Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viha ja rakkaus suhde

Vierailija
19.07.2014 |

En tiedä, olen umpikujassa. Ahdistaa niin paljon kaikki. Pelottaa.

Tapasin vuosi sitten aivan ihanan miehen. Hän oli heti alusta saakka sellainen et hänen kanssa oli kivaa ja mukava olla. Oma Muuttu elämä nopeasti kahden kk tapaamisen jälkeen. Menin kouluun ja työharjoittelut ja pääsinkin samantein töihin. Töitä oli niin paljon mitä jaksoin tehdä ja halusin tehdä koska rakastan työtäni niin paljon. Mieheni kannusti, kehu, rakasti ja kannusti. Oli ylpeä minusta ja mitä tein. Aloin väsyymään ja jonnekkin oli kiire. Siis kiire henkisesti siihen et luottaisin ettei mieheni mene tai häviäisi pois. Et saatais elää jo tasa paksuu ja normaalii elämää.

Hän on sellainen mies että päät kääntyy ja leuka lohsahtaa auki kun kaunis nainen menee ohi. Itsellä kun omatunto on tosi pahasti hakattu alas. Vaikka olen sanonut eikä se haittaa kun se on normaalii, koska katsonhan mäkin vastaan tulleita miehiä. Mutta herättänyt sen epävarman että etsiikö hän uutta naista itselleen. Sanonut ja puhuttu. Mutta luottamusta ei ole mitään. Hän lähtee poikaporukalla ulos, en pelkää että pettäis tai mitään!

Mutta toisaalta tullut sellanen fiilis et hän haluaa mut johonkin muottiin, mihin en vaan kertakaikkiaan mukaudu. Ja kun puhun että lähden tyttöjen kanssa, hän alkaa "mököttämään" ja menee fiilis et no en sit

Lähde, koska fiilis meni jo. Ja pitäis montaa kk aikasempaa sanoa että olis tällänen vkl tulossa ja kun ei ole niitä vp niin paljoo enkä tiedä kuin 3 vk päähän.

Ollaan riidelleet tosi paljon. Hänessä ei ole mitään vikaa, mutta minussa on. Olen hankala ja vaikee. Kun on omat mielipiteet.

Väsymys / työuupumus. Taisteluu koulussa, kotona ja töissä. Mitä mä teen ton miehen kanssa? Hän sanoo rakastavansa ja haluu mut, mut mieli muuttui silmän räpäyksessä. Ja se että hän sanoo kun mä aina kysyn mikä on? Kun toinen on hiljaa, tai jumittaa omassa maailmassa. Ja ei koske emtai halaa samanlailla kuin eilen. Ettei se tarkoita mitään et olis hullusti. Ymmärrän. Ei aina tarvii olla. Mutta kun käännän hänelle illalla selän nii hän aloittaa kun sä taas suutuit jostai ja kun sä oot niin vaikee ja hankala ihminen. Ei täst tuu mitään. Ei tää toimi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi