Ihmiset jännittävät seurassani
Mikä ihme minussa voi saada sen aikaan että lähes kaikki ihmiset jännittävät seurassani. Keskustelu on aina kankeaa ja huomaa miten toista jännittää tai sitten ei vain osaa olla kanssani. Mitä ihmettä voisin tehdä toisin.
Kommentit (7)
Vai jännitätkö sinä muita ja kuvittelet muiden jännityksen vain omassa päässäsi?
Mahdotonta sanoa tapaamatta sinua livenä. Joitain veikkauksia voi toki heitellä. Ehkä olet kovin neutraali ja muodollinen, jolloin saatat tahtomattasi antaa itsestäsi takakireän, huumorintajuttoman ja jopa hiukan ankaran vaikutelman. Ehkä saatat huomaamattasi heitellä hyväntahtoisia "tsoukkeja" esimerkiksi takertumalla keskustelukumppanisi sanavalintaan tai tarraudut muuten toisten sanomisiin hanakasti. Tällaisen moni kokee kuitenkin veetuiluna ja pilkkaamisena, jolloin ihminen alkaa väistämättä jännittää kanssasi keskustelemista. Ehkä otat muiden sanomiset kovin kirjaimellisesti ja tästä on syntynyt usein väärinkäsityksiä, joten niiden pelossa ihmiset ovat varovaisia seurassasi.
Mutta kuten sanottua: on mahdotonta sanoa yhden niukan av-viestin perusteella mitään satavarmaa syytä sille, miksi ihmiset jännittävät sinua niin kovin. Kun se on kuitenkin usein toistuvaa ja useilla eri ihmisillä ilmenevää, niin jonkinlaisesta itsetutkiskelusta on sinulle varmasti hyötyä.
Juuri tätä koitan tehdä. En ole kovin kaunis joten siitä ei johdu. Olen aika epävarma itsestäni ja ehkä hieman kankea siksi alkuun itse.
Ap
Jospa ette tunne toisianne kovin hyvin? Jos useita ihmisiä, tuskin johtuu sinusta. Voitteko olla samanhenkisiä ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä koitan tehdä. En ole kovin kaunis joten siitä ei johdu. Olen aika epävarma itsestäni ja ehkä hieman kankea siksi alkuun itse.
Ap
Selkeästi olet itse kovin jännittynyt toisten seurassa ja tunteesi tarttuu muihin!
Jep APn kaltaiset kankeat jännittäjät ovat pahinta seuraa. Olen itse sosiaalinen ja rento, mutta tämä jännittävien akwardness tarttuu muhun helposti, koska olen herkkä. Yleensä välttelen jännittäjiä tästä johtuen juhlissa yms.
Ootko erityisen kaunis tai komea? Todella hiljainen?