Minulla on eräs ongelma liittyen pukeutumiseen. Lukekaa ja kommentoikaa!
Eli: Tietyssä seurassa häpeän liian tavallisia vaatteitani, esim. normaalit farkut, trikoopaita, neulepaita, toppi tai t-paita jne.
Ja sitten taas tietyssä seurassa arkailen pukeutua muodikkaasti, esim. pillifarkkuihin ja erikoisempiin toppeihin ja paitoihin, näyttäviin koruihin jne.
Joudun miettimään aina, kun lähden johonkin, että ketä siellä tapaan, eli miten pukeudun. Olo on tosi kurja, jos olen muodikkaasti pukeutunut vaatimattomien ihmisten seurassa, jotka eivät välitä vaatteista kovinkaan. Tulee sellainen olo, että muut ajattelee minun olevan todella pinnallinen timmaaja.
Sitten taas vaatteista välittävien kavereiden kanssa liikkuessa on ihana olla pukeutuneena niihin trendikkäisiin lempivaatteisiin.
Siis tämä alkaa olla minulle jo häiritsevä ongelma, vaikka yritän sanoa itselleni, että tottakai saat olla oma itsesi. Ei tarvi miettiä mitä minun ulkonäöstä ajatellaan. Mutta kun tavallaan jotenkin säälittää sellaiset vaatimattomat, vaikka heitä ei ehkä yksinkertaisesti vain kiinnosta vaatteista nautiskelu. Toivottavasti ymmärsitte pointtini. Kommentoikaa!
Kommentit (2)
vai pystyttekö pukeutuessanne olemaan ajattelematta muita?
ja joskus vaikea pukeutua siihen asuun, mikä ois just paras mun päällä. Otankin vaan 2. parhaan... En tiedä miksi...