Lasta väsyttää, mutta en itse vielä halua mennä nukkumaan
Kommentit (7)
En vielä halua itse makaamaan, koska nukahdan kumminkin
lapsesi nukahtamaan itsekseen, meillä ei edes alle vuoden ikäistä tarvitse nukuttaa viereen.
ihan lapsen edun puolesta kannattaisi antaa jo nukkua jos kerran nukuttaa!
...eiköhän ne vaikeudet yleensä ala vasta myöhemmin, kun ikää ja ymmärrystä tulee lapselle lisää!
nimim. meilläkin nukahtivat 1,5 vuotiaaksi itsenäisesti, mutta 1,5-7 vuoden ikävaiheet nukutimme kiltisti viereen joka ikinnen ilta:)
että laittaudutaan sänkyyn makaamaan ja pistetään silmät kiinni. Näin se vaan on niin aikuisilla kuin lapsillakin, ja mitä aiemmin sen oppii sitä parempi!
meilläkin nukutetaan lapsi viereen, mutta ei hänen silti tartte valvoa yömyöhään. Nukutetaan vaan lapsi, ja sitten jatketaan itse iltaa, niin halutessamme.
Joskus toki sitä itekkin nukahtaa mikä ei ole kiva, mutta elämä on. Ei voi minkään. :)
Varsinkin jos lapsi päivähoidossa, niin olisi syytä pitää huolta riittävästä unen määrästä, koska hoitoon pitää kumminkin aamulla herätä tiettyyn aikaan ja se taitaa yleensä olla aika aikasin?
Meillä on kotihoidossa.
jo harkita muita nukkumisjärjestelyitä????
Yleensä lapset ja aikuiset menee eri aikaan nukkumaan, näin on ollut jo maailman tappiin....