Mitä sinä ja miehesi teette, kun teitä vastaan kävelee..
todella kuuma ja seksikäs nainen? Vaatetus ei jätä paljoa arvailujen varaa jne.
Kommentit (66)
Jättäkää meidät rauhaan, ällöt pariskunnat. T. Kaunis sinkku
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:44"]Mun miehellä on ihan kauhee naismaku. Siks ihmettelen miten on mut ylipäätään joskus pongannut. Sen mieleen on pitkät naiset, pienet rinnat ja sellanen stripparityyli pukeutumisessa, tolppakorot ja kiiltävä toppi :D
Mä olen vaalea, isorintainen ja lempivärini on beige ja tykkään helmikoruista..
[/quote]
Sillä ei riittänyt munaa sellaisen naisen iskemiseen. Panee selkäsi takana, jos tilaisuus tulee.
Mies riisuu housunsa salamana ja alkaa tehdä helikopteria. Itse tanssin ripaskaa paidatta, mummotissit olan yli heitettynä. Tätä tapahtuu muutaman kerran kesässä ja joskus ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:44"]Mun miehellä on ihan kauhee naismaku. Siks ihmettelen miten on mut ylipäätään joskus pongannut. Sen mieleen on pitkät naiset, pienet rinnat ja sellanen stripparityyli pukeutumisessa, tolppakorot ja kiiltävä toppi :D
[/quote]
Sillä ei riittänyt munaa sellaisen naisen iskemiseen. Panee selkäsi takana, jos tilaisuus tulee.
[/quote]
Luultavasti :)
Mun miehellä on ihan kauhee naismaku. Siks ihmettelen miten on mut ylipäätään joskus pongannut. Sen mieleen on pitkät naiset, pienet rinnat ja sellanen stripparityyli pukeutumisessa, tolppakorot ja kiiltävä toppi :D