Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakerran asunnosta suitsukkeen hajua

Vierailija
18.07.2014 |

Asun osaketalossa ja omistan asuntoni. Alakertani asunto on Y- säätiön omistama. Siinä on asunut viime kesästä lähtien ulkomaalainen asukas, joka hajustaa asuntoansa suitsukkeilla tms. hajuilla. olen ollut yhteydessä osakeyhtiömme isännöitsijään, hän lupasi laittaa järjestyssäännöt kyseiselle asukkaalle.Hajustus loppui viikoksi, mutta tänään asia taas jatkuu. Mitä mieltä olette jatkotoimenpiteistä? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse kun pidän suitsukkeista. Poltan niitä tosin max. kerran viikossa.

Vierailija
2/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suitsukkeet laittomia jotenkin? En ole kuullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä, kaikesta sitä nostetaan haloo.

Vierailija
4/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltin suitsukkeita kotona ollessani parikymppinen yliopisto-opiskelija. Pidin niiden tuoksusta tuolloin. En kyllä tajunnut, että joku voisi sellaisesta valittaa tai että ne ois jotenkin kiellettyjä. :O

Vierailija
5/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haju on karmea ja se myös tuhoaa asunnon pysyvästi. Siihen kämppään joutuu tekeen remontin kun vuokralainen vaihtuu. Niin kävi meidän taloyhtiössä. 

Vierailija
6/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:26"]Se haju on karmea ja se myös tuhoaa asunnon pysyvästi. Siihen kämppään joutuu tekeen remontin kun vuokralainen vaihtuu. Niin kävi meidän taloyhtiössä. 

[/quote]

Höpö höpö.

Vierailija
7/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se haju tulee sun asuntoon(vai tuleeko ollenkaan)? Tuleeko pahasti? Tai siis, meidän naapuri on polttanut kannabista ja tupakkaa muutamaan otteeseen sisällä (haisee rappukäytävässä) mutta ei se haju meidän asuntoon sisälle asti tule.

Vierailija
8/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se haju tulee sun asuntoon(vai tuleeko ollenkaan)? Tuleeko pahasti? Tai siis, meidän naapuri on polttanut kannabista ja tupakkaa muutamaan otteeseen sisällä (haisee rappukäytävässä) mutta ei se haju meidän asuntoon sisälle asti tule.

Vierailija
9/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei tupakoi.

Vierailija
10/11 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:28"]Miten se haju tulee sun asuntoon(vai tuleeko ollenkaan)? Tuleeko pahasti? Tai siis, meidän naapuri on polttanut kannabista ja tupakkaa muutamaan otteeseen sisällä (haisee rappukäytävässä) mutta ei se haju meidän asuntoon sisälle asti tule.

[/quote]

Missä päin asutte? Tuli mieleeni, että voisko olla mun omistamani asunnon vuokralainen kyseessä? :/

Vierailija
11/11 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:35"]

mun asunto näin kesäisin haisee koko ajan alakerran yököttävälle ja pistävälle sonnalle. talvisin poltelkoot ihan mitä vaan, mut helteellä on pakko pitää luukut auki. eikö näitä saatanan värivammaisia voisi asuttaa kaikkia samaan taloon käryttelemään ja lemuamaan yhdessä. sekä sotkemaan ja huutamaan öisin.

[/quote]

Muuta Siperiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän