Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on rusketusviikset!?! Miten ne saa pois??

Vierailija
18.07.2014 |

Huomasin tänään, että minulla on nenän alla todella kiusallinen viiksiltä näyttävä ruskettunut alue. Olen ollut paljon auringossa ja jostain syystä nenän alla on tummempaa rusketusta ja heti sen alueen alla vaaleaa ihoa.

Miten tämä voi olla mahdollista ja miten kehtaan poistua kotoani?!?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pigmenttihäiriö, ei saa pois. Vaalenee samaa rataa rusketuksen kanssa sitten aikanaan. Eli peiteväriostoksille vaan...

Vierailija
2/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pigmenttiviikset. Ei niihin auta oikein mikään. Ihotautilääkäreiden tekemä laserhoito voi vaalentaa. Ohjeena on olla pois auringosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hormonaalista. Ensi kesänä sitten kunnon kertoimet naamalle.

Vierailija
4/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaläiskä/läiskiä, hormonaalisia ja lisääntyy iän myötä. Ei voi mitään muuta kuin yrittää välttää aurinkoa tästä lähtien.

Vierailija
5/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaaleeta peitevoidetta? Oot varmaan hikoillut siitä, jolloin aurinko tarttuu paremmin?

Vierailija
6/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitä ne värivoiteella.

Ehkä jotain arbutinia kannattaa käyttää ensi vuonna?

Vierailija
7/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Minulla on otsassakin pigmenttimuutos, tulivat raskauden aikana. Niitä ei tosiaan saa pois, minulle annettiin ainoastaan neuvo että aurinkoa kannattaa välttää jos ei halua niiden tummuvan. Itse käytän paljon lierihattua mutta en mitenkään välttele aurinkoa. Olkoon sitten kauneusvirheeni :) Ja talvella ne tosiaan häviävät.

Vierailija
8/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:31"]Pigmenttihäiriö, ei saa pois. Vaalenee samaa rataa rusketuksen kanssa sitten aikanaan. Eli peiteväriostoksille vaan...

[/quote]

jep paitsi että ei välttämättä vaalene pois. Mulla jäi pysyväksi :(

Vierailija
9/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei ole pigmenttihäiriö? Auringonotto muuten pahentaa asiaa.

Vierailija
10/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä saa millään pois, on pigmenttimuutos. 

Minulle tulee auringossa isa M- kirjain otsaan kallon luustoa myötäillen, ja poskipäihin likatahran näköinen alue. Kaverille tulee nenään niin aidosti tahran näköinen alue että puolitutukin huomauttavat että "sulla on jotain tossa". 

Opi vaan elämään epätasaisen ihonvärin kanssa, sitä tämä vanheneminen teettää. nauti kesästä ja auringosta hyvin suojakertoimin. 

Vierailija
11/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaiset. Sain ne pois vuoden kestävällä pitkäjänteisellä hoidolla. Eli kuorin siitä iholta pari kertaa viikossa. Apteekista saa läikkiä vaalentavaa voidetta. Niitä sit koko ajan käytät, mutta menee aikaa ennenku auttaa. Talvella poistuu. Kesällä takas...

Tän kesän olen onnistunut olemaan läiskittymättä käyttämällä huulirasvaa huulen yläpuolella, huulirasvan suojakerroin vähintään 30! 50 ei oo huono sekään. Ja tätä aina, edes postilaatikolle en mene ilman eikä pilviselläkään ilmalla. Ainut peitevoide, joka peittää tarpeeksi, on Joe Blascon tummille silmänalusille tarkoitettu peitevoide.

Huulirasvaa talvisinkin ja aina peitevoide päälle.

Yksi konsti, jota voit kokeilla, on laittaa itseruskettavaa kasvoille kaikkiin muihin paikkoihin kuin läiskiin. Peitä läiskät teipeillä ennen rasvausta, ettei niihin mene rasvaa. Että tälleen mun kokemuksella.

Vierailija
12/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen! Sain siis ikuiset viikset. Aargh.

Ap

Vierailija
13/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:40"]Mä kuolen! Sain siis ikuiset viikset. Aargh.

Ap

[/quote]

En mä saanu, ku tein noin ku tein :-) Kosmetologin ohje on toi huulirasva. ap

Vierailija
14/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:40"]Mä kuolen! Sain siis ikuiset viikset. Aargh.

Ap

[/quote]

En mä saanu, ku tein noin ku tein :-) Kosmetologin ohje on toi huulirasva. ap

[/quote]

Siis 12, ei ap :-D

Vierailija
15/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorit aina niin, että kunnolla kuorit huulen yläpuolelta. Tätä pari kertaa viikossa. Mutta mulla meni ainaki puoli vuotta ennenku vaaleni. Mutta halvempaa kuin kosmetologi. 12