Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinä ja miehesi teette, kun teitä vastaan kävelee..

Vierailija
19.07.2014 |

todella kuuma ja seksikäs nainen? Vaatetus ei jätä paljoa arvailujen varaa jne.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mitään, koska emme liiku missään julkisilla paikoilla yhdessä.

Vierailija
2/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan ja ihaillaan yhdessä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin tulee vastaan sellaista tapausta, jota jäisin kyttäämään niin että kysyisin mieheltäkin, että näitkö, katso nyt! Itse en niin tisseistä piittaa, vaan kiinnitän enemmänkin takapuoleen huomion. Viimeksi kauppareissulla sattui tosi kuuma tapaus kohdalle, mutta harmikseni mies ei innostunut hänestä samalla tavalla, ei ollut noteerannut ennen kuin käskin katsomaan. Ja sitten jo pelotti että hän huomaa ja luulee meidän olevan joku irstas pariskunta, joka etsii kolmatta kimppaan :-)

Siitä olen tyytyväinen, että nykyisin on päästy siitä anorektisesta naisihanteesta ja siirrytty vähän terveempään suuntaa, vaikka meneehän tämä fitnesskin joiltan ihan överiksi. On ilahduttavaa nähdä paljon nuoria (ja vanhempiakin) naisia, joista näkee että pitävät itsestään hyvää huolta.

Vierailija
4/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaatetus ei jätä paljon arvailujen varaan ja kyseessä on tyypillinen feminiininen pitkätukkapimu niin sellainen nainen ei ole kummastakaan meistä kuuma ja vastaus on että emme mitään.

Jos taas vastaan tulee meistä oikeasti kuuma gootti tai androgyyni poikatyttö niin saatamme vilkaista ihailevasti ja kehaista.

Olemme melko homppeleita.

Vierailija
5/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan ja osoitan eri suuntaan " Katso mikä lintu!" tai peitän miehen silmät.

Vierailija
6/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 02:29"]Jos vaatetus ei jätä paljon arvailujen varaan ja kyseessä on tyypillinen feminiininen pitkätukkapimu niin sellainen nainen ei ole kummastakaan meistä kuuma ja vastaus on että emme mitään.

Jos taas vastaan tulee meistä oikeasti kuuma gootti tai androgyyni poikatyttö niin saatamme vilkaista ihailevasti ja kehaista.

Olemme melko homppeleita.

[/quote] Oh, kaltaiseni. Kun teidät himoinenne saisi samettisten vällyjeni väliin.. edes hetkeksi.

Vierailija
7/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttään miestä mustasukkaisena,että katsooko se.

Sellanen mä vaan oon, en haluaisi olla :( oon hirveän epävarma itsestäni ja se kyllä hankaloittaa elämää muutenkin kuin mustasukkaisuuden muodossa.

Vierailija
8/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomme molemmat himoiten naisen vartaloa ja juttelemme siitä myöhemmin pannessamme.

Vierailija
9/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vetäisen miehen äkkiä lähimmän talon tai puskaan taakse piiloon ettei hän näe sellaisen naikkosen suloja!

Vierailija
10/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään :D?

Vierailija
11/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn suoraan että nussisitko tuotakin huoraa

Vierailija
12/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mun mies omaa sen verran hyvät käytöstavat mun seurassa, ettei kääntele päätään tai kommentoi muita naisia kuulleni. Toki varmasti katselee muitakin, mutta tekee sen sitten sen verran huomaamatta ja hienotunteisesti :D Vaikka olen hänestä kaunis ja seksikäs, tietää hän myös huonon itsetuntoni eikä halua pahoittaa mieltäni. :) Mun mies on kyllä siitä myös ihana, että tosissaan sanoo aina, että jokaisessa ihmisessä on kauneutta. Ja tietysti persoonallisesti pukeutuneita ym. voi ihaillen kommentoidakin, niin kuin itsekin teen. Meni nyt vähän ohi aiheen, mutta menkööt :D

Vierailija
13/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuollainen näky on satuolento, muualla nautimme maisemista ja jälkeenpäin saattaa keskustelu kirvota.

Vierailija
14/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan edes huomaisi, mies luultavasti huomaisi muttei tekisi numeroa. Onhan sitä hyvännäköisiä ihmisiä maailmassa. En ylipäänsä hirveästi katsele muita ihmisiä, kuljen kaduilla suht ajatuksissani.

Vierailija
15/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuijotan, mies vilkaisee silleen puolihuolimattomasti. Naisen mentyä ohi mä kysyn ihastuneena, että näitkö tuota?!

Mulla on tarpeeksi hyvä itsetunto ihailemaan naiskauneutta. Mä tosin tykkään katsoa kiinteitä ja urheilullisia vartaloita, kuitenkin (luonnolliset!) rinnat ja pyöreä peppu pitää olla. Mutta sellainen leikelty silikoniblondi ei sytytä. Eikä miestäkään.

Vierailija
16/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:58"]

todella kuuma ja seksikäs nainen? Vaatetus ei jätä paljoa arvailujen varaa jne.

[/quote]

Miksi pitäisi ryhtyä johonkin toimintaan? Voi olla, että molemmat katsomme jos on poikkeuksellisen paljastavat kuteet tai sitten voi olla, ettei jompikumoi tai kummatkaan edes huomaa.

Vierailija
17/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut kyttäämään niin ettei oma muija huomaa.

Vierailija
18/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mitään. Vaikka ajatus kävisi mielessä että mitäköhän mies tuosta ajattelee, en halua näyttää olevani mustasukkainen vaimo. :) Ja oikeasti ihan sama mitä ajattelee, kunhan ei tee asian eteen mitään. Kyllähän minkäkin vilkaisen ja ajatukset lentelee jos paidaton mieshottis tulee rannalla vastaan.

Vierailija
19/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellään ensin tyynesti ohi, mutta ohi päästyämme katsotaan toisiimme, naurahdetaan ja pyöritellään silmiämme. On nimittäin niin huvittava näky jos joku on julkisella paikalla pukeutuneena erityisen seksikkäästi.

Vierailija
20/66 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tällaista vielä tullut vastaan vaikka kaupungilla yhdessä liikumme paljon.