Suunnitteleeko kukaan laihiksen aloitttamista
Kesän jälkeen? Itse ajattelin ostaa valmiiksi kuukauden Nutriletit ja aloittaa elokuussa. Pudotettavaa onkin tosi paljon.
Kommentit (24)
Ja aamiainen on päivän energiapitoisin ruokailu. Puuroa koneeseen. Nutriletit on maitopohjaisia? Paljon kuitua? Jos ei sokeria turvottavia makeutusaineita?
jos oikeasti haluaa terveyttään edistää opettelee koostamaan itselleen =vatsalleen soveltuvan ja elämäntapaansa =arjen kuormitukseen sopivan ravitsemuksen.
Nutrilet on bisnestä ja kuluttajan etu ei ole tärkeämpi kuin kapitaali.
"Läski, ei sen ole tarkoituskaan maistua hyvälle. Laihdutuksenhan on oltava kärsimystä." ja juuri sitähän nutrilet laihdutus on....
Toisin kuin pitkäjänteinen elämäntapa remontti.
Tämänkin ajan jonka roikkuu täällä olisi kyykännyt niin ihmeitä tapahtuu?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:55"]
Mä en vaan yksinkertaisesti jaksa aina itse suunnitella päivän ruokia, joten kun en suunnittele, mutta lasken kaloreita niin tulee syötyä mitä sattuu ja milloin sattuu. Siksi rupesin tuolle gfg:lle (ilmainen) kun siinä on ruokavaihtoehdot ja grammat. Teen kerralla isomman satsin ruokia valmiiksi ja purkitan ne jääkaappiin, niin on helppo ottaa siitä ruuat vaikka olisi kiire. -11-
[/quote]
Kerro, mitä ruokia teet ja miten teet annokset. mulle sopii kans tuo gfg.
[/quote]Sekalaisia kasviksia paistelen, viimeksi laitoin tuoretta kukkakaalia, palkopapuja, vähän maissia ja paprikaa. Kanat paistoin öljyssä niin, että paistoin ensin hieman valkosipulia ja paprikamaustetta ja sitten kanat. Kasvikset maustoin grillausmausteella ja piripirillä. Mietin tuossa, että mikäänhän ei estä tekemästä kasvissosekeittoa, päivälliseksi jos tekee niin voi laittaa perunaakin ja sitten lisää vaikka naudan jauhelihaa päälle kun on syömässä.
Viimeksi paistoin 300g kanaa, jaoin 3laatikkoon ja 600g kasviksia sama homma. Riittää mulle 3päivän lounaiksi, kun päivällinen syödään koko perhe yhdessä samaa ruokaa.
Aloitin viikko sitten. Nyt on lähtenyt 2 kg (nesteitä siis) ja heti parempi olo. Jätin kaikki herkut ja alkoholit pois arkipäivistä, viikonloppuisin sallin yhden päivän jolloin voi ottaa pari alkoholiannosta ja syöä jonkun herkun. Muutoin syön terveellisesti ja vain silloin kun on oikeasti nälkä. Liikunnan puolesta käyn juoksemassa pari kertaa viikossa. Olen vain hiukan ylipainoinen (bmi vähän yli 25) mutta olin ennen hoikempi, joten haluan nämä muutamassa vuodessa tulleet ylimääräiset pois.
Lopetan siiderin juonnin. Olen viimeiset 8v juonut 1-3 siideriä päivässä. Siitähän tulee kaloreita vaikka kuinka huolimatta siiderin kuivuudesta. Paino noussut 15kg.