Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon mies runnoi mahaani ostoskärryillä.

Vierailija
18.07.2014 |

Olin tänään Lidlissä ja kassajonossa edessäni oli siisti keski-ikäinen hoikka silmälasipäinen mies, jolla mustavalkoinen lyhythihainen kauluspaita. Miehellä oli ostoskärryt ja oli ilmeisesti unohtanut jotain, kun rupesi peruuttamaan pois jonosta.

kärryjen työntöaisa painui isoa raskausvatsaani vasten ja jäin jumiin selkä hyllyä vasten ja tuo aisan kulma mahaa vasten painuneena. Mies vaan jatkaa kärryn kiskomista väkivalloin taaksepäin, vaikka näkee, että kärryt on jumissa mun mahan edessä ja joka vedolla aisa murjoo mun mahaa, enkä mä pääse siitä pois mihinkään suuntaan.

kun tajusin, että mies vaan jatkaa junttaamista, menin ihan paniikkiin ja huusin lujaa, että hei hei apua mitä ihmettä!! Mä en muista miten se ukko siitä sit pääs pois, joku vierelläni ehkä väisti ja hän sai koukattua kärryt mahaltani.

mahaan sattui ja sitä pidellen tärisin ulos sieltä kaupasta parkkipaikalle, jossa oma mieheni laittoi aurinkorasvaa muksulle, oltiin rannalle menossa.

Tilanne oli ihan hirveä. Miten joku voi käyttäytyä noin???

Mieheni ihan kauhuissaan kysyi, että kuka se oli joka minua runnoi, mutta miestä ei enää näkynyt missään.

Suututtaa ja vieläkin hirvittää se tilanne!!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa töniä pois ja kiroilla. jos on hätä.

Vierailija
2/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit huutanu "olen raskaana!!" niin ois mieskin tajunnu miten paha moka, oikeasti mikset sanonut noin :/ Vai näkeekö sen mahasi siis kunnolla jo ulospäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä sekopää!

Vierailija
4/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuollainen runnominen on törkeää oli raskaana tai ei. Lapsi on kohdussa niin hyvässä suojassa ettei sille millään ostoskärryillä vahinkoa saa.

Vierailija
5/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee näkee ja mä sanoin miehellekin parkkipaikalla, että mua suututti, kun hätäännyin niin kamalasti, etten tajunnut huutaa, että mitä sä teet mä olen raskaana!!!!

Miestä se nyt ei kiinnostanut, kun kerran jatkoi runnomista vaikka näki mitä teki, mutta ehkä joku olisi tullut hätiin ja ainakin olisi herättänyt huomiota ja olisi tuo paskiainen saanut edes kuumottavia silmäyksiä osakseen, nyt pääsi ilman mitään seurauksia. Se ei ollut mikään pieni tönäisy vaan väkivaltaista runttaamista useaan otteeseen. Sattuu vieläkin mahan päälle.

ap

Vierailija
6/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala :/onko kipu voimakasta? Tuntuuko vauvan liikkeitä?

Vierailija
7/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki on ihan kunnossa, mahan pinta nyt on arka, ei näy mustelmaa, mutta tuntuu samalta, kun olisi nyrkin kokoinen mustelma siinä kohtaa mihin ukko runnoi sitä aisankulmaa. Jossain ruokakaupan jonossa ei tule mieleen, että joku alkaisi satuttamaan tolla tavalla.

ap

Vierailija
8/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se työntöaisa osui sun vatsaan? Se mieshän peruutti eli eikös sen miehen olis pitänyt osua suhun?

Vierailija
9/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:11"]

Joo kaikki on ihan kunnossa, mahan pinta nyt on arka, ei näy mustelmaa, mutta tuntuu samalta, kun olisi nyrkin kokoinen mustelma siinä kohtaa mihin ukko runnoi sitä aisankulmaa. Jossain ruokakaupan jonossa ei tule mieleen, että joku alkaisi satuttamaan tolla tavalla.

ap

[/quote]

Voisikohan kauppaan laittaa palautetta ja pyytää vaikka katsomaan kameroista? En nyt itse ihan ehkä hahmota tilannetta, mutta jos ihan väkivaltaa oli niin voisit kysyä.

Vierailija
10/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se terroristi näitä lukee. Toimi jatkossa heti, eikä tuntien kuluttua.

Vierailija
11/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et työntänyt kärryjä itsestäsi poispäin? Ei normaali raskaus aiheuta käsivarsien surkastumista.

Mies on edessäsi ja ryhtyy vetämään työntöaisasta ja runnoo vatsasi. Vaikka miten mietin, en kykene tuota tilannetta näkemään, koska jos olette jonossa, olet miehen takana. Mies vetää kärryjä => mies itse peruuttaa päällesi. Miten se mies saa siitä aisasta kiinni pitäen kärryt takanaan olevan ja itsensä väliin?

Vierailija
12/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ukko. Olis voinut työntää kärryt takas ja antaa sun väistyä eikä väkisin runtata kun huomaa että kärryn aisa kiinni sun raskausmahassa. Ihme touhua.

Vierailija
13/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että peruuttaa ap: n vierestä, joka väistää niin, että on selkä hyllyä vasten

Vierailija
14/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:12"]Miten se työntöaisa osui sun vatsaan? Se mieshän peruutti eli eikös sen miehen olis pitänyt osua suhun?

[/quote]

Miten mä nyt selittäisin tän. No mä olin selkä hyllyä vasten. Mies peruutti niin, että oli mun mahan edessä. Aisa osui mun mahaan ja mies veti kärryä aisan toisesta reunasta ja uudestaan ja uudestaan nyki sitä kärryä joka joka kerta pysähtyi aisan toisesta kulmasta mun mahaan, itse en päässyt sivuttain toiseen suuntaan, koska kärryt oli vähän vielä vinossa ja äijä aina kiskaistessaan mun toisella puolella. Mä voisin piirtää kuvan, mutta en ole nyt koneella.

ap

Vierailija
15/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä täällä nyt taas uhria syyllistetään, oletteko itse koko ajan valmiudessa puolustamaan itseänne yllättävissä tilanteissa. Hullu ukko, toivottavasti karma kostaa.

Vierailija
16/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä käy kyllä outoa porukkaa, yks runnoo raskausmahaa ja toinen oksentaa kassalle....Huhhuh

Vierailija
17/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit auttanut ja työntänyt kärryt vauhdilla ukon päälle

Vierailija
18/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit karjaissut, tuskin teki tahallaan. Avatkaa suunne, kun on tilanne päällä!

Vierailija
19/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ostoskori, jota nostin ilmaan kahdella kädellä edestäni, että mies olis päässy helpommin ohitseni. Kun se runnominen alkoi, olis pitänyt joo tiputtaa kori käsistäni sen ukon kärryyn ja huutaa vaikka mitä, mutta jähmetyin vaan paniikissa, kun puristuin siihen, enkä päässyt pois. En mä saanut ääntä edes suustani, kun vasta kun oli muutaman kerran runnonut ja tajusin, että ei se lopeta.

ap

Vierailija
20/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:21"]No mitä täällä nyt taas uhria syyllistetään, oletteko itse koko ajan valmiudessa puolustamaan itseänne yllättävissä tilanteissa. Hullu ukko, toivottavasti karma kostaa.

[/quote]

En minä ketään syyllistä. En vain hahmota tota tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan