Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulema 26 astetta on korkein lämpötila jossa ihminen pystyy nukkumaan.

Vierailija
15.07.2021 |

Sanoo YLE ja professori+neurologi artikkelissaan.
Meillä ollut nyt n.5vkon ajan makuuhuoneen (ja koko kodin) lämpötila +27/+31, viimeyönäkin +29,6.
Muutama viimeyö ollut tosi vaikea, kestää että nukahdan, heräilen, tuskan hiki valuu noroina jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ihme ettei viime yönä tullut uni kunnolla, kun sisälämöptila on 28. aiemmin se oli 25-26. nukuin 5 tuntia

Vierailija
2/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sisälämpötila tällä hetkellä 31,3, vähän aikaa sitten oli 31,8. Ja hyvin olen nukkunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä pitää olla matalampikin lämpötila, etten ui hiessä tai vaihtoehtoisesti edes tuuletin puhaltamassa. En ole mitannut sisälämöpötilaa, mutta koen että olen siinä onnellisessa asemassa, ettei asuntoni kuumene kovin herkästi, aurinko paistaa ikkunoista sisään vain hetken aikaa aamusta, toki miinuksena sitten piha on varjoisa, mutta aivan sama.

Täällä ei kyllä ole niin tappohelteet ollut, kuin mitä eteläsuomessa.

Vierailija
4/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ei pidä paikkaansa. Olen nukkunut monta viikkoa asunnossa, jossa on enemmän kuin +26. 

Vierailija
5/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa maailman ihmisistä ei öitään nukkuisi, jos 26 astetta olisi yöunen mahdollistava raja.

Vierailija
6/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut oikein hyvä nukkua. Himpun alle 30 astetta öisin. Ei ole tarvinnut extra peitteitä eikä pitkiä kalsareita, villapaitoja yms. Joku 28 koko ajan yöaikaan olisi just passeli ja päivällä 20.

Vierailija
7/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä väkisinkin nukkuu kuumemmassa, jos tarpeeksi väsyttää.

Vierailija
8/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. 35 asteessa nukkunut ja oli makeat unet. Tuon toerian mukaan puolimaailmaa ei pystyisi nukkumaan koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä