Teille jotka käytte kaupassa.
Haluan saada vähän tietoa. Miksi luulette, että kaupassa voi käyttäytyä miten haluaa? Miksi luulette saavanne riehua, huutaa ja haukkua aspa pystyyn? Mikä tälle kaikelle on motiivi? Ja sitten miksi asiasta ei saa sanoa? Miksi pitää kestää ja niellä törkeä käytös?
Kommentit (23)
Aika outo aloitus. Eiköhän kaupassa käydä hyvillä mielin ja olla asiakaspalvelijoille kohteliaita.
Käyn kaupassa, mutta en kyllä käyttäydy noin. Otsikkosi on harhaanjohtava.
Miksi sinä oletat, että jokainen kaupassa käyvä myös käyttäytyy huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä oletat, että jokainen kaupassa käyvä myös käyttäytyy huonosti?
Haluan tietää vain niiden motiivin jotka näin käyttäytyvät.
Kyseinen aloitus oli siis heille jotka näin käyttäytyvät. Haluan yrittää ymmärtää tätä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen aloitus oli siis heille jotka näin käyttäytyvät. Haluan yrittää ymmärtää tätä käytöstä.
En ole koskaan edes nähnyt tuollaista käytöstä kaupassa!
Vierailija kirjoitti:
Harhaanjohtavasti otsikoitu siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten et ole nähnyt. Ei tässä sitä kysytty. Haluan tietää sekopää asiakkaiden motiivin.
Varmaan projisoivat omaa pahaa oloaan. Ovat itse tulleet kiusatuiksi tai muutoin huonosti kohdelluiksi. Eihän tällaista tarvi hyväksyä. Kyllä aspallakin on oikeus sanoa asiattomasta käytöksestä.
Sun pitää kysyä heiltä siellä kaupassa ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten et ole nähnyt. Ei tässä sitä kysytty. Haluan tietää sekopää asiakkaiden motiivin.
Tässähän nimenomaan kysyttiin kaikilta, jotka käyvät kaupassa... Ks. otsikko "Teille, jotka käytte kaupassa..."
En ole kertaakaan tuollaista nähnyt.
Empä ole koskaan törmännyt mihinkään tuollaiseen.
Taitaa olla niiden kaupungin betonikopeissa asuvien juttuja, siellä varmaan kiristyy hermot.
Olen maksava asiakas. Antakaa porttikielto, jos tuulettumiseni ei miellytä. Eipä ole vielä tullut.
Johtunee sinun omasta toiminnastasi. Asenteesi on kovin hyökkäävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy niiltä sekopäiltä. Tosin vaikutat itsekin sellaiselta, kun täällä riehut ja syyttelet kaikkia kaupassakävijöitä.
Varmaan sellaista tapahtuu kun kerran asiakaspalvelijat niin väittävät, mutta itsekään en ole koskaan nähnyt, vaikka vuosia olen hoitanut perheen ruokaostokset.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellaista tapahtuu kun kerran asiakaspalvelijat niin väittävät, mutta itsekään en ole koskaan nähnyt, vaikka vuosia olen hoitanut perheen ruokaostokset.
Minä olen kerran nähnyt. Oli nuorempana töissä videovuokraamossa ja eräs naisasiakas kilahti totaalisesti, kun kysyin, onko hänellä kanta-asiakaskorttia. Haukkui minut, muut asiakkaat, koko firman, Finnairin (?!?) ja Suomen hallituksen samaan syssyyyn. Elämäni hämmentävin kokemus.
En osaa sanoa, kun ei ole tuommoisesta kokemusta.