Miehellä on lapsi
Miehellä on lapsi. Hän on 31 vuotias, itse 24 ja myöskin mies.
Olemme olleet yhdessä 5kk. (tunteneet toisemme noin 7kk) En ole tavannut hänen lastaan. Eikä mieheni entinen puoliso tiedä minusta. Olemme kuitenkin ajatelleet kertoa asiasta. Minua kuitenkin pelottaa miten asiaan suhtaudutaan.
Kommentit (31)
Tässä on nyt ketju jossa näkyy aikuisten ihmiset äly ja lukemisen ymmärtämisen taito. Aloituksessa on kaikki tiedot selkeästi kerrottuna.
AP on 24-vuotias mies joka on rakastunut 31-vuotiaaseen mieheen. 31-vuotiaalla on myös lapsi joten ap;ta jänskättää.
Lapsi on ap,een miesystävän heterosuhteesta syntynyt. Tai ainakin lapsen äiti on nainen.
Minusta apn alhainen äo on suurempi uhka lapselle.
Mies on 31 vuotias ja ITSE olen 24 vuotias.
Hän on bi, mutta edellinen puoliso ja lapsen äiti ei sitä tiedä. Joten uskon, että kyseinen asia pitäisi varmasti tuoda ensin julki, että osaisi jotenkin varautua.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:50"]Tässä on nyt ketju jossa näkyy aikuisten ihmiset äly ja lukemisen ymmärtämisen taito. Aloituksessa on kaikki tiedot selkeästi kerrottuna.
[/quote]
Ei se nyt kauhean selkeää ollut jos puolet vastaajista eivät pointtia ymmärtäneet. Minusta tässä ketjussa näkyy kuinka tärkeitä ne äidinkielen kirjoitussäännöt ovat.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:15"]
Oletko vähän rajoittunut, nro. 2?
[/quote] tyhmä ei tajua(tai ei halua)ymmärtää vaikka olisi kirjoitus virheitä tutkittu juttu
En ole rajoittunut, mutta hieman hämmentävää tämä on. 31v ei voi olla 24 vuotiaan isä eikä myöskään toisinpäin. Oletko kenties hieman aineissa nro 1&3?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:50"]Tässä on nyt ketju jossa näkyy aikuisten ihmiset äly ja lukemisen ymmärtämisen taito. Aloituksessa on kaikki tiedot selkeästi [/quote]
Ei kyllä tässä on ap:n kirjoitustaito hukassa. Toisen virkkeen aloitussana "hän" viittaa lapseen ei mieheen. Ap:n lause tarkoittaa että lapsi on 31. Itse ensilukemalla käsitin et ap seurustelee jonkun kanssa, jolla on vanhempi lapsi kuin hän itse. Ja sit olinkin ihan sekaisin että mistä on kyse.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:54"]
Mies on 31 vuotias ja ITSE olen 24 vuotias.
Hän on bi, mutta edellinen puoliso ja lapsen äiti ei sitä tiedä. Joten uskon, että kyseinen asia pitäisi varmasti tuoda ensin julki, että osaisi jotenkin varautua.
[/quote]
Mies sanoo lapsen äitille, että on löytänyt uuden kumppanin ja hän on mies. Haluaa itse kertoa lapselle. Sen jälkeen mies istuu alas ja selittää lapselle että jotkut ihmiset tykkää naisista, jotkut miehistä, isi tykkää molemmista. Isillä on uusi ystävä, ja tahtoisi nyt esitellä XX:n eli sinut, ap, lapselle. Ja sitten menet touhuamaan lapsen kanssa.
Kappas, eikös se ollutkaan sen kummempaa?
Kunhan ap opettelee ilmaisemaan itseään hieman selvemmin, niin ehkä hän selviää myös homosuhteensa ongelmista helpommalla.
Ei tullut pieneen mieleenkään, että homopoika pohtii kumppaninsa lasta "vauvan" av-palstalla. Etenkin kun ensimmäinen mielikuva homosta ei ole isä.
t.2
Tervetuloa heteromaailman normaalikuivioihin. On lapsia exien ja nyxien ja vaikka kenen kanssa. Hyvä että homoillakin on lapsia ja että homomaailmaan tutustutaan ja opitaan että se on normaalia. Hyvin se menee jos ei satu ketään myrkyttäjä-tyyppiä lähipiiriin. Sellaiset voi saada paljonkin pahaa aikaiseksi. Tutustu rohkeasti miehesi lapseen ja ole avoin, teille voi kehittyä hyvä suhde. Uusperhe-kuviot ei todellakaan ole helppoja mutta onnistumisen mahdollisuus on aina olemassa. Lycka till!
Pahoitteluni epäselvästä aloituksesta. Jota kaikki eivät nähtävästi ymmärtäneet.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:47"]Apua, miten tämä juttu voi olla näin vaikea hahmottaa monelle kommentoijalle...? Etenkin kaikkien selvennysyritysten jälkeenkin?
:D :D
[/quote]
Apn ensimmäinen kappale on kirjoitettu ns. päin persettä. En minäkään ymmärtänyt ennen kuin 18 selitti.