Kuinka paljot saat veronpalautusta?
Kommentit (40)
26 euroa ja risat. Tähtäsin pieniin mätkyihin, vähän meni laskelma pieleen.
+3000€ ei minun, vaan työpaikan verotusmokan vuoksi. Kelpaa 🙏🏻
Noin 900 eur. En ymmärrä miten meni noin pieleen. Toki työhuone- ja muut etätyön vähennykset nosti summaa mutta ilmankin niitä oli tulossa 800 eur.
Vähän yli 3000 euroa palautusta. Veroprossa ja tulot melkein samat kuin sitä edeltävänä vuonna, jolloin sain joitain satasia palautusta. En yhtään tajua, miten saan noin paljon palautuksia, kun ei ne etätyövähennyksetkään voi noin paljon olla.
Vierailija kirjoitti:
Typerää pitää liian korkeaa veroprosenttia jotta saisi 2000€ palautuksia. Veronpalautuksille ei saa korkoa mutta tuolla 2000€ saa osakemarkkinoilla tuottoa 👍 Bisnesmiehelle tulee aina mätkyjä koska silloin lainataan valtiolta eikä toisinpäin 😎
Minä pidän korkeampaa siksi, että teen sillä lailla ns pakkosäästöä. Pääsen reissuun jne eikä tarvitse pitkin vuotta laittaa sivuun kun ei ole taetta että se onnistuisi.
Miksi pidätte liian korkeaa veroprosenttia? Voisitte pienemmällä prosentilla laittaa 100-200€/kk rahastoon ja vaurastua. 20€/kk 20 vuoden ajan on 10000€ 👍 Ei tietenkään ole pakko vaurastua jos ei kertakaikkiaan halua 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilut tuhat euroa. En ymmärrä miksi, koska olen käynyt verotoimistossa suurin piirtein kuukauden välein ja antanut tiedot tuloistani todella tarkasti.
kuka sekoboltsi ravaa verotoimistossa kk välein?
Todella epäsäännölliset tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää pitää liian korkeaa veroprosenttia jotta saisi 2000€ palautuksia. Veronpalautuksille ei saa korkoa mutta tuolla 2000€ saa osakemarkkinoilla tuottoa 👍 Bisnesmiehelle tulee aina mätkyjä koska silloin lainataan valtiolta eikä toisinpäin 😎
Minä pidän korkeampaa siksi, että teen sillä lailla ns pakkosäästöä. Pääsen reissuun jne eikä tarvitse pitkin vuotta laittaa sivuun kun ei ole taetta että se onnistuisi.
Minä pidän korkeampaa myös jotta saan sillä pakkosäästöllä sitten ostettua noin 2500 litraa polttoöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidätte liian korkeaa veroprosenttia? Voisitte pienemmällä prosentilla laittaa 100-200€/kk rahastoon ja vaurastua. 20€/kk 20 vuoden ajan on 10000€ 👍 Ei tietenkään ole pakko vaurastua jos ei kertakaikkiaan halua 😉
Ei välttämättä voi laittaa kuukausittain 100-200e sivuun palkasta jonka saa tilille. On itselle ainakin jotenkin "helpompi" että saan elellä normaalisti ja laitan toki sivuun jos voin, mutta on mukava saada aina iso summa veronpalautuksia jota ei välttämättä olisi voinut säästää nettopalkasta.
2600 €
Ihan mukava juttu kyllä näin köyhänä!
Pankki ilmoitti, ettei tilille mahdu enempää. Ilmoitin verottajalle, että palautukseni voi ohjata etelä-euroopan koronatukiin.
457 euroa. Kiinteistöveroon menee heti 150€.
Jos verottaja hyväksyy vähennykseni, niin suunnilleen 4600 e olisi tulossa takaisin.
900e joka sekin turhan suuri laina valtiolle.
kuka sekoboltsi ravaa verotoimistossa kk välein?