Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen seksuaalisuus

Vierailija
14.07.2021 |

Onko joillekkin miehille vaikea ymmärtää/hyväksyä naisen seksuaalisuus ja että siihen voi sisältyä ihan mitä vaan? Naisen seksuaalisuus ei rajoitu vain seksiin peiton alla pimeässä papin aamenen jälkeen. Onko tällaisia miehiä tullut vastaan? Kertokaa? Tunnen itseni kahlituksi kun en saa toteuttaa seksuaalisuuttani sen kaikilla värähtelyillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan.

Vierailija
2/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan siihen sisältyä vaikka ja mitä, mutta useammin ei sisälly. Suurin osa pervoistakin on miehiä (ja tiedän kyllä, että jotkut naisetkin ovat pervoja jne. jne.)

Kun stereotyyppinen mies on aina valmis (lähes) mihin tahansa paritteluaktiin ja stereotyyppinen nainen tarvitsee lapset viikoksi hoitoon, kynttiläillallisen ja hieronnan päästäkseen tunnelmaan. Joskus miehenä on kieltämättä vaikea asettua naisen asemaan siinä, että vaikka oma kulli vaatii päivittäistä huomiota, naisen halut ja vehkeet eivät toimi niin yksioikoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan on tullut vain miehiä, jotka innokkaasti ja kiihottuneina tekevät kaiken, minkä pyydän, ja antavat minun tehdä kaiken, minkä haluan. Rohkeimmat ovat uskaltaneet itsekin ehdottaa.

Vierailija
4/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm minusta tuntuu että miehet ovat melko rajoittuneita sen suhteen, mitä seksin kuuluisi olla. Itse tykkään monipuolisesta seksistä, käytän leluja ja esim. anustappeja seksin aikana joten en laske itseäni mitenkään "tylsäksi" (vaikka ei kai mikään seksi mitään "tylsää" ole jne), ja tiedän että ainakin nykyinen kumppaninikin tykkää meidän seksielämästä. Mutta tuntuu että jotkut miehet haluavat ja arvostavat vain jotain ihan muunlaista seksiä eikä minun "seikkailullisuuteni" ole sitä "oikeanlaista". Tykkäsin myös tedä enemmän asioita miehelle (tyydyttää heitä sormilla/dildolla anuksen kautta, alistaa vähän tai jotain sellaista) mutta se ei yleensä ikinä kelpaa. Haluaisin myös enemmän koko vartalon huomioon ottamista suutelemalla tai koskettelemalla, mutta tämä koetaan kai yleensä vain turhaksi hienosteluksi sillä ei sitä kukaan ole kovin paljon kanssani tehnyt. Monilla miehillä näyttää olevan aika pieni rajattu alue jota he kutsuvat seksiksi, toivon että he voisivat joskus laajentaa vähän näkemystään.

Vierailija
5/7 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan on tullut vain miehiä, jotka innokkaasti ja kiihottuneina tekevät kaiken, minkä pyydän, ja antavat minun tehdä kaiken, minkä haluan. Rohkeimmat ovat uskaltaneet itsekin ehdottaa.

Olet kyllä ollut todella onnekas jos noin hyvin on sopinut halut ja tarpeet yhteen! Aika harvinaista luulisin.

Vierailija
6/7 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oma mies äsken yllätti, tuli tänne sänkyyn levitti vaan mun reidet ja sanoi, "nyt rentoudut", Sanoin että suihkuun, mutta ei päästänyt. Wau mikä ihan sessio ja kova orgasmi. Hoki että rakastaa nuolla minua aina vaan...

Aamulla sitten uusinta ja naidaan myö sitten. Iltapäivällä reissuun! Kyllä kelpaa lähteä...

Vierailija
7/7 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä ollut todella onnekas jos noin hyvin on sopinut halut ja tarpeet yhteen! Aika harvinaista luulisin.

Hyvin valikoi seuransa ja esittää asiansa oikein, ei mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän