Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidl myyjät

Hohhoijaa
15.07.2021 |

Lidlin myyjät juoruavat puhelimessa handsfreella koko ajan samalla kun työskentelevät myymälässä. Jos tarvitsee kysyä heiltä jostakin niin selvästi ärsyyntyvät, kun joutuvat keskeyttämään hetkeksi puhelunsa. Ärsyttää kuunnella ainaista höpinää, mitä teit eilen mihin meet tänään ym ym. Oletteko huomanneet samaa, itse en ole törmännyt vastaavaan missään muussa kaupassa..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät juoruavat asiakkaista. Ainakin Niittykummun Lidlissä. Todella ala-arvoista toimintaa.

Onneksi on muitakin ruokakauppoja.

Vierailija
22/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on melkein 200 Lidl-myymälää. Monessako ap on käynyt ja montaako asiakaspalvelijaa tarvinnut kysyäkseen jotakin?

Citymarketteja on noin 80 ja Prismojakin noin 70. Päivystääkö ap näissäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijaelokuussa2022 kirjoitti:

Myyjät juoruavat asiakkaista. Ainakin Niittykummun Lidlissä. Todella ala-arvoista toimintaa.

Onneksi on muitakin ruokakauppoja.

Sama Vuosaaren Columbuksen myymälässä.

Vierailija
24/28 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa Lidleissä törmännyt.

Vierailija
25/28 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Lidlistä hyvää kassapalvelua, mutta asiakkaat sen sijaan ovat olleet itsekkäitä kokomyymälänkailottajia ja kärrytunkijoita niin että ei edes Prismassa näe samanlaista.

Olen aina saanut itähellsinki hyvää asiakaspalvelua kassoilla kuin mymälässä sisällä käytävillä,jos en jotain löydä Henkilökunallata: Lidi.Prisama, Citymarket. Muut S-ketjun kaupat,kuin K-kaupat.Unohtamatta Saiturin pörssiä tai Tokmmania,ymm liikeet. Ps.Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

Vierailija
26/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt myös S ryhmän kaupoissa, tuota kavereille pälätystä. Minua se ei kuitenkaan häiritse, kuin silloin kun tarvitsee kysyä jotain. 

Vierailija
27/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri s-marketissa saman huomasin. Pikkuhiljaa lipunut myyjille tuo multitaskaamisen kulttuuri. Siinä kassatyön ohessa voi ihan hyvin neuvoa toista myyjää toisaalla myymälässä. Antaa siinä kassalla olevalle asiakkaalle huonon kuvan. Siis kassa juttelee siihen nappiinsa koko toimituksen ajan. En pidä, paheksun.

Ihan yhtälailla paheksun iltaisin myymälässä aloitettua siivoamista. Lidlissä varsinkin ihan höyrypäänä vetävät niillä koneillansa ja kun kassalla tulee 10 sekunnin tauko, pitää se aika käyttää toisten kassahihnojen putsaamiseen ja juosta takaisin omalle kassalle.

Kaupoissa on nykyään niin vähän henkilökuntaa että kassalla olevan myyjän on pakko neuvoa radiopuhelimen kautta myymälässä olevaa myyjää, kun siellä myymälässä ei ole ketään toista joka voisi neuvoa. Samasta syystä kassamyyjän on pakko siivota kassatyön lomassa.

Kumpikaan yllämainittu asia ei ole kassamyyjien syytä, vaan työnantajan jonka ainoa ajatus on tehdä mahdollisimman paljon voittoa mahdollisimman pienellä henkilökunta määrällä.

Vierailija
28/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut koska avauksen höpinät ovat puhdasta valhetta tai koskevat ainoastaan jotain tiettyä liikettä ja yhtä työntekijää.

Minulla on sama kokemus, eikä voi olla tapahtunut samassa myymälässä. Yksi laittoi tavaroita hyllyyn ja kailotti samalla kovaan ääneen mikrofoniinsa yksityisasioitaan jollekulle toiselle