
4/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on kunnon lääkearsenaali, jolla saa nukuttua kuin tukki näillä helteillä.

Vierailija
5/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin tässä on nukuttu, mukava kun ei tarvitse peittoa. Turhaa rutinaa !

Vierailija
6/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nukun joka yö noin 5 tuntia. Sen jälkeen herään enkä pääse enää kunnolla uneen, koko keho tuntuu kuumalta ja viilentävä tuuletinkaan ei auta, vaikka olisi ihan kasvojen vieressä. 

Olen nukkunut tällä yöllä vain yhden yön hyvin. Reagoin tosi vahvasti huonounisuuteen. Tuntuu, että aivot eivät pelaa normaalisti.

Mutta nyt pitäisi pian tulla viileämpää, kun pari yötä vielä kestetään. Tsemppiä!

Olen huomannut, että tuuletin viilentää parhaiten, kun sen suuntaa alavartaloon. Kasvoihin suunnattuna lähinnä ärsyttää. 

Vierailija
7/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt pitäisi pian tulla viileämpää, kun pari yötä vielä kestetään. Tsemppiä![/quote

*tällä viikolla yhden yön.. siinä esimerkki, että aivot eivät toimi.

Vierailija
8/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla makkarissa asteita 19, muissa huoneissa 21

Vierailija
9/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos SÄ olet nukkunut hyvin, niin sehän tarkoittaa että kaikilla muillakin on hyvä olo ja valitetaan vain tyhjästä.

Empatiakyvytön pelle. 

Vierailija
10/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ime sä kuule vaan mynthonii!

Vierailija
11/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILP on onneksi sijoitettu makkariin, joten siellä on n. 20 yötäpäivää, muissa huoneissa on n. 21-22.

Vierailija
12/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään harvinaista, että kuumuus vaikuttaa unirytmiin ja aiheuttaa univajetta. Siitä on ihan tutkimustietoakin, esim. https://yle.fi/uutiset/3-12020354. 

Itsekin huomaan kyllä saman. Omassa asunnossani on niin lämmin, että viime yönäkin nukahdin vasta aamulla. Onneksi on joustavat työajat ja tänään voi taas tehdä töitä iltapainotteisesti. 

Vierailija
13/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ILP on onneksi sijoitettu makkariin, joten siellä on n. 20 yötäpäivää, muissa huoneissa on n. 21-22.

Miksi hierot suolaa haavoihin? :/

Vierailija
14/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on kunnon lääkearsenaali, jolla saa nukuttua kuin tukki näillä helteillä.

Minä saan alkon tuotteilla univelat kuitattua. Riittävä määrä saa nukkumaan kellon ympäri kuin tukki. 

Vierailija
15/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan alkon tuotteilla univelat kuitattua. Riittävä määrä saa nukkumaan kellon ympäri kuin tukki. 

Mä en saa nukuttua alkon voimalla kuin joku 3 tuntia, vaikka vetäis kunnon konttauskännit.

Vierailija
16/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unen laatu kuitenkin valitettavasti kärsii alkoholin voimalla nukkuessa. 

Vierailija
17/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun asunnossani on 30 astetta lämmintä ympäri vuorokauden ja nukun kuin tukki.

Vierailija
18/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos SÄ olet nukkunut hyvin, niin sehän tarkoittaa että kaikilla muillakin on hyvä olo ja valitetaan vain tyhjästä.

Empatiakyvytön pelle. 

Joo, hyvin on nukuttanut, nuku sääkin, äläkä koko ajan valita, mene kylmiöön, jossa säilytetään hengettömiä, jos et muuten pärjää. Hyvää Yötä!

Vierailija
19/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Niin ihanan lämmintä ja valoisaa ettei malta levätä edes yöllä:) Viimeyökin nukuin 03-06. Ja heti pirteänä ylös touhuamaan:)

Vierailija
20/21 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää surffatko av palstalla koko iltaa niin kyllä uni maistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme