Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun hiki ja veri valuu kumpikin noroina.

Vierailija
15.07.2021 |

Voisin kuolla tähän, olen aivan loppu tämän 24/7 nonstop-kuumuuden, nihkeyden, hikisyyden ja tukaluuden kanssa ja nyt vielä kuukautiset, runsaana ja runsaasti vuoteen, kirjaimellisesti hulahti reisillekin äsken.
Voi luoja 😤😢🤬🥵🤯😥

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts ☹️

Rv25

Vierailija
2/7 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on meillä menstruoijilla 🙄🥴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa lohduta, pikemminkin tässä toivoisi, että olisi jo "liian vanha" menstruoimaan (kiesus mikä sanahirviö). No, max 10v siihenkin.

Ap

Vierailija
4/7 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onnellinen että viime menkkani olivat tavallista niukemmat eikä kunnon vuotoa edes tullut, en olisi kestänyt tällaisella hellesäällä sitä tulvivaa veristä hyytymäsotkua, mitä pahimmillaan menkat minulla ovat.

Vierailija
5/7 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juuri meneillään runsaimmat menkat aikoihin, ja mökillä ollaan… Vähän säätämistä on tämä 🙈

Vierailija
6/7 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa lohduta, pikemminkin tässä toivoisi, että olisi jo "liian vanha" menstruoimaan (kiesus mikä sanahirviö). No, max 10v siihenkin.

Ap

Munkä ikäinen olet?

Vierailija
7/7 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi minipillerit vei itseltä kuukautiset. En ikinä sietänyt sitä veristen rättien kanssa olemista, ohivuotoja ja lakanasotkuja... Ja kaikki muut turvotukset ja vatsakivut vielä päälle. Seitsemän vuotta oon ollut menstruoimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä