Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hay day: Vieläkö joku pelaa?

Vierailija
15.07.2021 |

Hay dayta koskeva keskustelu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Onko täällä Hay Day:n pelaajia? Itse pelaan epäsäännöllisen säännöllisesti ja taso on 65.

Vierailija
2/5 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä joo. Nyt on ollut muutto, niin ei jaksa pelata. Taso taisi olla 114 jos oikein muistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
4/5 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa te pitkällä! Hay day on ainut peli, jota mää puhelimella pellaan, joten mä kulutan sen kanssa aika paljon aikaa joka päivä. Ihan tosi hyvä peli, ja en oo vielä ehtinyt kyllästyä! Alotin maaliskuussa ja pääsin eilen levelille 40, mainetasoilla oon levelillä 9. Oisko jotain vinkkejä antaa meille matalamman tason pelaajille?

Vierailija
5/5 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiedossa yks kikka, jolla saa kaks kertaa pyöräyttää ilmaiseksi onnenpyörää, en oo ihan varma, että toimiiko tää kuitenkaan. Selvitä etukäteen, milloin on onnenpyörää koskeva tapahtuma, ja mene sinä päivänä hay dayhin jo 11.00, kun tapahtuma alkaa. Ensin saapuu tavallinen onnenpyörä, ja pyöräytä sitä. Hetken kuluttua sitten saapuu extra onnenpyörä, tavallinen lähtee pois. Uutta onnenpyörääkin voi pyörittää ensimmäisen kerran ilmaiseksi, toivottavasti oli tarpeeks vaikeesti selitetty :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme