Sun ekat Levi's 501:t! Millaiset oli?
Mulla oli tummansiniset, koko 27/34. Ja voi hemmetti, kun olin ylpeä siitä punaisesta merkistä takataskussa. Perheeni oli vähätuloinen ja vaatteisiin ei todellakaan tuhlattu ja ruokaa haettiin välillä Pelastusarmeijalta, mutta näihin farkkuihin oli äiti säästänyt, kun pitkään toivoin... Maksoivat muistaakseni 400 mk, ehkä vähän päälle?
Kommentit (9)
Vaaleansiniset taisi olla. Vanhemmat suuttui kun leikkasin heti lahkeensuun auki.
Mulla oli vaaleansiniset ja olivat vähän liian lyhyet, jouduin avaamaan lahkeet "hapsuille", jotta pituus riitti, mutta sehän sopi tuolloin ajan henkeen... ne ja ruskeat mokkabootsit, cool.
Ei levikset, mutta tuli mieleen, ett ostin ekat mustat stretchfarkut Vaatehuoneelta, olisko vuosi ollut 1991... Olin vaan niin pirun laiha, että sopivan tiukkoja ei löytynyt... menivät ihan makkaralle ja olivat hirveän paksua jäykkää kangasta, pidin alla välillä verkkareita (....), jotta olisi ollut vähän muotoja... Nuo ajat ovat monia kymmeniä kiloja takana päin, voi huokaus.
Niissä oli kaksi lahjetta, vetskari ja nappi.
Vierailija kirjoitti:
Leviksissä muka vetskari? En usko!
Mun oli vaaleansiniset. Jaloissa purkkarit, yläosana valkoinen kauluspaita ja laivastonsininen villapusero "rennosti" hartioilla XDDD
Sul oli feikit, buhahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sul oli feikit, buhahaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli niissä sininen lappu jossa luki levis.
en oo koskaan omistanu, beaverseja käytin kun tehtaanmyymälä 20 kilsan päässä