Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö tällaisesta sisustuksesta?

Vierailija
19.07.2014 |

http://www.etuovi.com/kohde/7584605?sc=M8227270&pos=1
Eikös tää ole jo niin nähty? Kuka uskaltaa tunnustaa, että kotona on tämäntyylistä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy, laita uusi linkki

Vierailija
2/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, mutta ei meidän kotona ole tuollaista, koska rakastan värejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku kerrostalokämppä siinä kyl näkyy. Mun mielestä nätti on.

Vierailija
4/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista teillä on?

Vierailija
5/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista! En todellakaan sisusta OMAA kotiani sen mukaan, mikä on "niin nähty" tai muodissa. Kuinka epävarma ihminen tekee niin? Jotkut ovat kyllä ihan lampaita!

Vierailija
6/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, Hobby Hall -kuvastosta kaikki. Oikea "Home" :D

Vierailija
7/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään värimaailmasta ja tyylistäkin todella paljon, mutta omaan kotiin en halua mitään koriste-esineitä pölyä keräämään. Sama tosi pelkistettynä toimisi.

Vierailija
8/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon asunnon myyjä ainakin tykkää, sen verran monta epäinformatiivista kuvaa on olkkari-ruokailutilasta.

Itse en ole koskaan tykännyt tuosta tyylistä. Liikaa rimsramssua ja jotenkin teennäistä.

Vierailija
9/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon pohja on kiva. Ostajat ostaa asunnon eikä kalusteita tai tekstiilejä. Näyttelyturisti on asia erikseen.

Lutakko on kiva alue. Satama ja ranta ihan vieressä ja keskikaupungin palvelut 5 minuutin kä kävelyn päässä.

Vierailija
10/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään maalaisromanttisesta situstuksesta kovasti. Onhan toi joo niin nähty. Mutta silti niin ihana!

Vierailija
11/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Liian nähty, liian persoonaton, liikaa tavaraa.

Vierailija
12/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väkisin on yritetty kaikki maalaisromanttinen krumeluuri mahduttaa noihin neliöihin. Toimisi paremmin vanhassa tilavammassa talossa. Ahtaan oloinen. Noi pöydät ja kalusteet vaatisi tilaa ympärilleen. Feikkitakka on myös sellainen mitä en ole koskaan ymmärtänyt.

Vierailija
13/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaaleasta, mutta kotonamme on melkoisesti puhtaanvalkoista. Tuossa oli kermanvaaleaa, beigeä, ylipäätään vaaleiden eri sävyjä...Meillä on mahdollisimman vähän koriste- esineitä yhteisissä tiloissa ja aikuisten makkarissa. Lasten huoneissa on sitten lasten tavaroita maun mukaan, mutta lasten huoneidenkin värit, sekä sisustus ovat harkittuja kokonaisuuksia. Olen aina haaveillut vaaleasta kodista, jossa on paljon lasipintoja, metallinharmaata ja muutama tummansävyinen villamatto parketilla ja olen sen saanut. Oli trendi tämä tai sitten ei :)

Vierailija
14/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama kristallikruunu olohuoneessa ja paljon valkoista mutta ihan eri tyyli kuitenkin :)

Vierailija
15/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:09"]

Asunnon pohja on kiva. Ostajat ostaa asunnon eikä kalusteita tai tekstiilejä. Näyttelyturisti on asia erikseen.

Lutakko on kiva alue. Satama ja ranta ihan vieressä ja keskikaupungin palvelut 5 minuutin kä kävelyn päässä.

[/quote]Liian pimeä keittiö.

Vierailija
16/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:13"]

Vähän väkisin on yritetty kaikki maalaisromanttinen krumeluuri mahduttaa noihin neliöihin. Toimisi paremmin vanhassa tilavammassa talossa. Ahtaan oloinen. Noi pöydät ja kalusteet vaatisi tilaa ympärilleen. Feikkitakka on myös sellainen mitä en ole koskaan ymmärtänyt.

[/quote]Miten muuten näyttääkin niin ahtaalta? Kolmio kuitenkin.

Vierailija
17/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sisustuksessa on se vika, että näyttää siltä kuin kaikki tavara olisi hankittu yhdellä kertaa, ei mitään vaihtelua ja mielenkiintoista. Kun yhden oven avaa, tietää jo millaista seuraavassa huoneessa on.  

Vierailija
18/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kyllä kaikki kliseet ympätty yhteen asunto, olen sanaton.
Lutakko on sinänsä kiva paikka keskustan kupeessa, mutta jo ehkä liikaa rakennettu. -ap-

Vierailija
19/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla asuu nainen yksin, ihan kiva ja söötti sisustus. Miestä en tuohon söpöön kämppään pysty ajattelemaan!

Vierailija
20/26 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:23"]

Jos tuolla asuu nainen yksin, ihan kiva ja söötti sisustus. Miestä en tuohon söpöön kämppään pysty ajattelemaan!

[/quote]

No parisänky ja hääkuva sen yläpuolella taitaa viestittää ainakin kahden ihmisen asunnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi