Tykkäättekö tällaisesta sisustuksesta?
http://www.etuovi.com/kohde/7584605?sc=M8227270&pos=1
Eikös tää ole jo niin nähty? Kuka uskaltaa tunnustaa, että kotona on tämäntyylistä.
Kommentit (26)
Minä tykkään, mutta ei meidän kotona ole tuollaista, koska rakastan värejä.
No joku kerrostalokämppä siinä kyl näkyy. Mun mielestä nätti on.
Kaunista! En todellakaan sisusta OMAA kotiani sen mukaan, mikä on "niin nähty" tai muodissa. Kuinka epävarma ihminen tekee niin? Jotkut ovat kyllä ihan lampaita!
Kamalaa, Hobby Hall -kuvastosta kaikki. Oikea "Home" :D
Tykkään värimaailmasta ja tyylistäkin todella paljon, mutta omaan kotiin en halua mitään koriste-esineitä pölyä keräämään. Sama tosi pelkistettynä toimisi.
Tuon asunnon myyjä ainakin tykkää, sen verran monta epäinformatiivista kuvaa on olkkari-ruokailutilasta.
Itse en ole koskaan tykännyt tuosta tyylistä. Liikaa rimsramssua ja jotenkin teennäistä.
Asunnon pohja on kiva. Ostajat ostaa asunnon eikä kalusteita tai tekstiilejä. Näyttelyturisti on asia erikseen.
Lutakko on kiva alue. Satama ja ranta ihan vieressä ja keskikaupungin palvelut 5 minuutin kä kävelyn päässä.
Tykkään maalaisromanttisesta situstuksesta kovasti. Onhan toi joo niin nähty. Mutta silti niin ihana!
En tykkää. Liian nähty, liian persoonaton, liikaa tavaraa.
Vähän väkisin on yritetty kaikki maalaisromanttinen krumeluuri mahduttaa noihin neliöihin. Toimisi paremmin vanhassa tilavammassa talossa. Ahtaan oloinen. Noi pöydät ja kalusteet vaatisi tilaa ympärilleen. Feikkitakka on myös sellainen mitä en ole koskaan ymmärtänyt.
Pidän vaaleasta, mutta kotonamme on melkoisesti puhtaanvalkoista. Tuossa oli kermanvaaleaa, beigeä, ylipäätään vaaleiden eri sävyjä...Meillä on mahdollisimman vähän koriste- esineitä yhteisissä tiloissa ja aikuisten makkarissa. Lasten huoneissa on sitten lasten tavaroita maun mukaan, mutta lasten huoneidenkin värit, sekä sisustus ovat harkittuja kokonaisuuksia. Olen aina haaveillut vaaleasta kodista, jossa on paljon lasipintoja, metallinharmaata ja muutama tummansävyinen villamatto parketilla ja olen sen saanut. Oli trendi tämä tai sitten ei :)
Mulla on toi sama kristallikruunu olohuoneessa ja paljon valkoista mutta ihan eri tyyli kuitenkin :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:09"]
Asunnon pohja on kiva. Ostajat ostaa asunnon eikä kalusteita tai tekstiilejä. Näyttelyturisti on asia erikseen.
Lutakko on kiva alue. Satama ja ranta ihan vieressä ja keskikaupungin palvelut 5 minuutin kä kävelyn päässä.
[/quote]Liian pimeä keittiö.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:13"]
Vähän väkisin on yritetty kaikki maalaisromanttinen krumeluuri mahduttaa noihin neliöihin. Toimisi paremmin vanhassa tilavammassa talossa. Ahtaan oloinen. Noi pöydät ja kalusteet vaatisi tilaa ympärilleen. Feikkitakka on myös sellainen mitä en ole koskaan ymmärtänyt.
[/quote]Miten muuten näyttääkin niin ahtaalta? Kolmio kuitenkin.
Tuossa sisustuksessa on se vika, että näyttää siltä kuin kaikki tavara olisi hankittu yhdellä kertaa, ei mitään vaihtelua ja mielenkiintoista. Kun yhden oven avaa, tietää jo millaista seuraavassa huoneessa on.
Tuossa on kyllä kaikki kliseet ympätty yhteen asunto, olen sanaton.
Lutakko on sinänsä kiva paikka keskustan kupeessa, mutta jo ehkä liikaa rakennettu. -ap-
Jos tuolla asuu nainen yksin, ihan kiva ja söötti sisustus. Miestä en tuohon söpöön kämppään pysty ajattelemaan!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:23"]
Jos tuolla asuu nainen yksin, ihan kiva ja söötti sisustus. Miestä en tuohon söpöön kämppään pysty ajattelemaan!
[/quote]
No parisänky ja hääkuva sen yläpuolella taitaa viestittää ainakin kahden ihmisen asunnosta.
Ei näy, laita uusi linkki