Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suunnitteleeko kukaan laihiksen aloitttamista

Vierailija
19.07.2014 |

Kesän jälkeen? Itse ajattelin ostaa valmiiksi kuukauden Nutriletit ja aloittaa elokuussa. Pudotettavaa onkin tosi paljon.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Muista myös että säännöllinen liikunta on tärkeä osa painon pudottamisessa, ei pelkästään ruokavalio.

Vierailija
2/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aion käydä 3 kertaa viikossa salilla ja korvat aamiaisen ja lounaan Nutrilett juomalla. Pudotettavaa 15kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut ennenkin, liikunnan kera ja ilman sitä. Tärkeintä on kuitenkin se ruuan määrä. Kolmonen, minä päivänä aloitat? Ap

Vierailija
4/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mutta jos nyt viimein sitten koettaisi tehdä sen ihan ilman ihmedieettejä, ja keskittyä opettelemaan syömään oikein ja liikkumaan enemmän. Kaikenmaailman dieettejä olen testannut ja tässä sitä taas vaan laihduttamista mietitään.

Vierailija
5/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 08:23"]

Olen laihduttanut ennenkin, liikunnan kera ja ilman sitä. Tärkeintä on kuitenkin se ruuan määrä. Kolmonen, minä päivänä aloitat? Ap

[/quote]

Tärkeintä on ruoan laatu. Kunnon ruokaa ei tarvitse määräänsä enempää syödä.

Vierailija
6/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aloittaa jo 1.8. kun loma loppuu ja lapset menee hoitoon. Entäs sinä?

3

Vierailija
7/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suunnittele, vaan aloitin eilen. Ihan vihreällä teellä, vedellä ja vihanneksilla mennään. Ensin tehokuuri näin, ja sitten pieniä annoksia kasvisruokaa. Proteiini pavuista ja pähkinöistä, tofusta yms. 

Vierailija
8/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata aikailla, heti lotraamaan vain.

Vierailija
9/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina. Nyt aloitan ja jatkan. Enkä kokeile mitään ihmedieettejä, pussiruokia vaan herkut pois ja tilalle kasviksia. Liikunta takaisin 4 punttia ja 4 lenkkiä viikkoon, niinkuin aina ennen. 15kg pitäs lähteä, 8 kg tullut vuodessa ja 7 ylimääräistä ollu 10 vuotta, ei paha mutta nyt se on tehtävä!

Vierailija
10/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin ja päätin. Joten aloitin samantien. Tämän viikon tiistaina rupesin laihikselle, gfg:ta mukaillen, yritän pitää kiinni ateriarytmistä ettei tule repsahduksia, mulle se on se hankalin osuus. Toivottavasti elokuun puolivälissä olisin jo hyvässä vauhdissa, tulee viikon rantaloma vähän niin kuin "palkinnoksi" sitten.

Vierailija
11/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona aloitin. Ihan annoksia pienentämällä ja makean syönnin lopettamisella. Lisäksi guarem-raetta veden kanssa.

Vierailija
12/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain vitun nutrileteillä et tule ikinä onnistumaan. Vai aiotko syödä niitä loppuikäsi??!

Vierailija
13/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:35"]

Jollain vitun nutrileteillä et tule ikinä onnistumaan. Vai aiotko syödä niitä loppuikäsi??!

[/quote]

No minä käytän Nutrilettia sen ajan että laihdun, nykyinen elämäntilanne on niin hektinen että ei ole aikaa punnita ruokia eikä laskea kaloreita. Kun olen laihtunut aion sunnittelemaan uuden painon säilyttämistä ilman Nutrilettia. On paljon helpompaa pysyä samassa painossa kuin laihtua. 

t. 3, joka on onnistunut ennenkin laihtumaan Nutriletilla ja pysymään 10 vuotta siinä painossa

Vierailija
14/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repsahdus on muuten myös uusia 2000-luvun sanoja. Nykyisessä merkityksessään.

Vierailija
15/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:35"]

[/quote]

No minä käytän Nutrilettia sen ajan että laihdun, nykyinen elämäntilanne on niin hektinen että ei ole aikaa punnita ruokia eikä laskea kaloreita. Kun olen laihtunut aion sunnittelemaan uuden painon säilyttämistä ilman Nutrilettia. On paljon helpompaa pysyä samassa painossa kuin laihtua. 

t. 3, joka on onnistunut ennenkin laihtumaan Nutriletilla ja pysymään 10 vuotta siinä painossa

[/quote] no miksi sitten kuitenkin taas lihoit???!

Vierailija
16/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan yksinkertaisesti jaksa aina itse suunnitella päivän ruokia, joten kun en suunnittele, mutta lasken kaloreita niin tulee syötyä mitä sattuu ja milloin sattuu. Siksi rupesin tuolle gfg:lle (ilmainen) kun siinä on ruokavaihtoehdot ja grammat. Teen kerralla isomman satsin ruokia valmiiksi ja purkitan ne jääkaappiin, niin on helppo ottaa siitä ruuat vaikka olisi kiire. -11-

Vierailija
17/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Alotan kans. Ihan normaali ruoalla tolkun kanssa. Tarkoitus päästä 67kg->57kg. Onnistuu kyllä! Suurin tavoite vatsa kuosiin

Vierailija
18/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tämän viikon nyt yrittänyt vähentää herkkujen syömistä ja iltaisin vähän itsekseni jumppaan.

Yli 20kg pitäisi saada pois.

Vierailija
19/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:35"]

Vaikea raskaus jonka takia jouduin vuodelepoon. Kuitenkin yritän taas laihduttaa että terveys säilyisi.

3

[/quote]

[/quote] no miksi sitten kuitenkin taas lihoit???!

[/quote]

Vierailija
20/24 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:55"]

Mä en vaan yksinkertaisesti jaksa aina itse suunnitella päivän ruokia, joten kun en suunnittele, mutta lasken kaloreita niin tulee syötyä mitä sattuu ja milloin sattuu. Siksi rupesin tuolle gfg:lle (ilmainen) kun siinä on ruokavaihtoehdot ja grammat. Teen kerralla isomman satsin ruokia valmiiksi ja purkitan ne jääkaappiin, niin on helppo ottaa siitä ruuat vaikka olisi kiire. -11-

[/quote]

Kerro, mitä ruokia teet ja miten teet annokset. mulle sopii kans tuo gfg.