Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko lähteä lenkille?

Vierailija
15.07.2021 |

Olen läski ja häpeän sitä. Haluan laihtua ja tehdä sen liikkumalla ja vähentämällä syömistä. Pelkään kuitenkin ihmisten reaktioita, kun lähden tuonne taapertamaan. Kai läskitkin saa lenkkeillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylipainoa 80kg, ja lenkkeilen aina aamuisin tälleen puol kasin ja kasin aikoihin. Ei ketään missään, eikä vielä liian kuuma. Aion myös mennä uimahallille ja kuntosalille kuukauden päästä kun ne taas aukeaa. Jos mä pystyn ja uskallan, niin säkin pystyt!

Vierailija
2/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ylipainoa 80kg, ja lenkkeilen aina aamuisin tälleen puol kasin ja kasin aikoihin. Ei ketään missään, eikä vielä liian kuuma. Aion myös mennä uimahallille ja kuntosalille kuukauden päästä kun ne taas aukeaa. Jos mä pystyn ja uskallan, niin säkin pystyt!

Kiitos tästä. Kyllä mä uskallan nyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Aivankuin salille tullessa pitäisi jo olla lihaskimppu. Lenkille vaan kunhan aloitat varovasti liikkumisen.

mies53v

Vierailija
4/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulla ei ketään kiinnosta, minkä kokoinen joku on tai missä vaatteissa liikkuu. EI KETÄÄN. Sekaan vaan!

Vierailija
5/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 40 vuotta juossut/hölkännyt/lenkkeillyt eri paikoissa. Olen hoikka juu, mutta en yhtään kiinnitä huomiota muihin. Ainoastaan irti olevat koirat saavat huomioni, kun en halua, että kimppuuni hyökätään. Näin helteellä olen lähtenyt lenkille klo 5 ja yleensä en edes näe ketään muita ihmisiä. Joten anna palaa! Olen rakastanut lenkkeilyä jo monta vuosikymmentä.

Vierailija
6/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus kävellä ulkona, ei tarvitse välittää muista, ei kaikilla paikkakunnilla edes tuijoteta vastaantulijaa jos ei itse tuijottele ensin.

Vierailija
7/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko aamulla 5-7 välillä paras ilma lenkkeilyyn? Helteessä ei onnistu edes kotitreeni.

Vierailija
8/8 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelylenkkeilen paljon, eikä hajuakaan minkä näköisiä ihmisiä on tullut vastaan. Sekaan mahtuu kyllä. Ja mitä sitten, jos joku huomaa ap:n olevan lihava? Ei se mitään haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä