Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinä ja miehesi teette, kun teitä vastaan kävelee..

Vierailija
19.07.2014 |

todella kuuma ja seksikäs nainen? Vaatetus ei jätä paljoa arvailujen varaa jne.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautimme näkymästä.

Vierailija
42/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä kiinnitän muihin ihmisiin niin vähän huolta, että en edes huomaisi koko ihmistä tai sitä huomaako mies.

Yks päivä oltiin kaupungilla ja mies totesi yhtäkkiä, että olipas mielenkiintoinen asu miehellä päällä. Mä jouduin kysymään, että "millä miehellä?" Oli kuulemma kävellyt vastaan mies jolla oli pitkä parta, zz-top t-paita, nahkainen minihame, verkkosukkahousut ja korkosaappaat. En itse ollut huomannut koko ihmistä vaikka kävelin puolen metrin päästä ohi.

En mä huomaa tuttujakaan ikinä elleivät moikkaa. En ole kiinnostunut muista ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolta = huomiota.

Autocorrect FML...

T:43

Vierailija
44/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 02:29"]Jos vaatetus ei jätä paljon arvailujen varaan ja kyseessä on tyypillinen feminiininen pitkätukkapimu niin sellainen nainen ei ole kummastakaan meistä kuuma ja vastaus on että emme mitään.

Jos taas vastaan tulee meistä oikeasti kuuma gootti tai androgyyni poikatyttö niin saatamme vilkaista ihailevasti ja kehaista.

Olemme melko homppeleita.

[/quote]

Lol oletteko läskigootteja

Vierailija
45/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään?? Saatetaan omilla tahoillamme katsoa, että olipa kaunis nainen mutta ei me siitä mitenkään keskustella. Tai en mä tiedä kattooko mies. Onko joku oikeasti mustasukkainen tällaisessa tilanteessa?!

Vierailija
46/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempasen käsilaukulla miestä jo varmuudeksi turpaan. No ei vaan, katsotaan molemmat. Itsetunto kestää, kun tiedän että mies ei kuitenkaan vaihtaisi.

Vierailija
47/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 08:00"]Mä tuijotan, mies vilkaisee silleen puolihuolimattomasti. Naisen mentyä ohi mä kysyn ihastuneena, että näitkö tuota?!

Mulla on tarpeeksi hyvä itsetunto ihailemaan naiskauneutta. Mä tosin tykkään katsoa kiinteitä ja urheilullisia vartaloita, kuitenkin (luonnolliset!) rinnat ja pyöreä peppu pitää olla. Mutta sellainen leikelty silikoniblondi ei sytytä. Eikä miestäkään.

[/quote]

Meilläkin taitaa mennä enemmän niin päin että meikä tuijottaa ihastuttavat kohdat läpi aina asusteisiin asti. Yleensä kommentoin, että "voih miten kaunis mekko." Ja mies kertoo sit oman mielipiteensä -mekosta. Emme koskaan suoraan arvostele ihmistä hyvässä tai pahassa mutta onhan se mekon kauneuden yksi kriteeri sen istuvuus ja sopivuus kantajalleen :D.

Mies ei ikinä kommentoisi kellekään (edes kavereilleen) panisin juttuja, koska on hyvin häveliäs ja pidättyvä. Se punastu jo meidän alkuaikoina siitä kun huomautin rannalla erään ylilentävän linnun huudon kuulostavan siltä kun sitä pantais takaapäin.

Eli mustasukkaisuutta en tunne kun mun naamaan ei hierota koko ajan toisten naisten suloisuutta.

Vierailija
48/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 08:00"]Mä tuijotan, mies vilkaisee silleen puolihuolimattomasti. Naisen mentyä ohi mä kysyn ihastuneena, että näitkö tuota?!

Mulla on tarpeeksi hyvä itsetunto ihailemaan naiskauneutta. Mä tosin tykkään katsoa kiinteitä ja urheilullisia vartaloita, kuitenkin (luonnolliset!) rinnat ja pyöreä peppu pitää olla. Mutta sellainen leikelty silikoniblondi ei sytytä. Eikä miestäkään.

[/quote]

Meilläkin taitaa mennä enemmän niin päin että meikä tuijottaa ihastuttavat kohdat läpi aina asusteisiin asti. Yleensä kommentoin, että "voih miten kaunis mekko." Ja mies kertoo sit oman mielipiteensä -mekosta. Emme koskaan suoraan arvostele ihmistä hyvässä tai pahassa mutta onhan se mekon kauneuden yksi kriteeri sen istuvuus ja sopivuus kantajalleen :D.

Mies ei ikinä kommentoisi kellekään (edes kavereilleen) panisin juttuja, koska on hyvin häveliäs ja pidättyvä. Se punastu jo meidän alkuaikoina siitä kun huomautin rannalla erään ylilentävän linnun huudon kuulostavan siltä kun sitä pantais takaapäin.

Eli mustasukkaisuutta en tunne kun mun naamaan ei hierota koko ajan toisten naisten suloisuutta.

Vierailija
49/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
50/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että hottis on kävellyt ohi ja hehkutan poikaystävälle sit tän tissejä tai peppua, molempia jos kummatkin miellyttää silmää. Olen bi, poikaystävä hetero, ja tää on jo tottunu mun tissibongailuun kun kuljetaan jossain kaksin.

t. 17-v

Vierailija
51/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vähän erilainen käsitys seksikkyydestä, kuin paljastavat vaatteet. Kyllä mä ihmettelen näitä vastauksia, että oikein tuijottelette ja kehaisette vielä miehellekin. Itseäni äsyttävät tuijottavat ihmiset, mutta täällä se onkin enemmän sääntö kuin poikkeus, ihan sama mitä on päällä. Paljastavasti pukeutunut nyt varmasti on varautunut siihen, että saa katseita ja luultavasti tietoisesti myös hakee niitä.

Vierailija
52/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tuijottaisi silmät pyöreinä ja suu auki ja minä vilkaisisin silmänurkasta salaa ja arvioisin onko silarit. naisen ohi mentyä mieheni sanoisi muka paheksuvasti "karsee huora" tms. minä siihen "no ei kai, nuori nainen vain..."

samoin jos katson telkkarista dokumenttiä missä miehet ja naiset joogaavat alasti ollen samalla sukupuoliyhteydessä, mieheni sanoo että vaihda kanavaa, noihan on kuin eläimiä. vaihdan kanavaa ja hetken päästä mieheni työntää kätensä pöksyihini ja kysyy että mennäänkö vähän tuonne makkarin puolelle?

Vierailija
53/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan molemmat  normaalia pidempään naista. Sitten katsotaan toisiamme ja hymyillään. Kumpikin ajatellaan yleensä yhtäaikaa samoja asioita, eikä aina sanoja tarvita.

Vierailija
54/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelemme normaalisti ohi kuten muistakin vastaantulevista. Mies YLEENSÄ kääntää katseensa poispäin, mutta jos on minulle jostakin jollain tavoin vihoissaan, katsoo suoraan naiseen ja siten osoittaa - omaa ilkeyttään ja törkeyttään! No, tiedän sen, so what! Ei onneks oo koko ajan mikään törppö mies, vaan yleensä ihan ihana! Eikä ne muodokkaat ja komeat vaikuta ihmiseen, jolle uskollisuus on tärkeä jo pelkästään Jumalaan uskomisen takia!

Vierailija
55/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kommentoida. Mies vilkaisee muttei jää tuijottaa. Harvoin kadulla törmää erityisen kuumikseen naiseen tahi mieheen.

Vierailija
56/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputamme ja joskus teemme aaltoliikettä.

Vierailija
57/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En tiedä miten tuo liittyy hyvään itsetuntoon. Itsekin omaan "hyvän" naismaun. En silti tykkäisi jos oma mies olisi sellainen, joka kuolaa muita.

Ap:n tilanteessa, me vaihtaisimme mieheni kanssa katseita ja ilmeellä kertoisimme mitä mieltä näystä olimme. Esim. irvistys, silmien pyöräytys, hymy ym.

Vierailija
58/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:51"]

mun mies tuijottaisi silmät pyöreinä ja suu auki ja minä vilkaisisin silmänurkasta salaa ja arvioisin onko silarit. naisen ohi mentyä mieheni sanoisi muka paheksuvasti "karsee huora" tms. minä siihen "no ei kai, nuori nainen vain..."

samoin jos katson telkkarista dokumenttiä missä miehet ja naiset joogaavat alasti ollen samalla sukupuoliyhteydessä, mieheni sanoo että vaihda kanavaa, noihan on kuin eläimiä. vaihdan kanavaa ja hetken päästä mieheni työntää kätensä pöksyihini ja kysyy että mennäänkö vähän tuonne makkarin puolelle?

[/quote]

Miehesi ei taida olla ihan sinut seksuaalisuutensa kanssa? :D

Vierailija
59/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkamme matkaa. Mitä muuta pitäisi tehdä

Vierailija
60/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:01"]Hauskoja nämä naiset, jotka kuvittelevat miehen oikeasti tarkoittavan sitä, jos sanoo vähäpukeisen naisen näyttävän hutsuilta - tai nämä jotka luulevat, ettei mies edes huomaa sellaisia.

Newsflash: hän toimii niin siksi, että on huomaavainen puoliso. Kyllä hän sen naisen huomaa ja hänen vähäpukeisuudestaan nauttii, mutta on sen verran fiksu ettei halua teitä loukata sillä. Yksin kulkiessaan rekisteröi kyllä jokaisen tissin ja perseen.

[/quote]

Ai että jokainen mies on samanlainen, mutta naiset on erilaisia?