Ei nyt oikeasti, minkä ikäisiä ihmisiä täällä käy?
keskustelujen taso (kakka, pierut, sun nimi on rumempi kuin mun), mustavalkoinen ajattelumaailma. Minkä ikäinen sinä olet?
Kommentit (64)
29v. Minua inhotaan koska vastustan naisten laihdutusnatseilua. Tällä palstalla ei juuri kukaan tunnu ymmärtävän, että ihmisarvo ja onnellisuus ei riipu painosta tai ulkonäöstä ylipäätään. En varmaan lue tätä enää kauaa, koska tulen niin surulliseksi näistä "170cm 50kg olenko lihava"-keskusteluista.
Toivon sydämestäni että palstaa lukevat, vielä herkässä iässä olevat tytöt / nuoret naiset eivät ota näitä laihdutuskeskusteluja vakavasti.
56, tosiaan yllätti kun hankin ensimmäisen tietsikan kuinka paljon kiroillaan ja tehdään oikeinkirjoituksessa virheitä.
Saahan sanoa, ei ole suomenkielen kurssi, miksei voi kunnolla ilmaista itseään jos haluaa tuoda jotain esille.
16v. En tee aloituksia enkä myöskään pahemmin kommentoi. Ja täällä olen huvittamassa itseäni aihe vapaan parhailla keskusteluilla :D
Olen kolmekymppinen ja asiallisten ketjujen kirjoittajat tuntuvat olevan suurimmalta osaltaan vähän mua vanhempia, sellaisia 35-45-v... iso ryhmä on myös 18-25-vuotiaat. Asiallisissa ketjuissa on paljon miehiä.
Olen 24-vuotias. Mutta kakkapieruhuumori? Pois ne minusta! :)
17-vuotias. Aloituksia en tee, enkä ole kommentoinut kuin pari kertaa. Ensin eksyin tänne vauvakuumeen takia (edelleen poden, mutta ei, en ole vielä hankkimassa lasta :D) ja nykyään lähinnä tylsyyden vuoksi :D
Välillä tosin tuntuu että täällä ei osata enää keskustella asiallisesti vaan kaikki on jotain provoja.. :/
Olen 12 enkä tee mitään tuollaista. Lähinnä lueskelen ja kommentoin äsken tuohon APUA-Kreikka-Ukraina- ketjuun.
18v, olen vastannut varmaan kahteen ketjuun joissa oli itteäni kiinnostavat aiheet, mutta aloituksia en ole tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:59"]
23. Älä lue jos aloitukset ja keskustelujen sisältö vaivaavat. En minäkään lue keskusteluja täällä, jotka eivät kiinnosta tai nostavat verenpainetta.
[/quote] Kun ketjun lukemista aloittaessaan ei voi valitettavasti tietää kuinka lapsellisia vastauksia se taas sisältää. Joku aihe saattaa olla mielenkiintoinen ja sitten pelkkää loskaa sisällöltään. Toki osaan kesken jättää, kun tarpeeksi teiniksi menee.
ap, 35
[/quote]
No se on totta. Mutta aina voi jättää kesken, kuten sanoit.
- 23
Olen joskus ihmetellyt, miten epärationaalisia ihmisiä täällä onkaan. Tietolähteet ovat tasoa Seiska, kaikki huhut uskotaan, ollaan taikauskoisia jne. Mm. Ukraina-keskusteluissa näkyy, ettei ole kykyä lähdekritiikkiin. Oma totuus on ainoa oikea ja muita mielipiteitä ei saa olla olemassa. Onneksi keskustelijoissa on järkeviäkin ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:00"]
55v
[/quote]
Pistit paremmaksi, mä oon vaan 54vee.
[/quote]
Nostan: olen 59 vee. Vaan.
Olen 32. Inhoan myös hiekkalaatikkomaista kakka-, pieru- ja "minä olen parempi kuin sinä, koska..."-juttua, enkä tietenkään missään nimessä kirjoita sellaista itse. Kirjoitan kyllä usein sarkastisia kommentteja, mutta aikuisella tavalla, ja noiden kommenttien yläpeukuista päätellen olen onnistunut niissä. Keskustelen usein myös asiallisesti vakavista aiheista. Olen kyllä harkinnut palstailun lopettamista kokonaan, koska välillä ei vaan jaksa enää palstan juttuja lukea. Alle vuoden olen palstaillut
15-vuotias ilmoittautuu :) jo pari vuotta olen vain lueskellut ketjuja, en sen kamalampaa.
20 v ja inhottaa kaikki provot. Itse tykkään enemmän asiallisista keskusteluista... joihin sitten provoilijat tulevat heittämään omaa läppäänsä.
Poikaporukka 14 17 vuotta ja tykätään av-pilluista, jo vuosia
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:42"]
En tee aloutuksia enkä vastaile eli ihan huvin vuoksi lueskelen. T: 12v
[/quote] Voi, mene äkkiä pois. Tai älä ainakaan ota näitä tosissaan.
t. sun äitis ikäinen
[/quote]
Nyt mukula loppui se täällä roikkuminen tai lähtee tabletti ja läppäri pois. Käy Demillä. Terv. Äiti 38 v.
18:)