Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntematon mies runnoi mahaani ostoskärryillä.

Vierailija
18.07.2014 |

Olin tänään Lidlissä ja kassajonossa edessäni oli siisti keski-ikäinen hoikka silmälasipäinen mies, jolla mustavalkoinen lyhythihainen kauluspaita. Miehellä oli ostoskärryt ja oli ilmeisesti unohtanut jotain, kun rupesi peruuttamaan pois jonosta.

kärryjen työntöaisa painui isoa raskausvatsaani vasten ja jäin jumiin selkä hyllyä vasten ja tuo aisan kulma mahaa vasten painuneena. Mies vaan jatkaa kärryn kiskomista väkivalloin taaksepäin, vaikka näkee, että kärryt on jumissa mun mahan edessä ja joka vedolla aisa murjoo mun mahaa, enkä mä pääse siitä pois mihinkään suuntaan.

kun tajusin, että mies vaan jatkaa junttaamista, menin ihan paniikkiin ja huusin lujaa, että hei hei apua mitä ihmettä!! Mä en muista miten se ukko siitä sit pääs pois, joku vierelläni ehkä väisti ja hän sai koukattua kärryt mahaltani.

mahaan sattui ja sitä pidellen tärisin ulos sieltä kaupasta parkkipaikalle, jossa oma mieheni laittoi aurinkorasvaa muksulle, oltiin rannalle menossa.

Tilanne oli ihan hirveä. Miten joku voi käyttäytyä noin???

Mieheni ihan kauhuissaan kysyi, että kuka se oli joka minua runnoi, mutta miestä ei enää näkynyt missään.

Suututtaa ja vieläkin hirvittää se tilanne!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:25"]Mä olisin varmaan huutanut sille pää punasena tai jopa käynyt riehumaan. Olen niin suojelevainen lapsiani kohtaa, oli ne sitten vielä mahassa tai ei.

Muistan kun kävelin kaupungilla esikoistani odottaen, mulla oli talvitakki joten mahaa ei heti huomannut. Joku ilmeisesti itsestään liikoja luuleva isokokoisen mies sitten aivan tahallaan käveli mua päin niin, että tönäs mua olkapäällä ja lensin kumoon, sanoi vielä huoraksi?! Nousin ylös ja aloin raivota tönin jopa miestä. Huusin jotakin, että mitä vittua sä tönit täällä raskaana olevia naisia. Sen kun olin sanonut mieheltä kaikkosi se ivallinen hymy. Moni katsoi miestä vihaisesti ja halveksuvasti, mies meni ihan lukkoon käveli vaan pois pyytämättä anteeksi ja joku toinen mies tuli kysymään olenko kunnossa.

[/quote]

Ai suojelevainen ja silti kävit vielä kimppuun...mä oisin pelännyt ja mennyt kauemmas :o

[/quote]

Kyllä suojelevainen. Sinä reakoisit tilanteessa noin ja minä näin. Ei en minä käynyt "kimppuun" vaan tönäisin takaisin niin kovaa kuin silloin 58 kiloinen vaan jaksaa. Suojelevaisella en nyt tarkoittanut, että tuo olisi äärimmäisen suojelevaa ollut, mutta jos joku käy lapseni kimppuun niin minä käyn hänen. Tossa tilanteessa ei iskenyt kuin ahdistus ja pelko, jonka vallassa toimin noin.

Vierailija
42/48 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan olisi käynyt vetämässä turpaan. Tahtoi vaan nähdä kuka se oli. Mieheni ei ole mikään väkivaltainen kuumakalle ja meillä oli mukana viisivuotias lapsi joka olisi varmasti pelännyt jos isänsä olisi ärisemään ruvennut. Me ollaan ihan tavallisia normaaleja rauhallisia ihmisiä...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:59"]

Mummelit on kaupassa tollasia kärryjensä kanssa. Sanon niille aina että kerran vielä tökkäset mua kärryilläs niin väännän sut solmuun.

[/quote]

On vai,en ole huomannut, minusta mummelit on ihania.

Vierailija
44/48 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaupassa, kun ihmiset jonossa tunkevat ihan perseeseen kiinni ja tönivät ja hönkivät niskaan. Sanoinkin kerran takanani tunkeneelle miehelle, että sä voit ihan rauhassa ryömiä vaikka mun peräsuoleen asti, mutta jono ei etene yhtään nopeammin silläviisiin.

Kassahenkilön on jokainen tuote koneeseen vedettävä vaikka oltais kaikki sisäkkäin.

Ihan sama onko jono kymmenen metriä vai metrin, jos ihmismäärä jonossa on sama. Jonotusaika itsessään on ihan yhtä pitkä molemmissa tapauksissa.

Helvetti.

Vierailija
45/48 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla mahdollista, että se mies ei tajunnut, että kärryt osuvat sun vatsaan, koska se ostoskori blokkasi näkymän?

Vierailija
46/48 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:14"]En ole ikinä käyttänyt Lidlissä kärryä mutta yleensä ostoskärryjen aisa on minusta aika korkealla, eikö? Eli ap. on tosi pitkä tai Lidlissä on matalammat kärryt.

178 pitkä nainen.

[/quote]

Juu ja eikö ne kassakäytävätkin ole niin kapeita ettei siitä yksinkertaisesti mahdu kärryt ja ihminen vierekkäin.

Vierailija
47/48 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:16"]Ihan täysin uskottava juttu. Itse en hahmottanut raskausmahani ulottuvuuksia vaan pidin sitä pienempänä kuin se olikaan. Esim. tiskipöydän reunaan puristinsen useita kertoja enkä edes tajunnut, ennen kuin sattui. Kerran pankissa yritin pujahtaa seinän ja pylvään välistä, kun kuvittelin, että mahdun ja tulin itse runnonneeksi sitä mahaa melkein  jumitukseen asti. Voisin hyvin kuvitella tilanteen, jossa nostan ostoskoria ja kuvittelen kärryjen mahtuvan mahani ohi ja vieläpä reilusti. Eihän tuollaista tilannetta osaa oikeasti ennakoida.

Mitä tulee ihmisen omaan vastuuseen, niin kukaan ei ole vastuussa siitä, että joku toinen tulee ja rupeaa työntämään kärryjä päin. Se, ettei ap tajunnut reagoida, johtui siitä, että tilanne oli yllättävä, röyhkeä ja nopeasti ohi niin kuin aina tällaiset tilanteet. On normaalia hätääntyä, kun joku satuttaa ja vieläpä tahallaan. Ei kai ap:ta voi syyttää siitä, ettei ehtinyt reagoida, kun kenelläkään ei ole oikeutta runnoa ostoskärryjä toista vasten ihan vain siksi, kun niin huvittaa. Itselleni kävi niin, että takana oleva iäkäs mies työnsi kärryjä pyllyäni vasten kipeästi kerran. Vilkaisin vähän kiukkuisesti ja totesin, että vanha mies ei varmaan vain osaa tajuta kärryjen ulottuvuuksia ja jatkoin ostosteni latomista. Sitten tönäisi toisen kerran, jolloin päästin jo kovan au-huudahduksen ja katsoin miestä hämmästyneenä, mutta edelleenkään ei tullut mieleenkään ruveta suojelemaan pyllyäni, kun en vain kerta kaikkiaan saanut päähäni, että joku voisi tahallaan yrittää satuttaa minua. Vasta kolmannen kerran jälkeen tartuin kärryihin ja sanoin tiukasti, että nyt saa luvan loppua. Tässäkin aikaa reagoimiseen oli takuulla enemmän kuin ap:lla.

Täytyy muuten vielä todeta, että Lidlissä tämäkin tapahtui, joten aika outoa porukkaa siellä välillä käy.

[/quote]

""On normaalia hätääntyä, kun joku satuttaa ja vieläpä tahallaan.""

Mistä tiedät että tahallaan. Jos se ei tajunnut tai hätääntyi... Ei kai kukaan tahallaan runno tai sitten on jo jotenkin sairas ja siihen puuttuisi muutkin...

Vierailija
48/48 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:16"]Ihan täysin uskottava juttu. Itse en hahmottanut raskausmahani ulottuvuuksia vaan pidin sitä pienempänä kuin se olikaan. Esim. tiskipöydän reunaan puristinsen useita kertoja enkä edes tajunnut, ennen kuin sattui. Kerran pankissa yritin pujahtaa seinän ja pylvään välistä, kun kuvittelin, että mahdun ja tulin itse runnonneeksi sitä mahaa melkein  jumitukseen asti. Voisin hyvin kuvitella tilanteen, jossa nostan ostoskoria ja kuvittelen kärryjen mahtuvan mahani ohi ja vieläpä reilusti. Eihän tuollaista tilannetta osaa oikeasti ennakoida.

Mitä tulee ihmisen omaan vastuuseen, niin kukaan ei ole vastuussa siitä, että joku toinen tulee ja rupeaa työntämään kärryjä päin. Se, ettei ap tajunnut reagoida, johtui siitä, että tilanne oli yllättävä, röyhkeä ja nopeasti ohi niin kuin aina tällaiset tilanteet. On normaalia hätääntyä, kun joku satuttaa ja vieläpä tahallaan. Ei kai ap:ta voi syyttää siitä, ettei ehtinyt reagoida, kun kenelläkään ei ole oikeutta runnoa ostoskärryjä toista vasten ihan vain siksi, kun niin huvittaa. Itselleni kävi niin, että takana oleva iäkäs mies työnsi kärryjä pyllyäni vasten kipeästi kerran. Vilkaisin vähän kiukkuisesti ja totesin, että vanha mies ei varmaan vain osaa tajuta kärryjen ulottuvuuksia ja jatkoin ostosteni latomista. Sitten tönäisi toisen kerran, jolloin päästin jo kovan au-huudahduksen ja katsoin miestä hämmästyneenä, mutta edelleenkään ei tullut mieleenkään ruveta suojelemaan pyllyäni, kun en vain kerta kaikkiaan saanut päähäni, että joku voisi tahallaan yrittää satuttaa minua. Vasta kolmannen kerran jälkeen tartuin kärryihin ja sanoin tiukasti, että nyt saa luvan loppua. Tässäkin aikaa reagoimiseen oli takuulla enemmän kuin ap:lla.

Täytyy muuten vielä todeta, että Lidlissä tämäkin tapahtui, joten aika outoa porukkaa siellä välillä käy.

[/quote]

Vaikuttaa ettei tajunnut peppuasi satuttavansa.