Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin tänään mökiltä kotiin ja oli 28,3 astetta sisällä. ILP ollut nyt 2h maksimiviilennyksellä ja nyt on miellyttävät 21,4 astetta

Vierailija
15.07.2021 |

Paljos teillä on lämpöä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos  meillä on talvella 21,4 niin vaimo aloittaa sellaisen huudon että... Edelleen muuten ihmettelen sitä, että kun etelän lomalla on 21-22 lämmintä, niin sama porukka, joka nyt vaahtoaa lämmöstä, valittaa silloin liian kylmästä.(vaimoni yksi heistä).

Osaako sun vaimo tehdä mitään oikein?

Vierailija
22/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän välillä 25-27 astetta. Tuntuu paljon mukavammalta, kun ero sisätilan ulkotilojen välillä on suhteellisen vähäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna vihdoinkin ostettiin tuulettimia taloon. Joka kesä ainakin plus 29 sisätiloissa. Etu-ja takaovi auki aamusta iltaan ristivedon saamiseksi. Naapurien lapset ihmettelevät miksi etuovikin on auki aina. Olo on ok, ristivedon johdosta, mutta mitään fyysistä ei voi tehdä. Istutaan varjoisalla terassilla. Öisin isot tuuletusikkunat auki ja puhaltimet päällä. Kaikki verhot kiinni yötä päivää.

Mies edelleen naureskelee kyselijöille, että mitään ilmalämpöpumppua ei tarvita. Heikoilla, hikisillä ja katkonaisilla yöunilla pärjätään.

Ensi vuonna meillä on ilmalämpöpumppu, joka vuosi havahdun liian myöhään sen tarpeeseen. Onhan se kallis, mutta pakkohankinta kun jokainen kesä on hellekesä. Nyt tilatessa asennuksen saisi syyskuussa.

Vierailija
24/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kahden tunnin päästä hotellihuoneessa, jossa voin itse säätää ilmastoinnin. Ajattelin laittaa +20 nyt aluksi.

Merinäköalaa katselen ikkunasta, enkä poistu huoneesta kuin aamiaiselle.

Kotona sisällä +31 nyt. Riitti mulle.

Vierailija
27/27 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kahden tunnin päästä hotellihuoneessa, jossa voin itse säätää ilmastoinnin. Ajattelin laittaa +20 nyt aluksi.

Merinäköalaa katselen ikkunasta, enkä poistu huoneesta kuin aamiaiselle.

Kotona sisällä +31 nyt. Riitti mulle.

Toivottavasti hotelihuoneessasi on viilentävä ilmastointi. Tulimme juuri lomareissulta Suomessa ja meillä hoteöllihuoneissa oli vain ilmastointi, ei viilentävä sellainen. Ja ikkunoita ei saanut auki.

Uusissa hotelleissa usein viilentävä ilmastointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi