Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mimi ja Kuku rekisteröivät parisuhteensa!

Vierailija
18.07.2014 |

En saa linkattua tänne uutista, mutta tulipa puskista!

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saa mielihyvää tällaisessa ketjussa provoilusta :D "hihihi pillu hihi sit ne panee"

Halvat huvit ja näin mutta taidatte olla vähän jälkeenjääneitä...noi jutut oli hauskoja ehkä 13-vuotiaana, tuskin silloinkaan.

Vierailija
62/89 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:05"]

Taitelijat ovat usein seksuaalivähemmistöistä. Olisikin kiinnostavaa katsoa ohjelmia uudestaan ja katsoa löytyykö niistä "Piiloviestejä" pienille klapsille. Monestihan omaa suuntaumusta rummutetaan hienovaraisesti ja lapsen alitajuntaan vaikuttaen.

[/quote]

Oletko oikeasti noin tyhmä, toivottavasti et...mut luultavasti olet. :(

Onneksi voit kätevästi itse kotona todistaa väitteesi vääräksi, kun mietit sitä miten elokuvissa, sarjoissa yms. "hienovaraisesti rummutetaan" heteroseksuaalisuutta lasten alitajuntaan, ja silti homoja on olemassa. Johtopäätökseksi voit vetää sen, ettei ketään voi opettaa heteroksi eikä homoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä. En oo varmaan koskaan lukenut näin huonotasoista viestiketjua. Miten ihmiset voi olla edes provouden nimessä noin pimeitä. :( Tosin on se paljon surullisempaa, jos oikeasti on näin mielenköyhät arvot ja ajatusmaailmaa omavaa porukkaa vielä Suomessa seksuaalivähemmistöjä käsittelevissä asioissa.

Onnea vaan teille ja teidän jälkikasvulle, joille onnistutte tommosia juttuja syöttämään. Eestänsä löytävät, enkä todellakaan usko, että hyvällä tavalla. Tulevat olemaan vielä vähemmistöä tommoston sairaiden ennakkoluulojensa kansa. Tosin taidatte olla kyllä nytkin, mutta ette sitä vain tajua. 

Vierailija
64/89 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:05"]

Taitelijat ovat usein seksuaalivähemmistöistä. Olisikin kiinnostavaa katsoa ohjelmia uudestaan ja katsoa löytyykö niistä "Piiloviestejä" pienille klapsille. Monestihan omaa suuntaumusta rummutetaan hienovaraisesti ja lapsen alitajuntaan vaikuttaen.

[/quote]

No ehkä ne on avoimia viestejä siitä kuinka ketään ei saa kiusata ja tulee tykätä myös itsestään. Ja tässähän ei ole mitään pahaa vaan päinvastoin hyvää asennekasvatusta.

Vierailija
65/89 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut Mimin ja Kukun ohjelmia. Seurustelevatko hahmot sarjassa vai ovatko he vain ystäviä?

Vierailija
66/89 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/89 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iljettävää että lespot päästetään lasten aivopesijöiksi, pervoilkoon keskenään mutta pysyköön erossa lapsista

loppu meidän perheeltä pikku kakkkosen katselu

Vierailija
68/89 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisi miettiä sitäkin mistä ohjelman nimi pikku kakkonen on peräisin....

Vierailija
69/89 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.istv.fi/toosatv/vid-1288460994008.html

Mistäköhän tämä on saanut innoituksensa :D

Vierailija
70/89 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania hienoja ihmisiä ovat molemmat. Upeaa että uskalsivat kertoa uutisen julkisesti. Olen yllättynyt että ihmiset ovat edelleen näinkin ennakkoluuloisia ja todella surullista jos he puhuvat lapsilleen näistä ennakkoluuloistaan. Mitä jos heidän omat lapsensa ovatkin homoja tai lesboja?

Vierailija
71/89 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut kyllä yhtään puskista =) Mieheni luki aamulla ip-lehden sivuilta ääneen otsikon "pikkukakkosesta tutut juontajat tulivat yhdessä ulos kaapista" tms, ja totesin, että varmaan Mimi ja Kuku.

Tyypeistä en osaa sanoa mitään, kun en heitä tunne. Seksuaalisesta suuntautumisesta en sano mitään, kun muiden rakkauselämä ei mulle kuulu. Ohjelmasta en itse pidä kun on jokseenkin rasittava, mutta lapset tykkää, ja käsittääkseni se on heille suunnattukin.

Hyvä kun uskaltavat elää omannäköistään elämää!

Vierailija
72/89 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Kakkosella oli aikanaan huumemyönteinen sarja "Kokkelivekkulit", jossa oli huumausaineviitteitä aikuisille (Pablo sekä Ransu / Kokkelivekkulit on). Tekijöille hauskaa mutta sopiki televisioon? Kyllä lasten ohjelmien rivien välistä löytyy, paljon kaikkea.

Vierailija
73/89 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommentti poistettiin :( ihmettelin vain, että minkälaiselle ihmisille tulee homojen suhteista heti mieleen eläimiin sekaantuminen...

Vierailija
74/89 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:51"]

Mun kommentti poistettiin :( ihmettelin vain, että minkälaiselle ihmisille tulee homojen suhteista heti mieleen eläimiin sekaantuminen...

[/quote]

Minunkin viestini poistettiin, kun ihmettelin samaa asiaa...

Vierailija
75/89 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan uudestaan viestini, joka jo kerran poistettiin:

Homoseksuaalit ovat ihan oikeita ihmisiä joilla on tunteet, haaveita ja pelkoja eikä ole oikein sortaa heidän oikeuksiaan. Tätä eivät tunnu kaikki ymmärtävän tai sitten eivät vain välitä. Minä pidän oikeastaan ällöttävänä ajatusta siitä, että jos minä koen ja uskon, että homoja pitäisi kohdella tasa-arvoisesti, olisin seuraavana puolustamassa lapsiavioliittoja tms.

Nämä kommentit siitä, kuinka seuraavaksi sitten hyväksytään kaikki kauhistuttava ovat kauhistuttavia. Meidän yhteiskuntamme moraali (pätee muihinkin länsimaihin) on jatkuvasti kehittynyt siihen suuntaan, että TOISIA SATUTTAT TEOT EIVÄT OLE HYVÄKSYTTÄVIÄ. Ei tarvitse mennä ajassa paljoakaan taaksepäin kuin lastenhyväksikäytöt, raiskaukset jne. lakaistiin maton alle eikä asioihin puututtu, mutta nykyään ihmiset (uskoi mihin tahansa tai ei ollenkaan) ovat yksimielisiä siitä kuinka hirvittävän väärin ne ovat. Niitä ei tulla todellakaan hyväksymään, päinvastoin ne tuomitaan yhä kovemmin. Homot eivät satuta ketään. Antakaa ihmisten valita oma polkunsa tässä elämässä älkääkä polkeko heidän oikeuksiaan.

Vierailija
76/89 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:17"]Kirjoitan uudestaan viestini, joka jo kerran poistettiin:

Homoseksuaalit ovat ihan oikeita ihmisiä joilla on tunteet, haaveita ja pelkoja eikä ole oikein sortaa heidän oikeuksiaan. Tätä eivät tunnu kaikki ymmärtävän tai sitten eivät vain välitä. Minä pidän oikeastaan ällöttävänä ajatusta siitä, että jos minä koen ja uskon, että homoja pitäisi kohdella tasa-arvoisesti, olisin seuraavana puolustamassa lapsiavioliittoja tms.

Nämä kommentit siitä, kuinka seuraavaksi sitten hyväksytään kaikki kauhistuttava ovat kauhistuttavia. Meidän yhteiskuntamme moraali (pätee muihinkin länsimaihin) on jatkuvasti kehittynyt siihen suuntaan, että TOISIA SATUTTAT TEOT EIVÄT OLE HYVÄKSYTTÄVIÄ. Ei tarvitse mennä ajassa paljoakaan taaksepäin kuin lastenhyväksikäytöt, raiskaukset jne. lakaistiin maton alle eikä asioihin puututtu, mutta nykyään ihmiset (uskoi mihin tahansa tai ei ollenkaan) ovat yksimielisiä siitä kuinka hirvittävän väärin ne ovat. Niitä ei tulla todellakaan hyväksymään, päinvastoin ne tuomitaan yhä kovemmin. Homot eivät satuta ketään. Antakaa ihmisten valita oma polkunsa tässä elämässä älkääkä polkeko heidän oikeuksiaan.

[/quote]

Setan agendassa on seuraavaksi: lukumääräneutraaliavioliitto, insestin kielto pois ja suojaikäraja 12-vuoteen.

[/quote]

Siis mikä oikeasti mättää? Miten voit edes kuvitella, että ihmiset alkaisivat kannattamaan tuollaisia asioita? Kuinka edes kehtaat väittää noiden asioiden liittyvän mitenkään homouteen? Onko se siis sinun oma henkilökohtainen mielipiteesi, että mikäli homoseksuaalit saisivat oikeuden mennä naimisiin niin sitten voisi hyvin hyväksyä nuokin, sitäkö yrität sanoa?

[/quote]

Seta tulee heti ajamaan noita asioita kun sukupuolineutraaliavioliitto on hyväksytty.

Saatte nähdä. Te homoliittojen puolustajat olette ns. hyödyllisiä idiootteja.

[/quote]

Häpeä, häpeä syvästi vihaasi.

Vierailija
77/89 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on myös teidänkin lasten hetero tarhantädit päivänpäätteeksi työntänyt moloa poskeen ja hieronut ruttulettua :)

Vierailija
78/89 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:17"]Kirjoitan uudestaan viestini, joka jo kerran poistettiin:

[/quote]

Setan agendassa on seuraavaksi: lukumääräneutraaliavioliitto, insestin kielto pois ja suojaikäraja 12-vuoteen.

Vierailija
79/89 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:51"]

[/quote]

Minunkin viestini poistettiin, kun ihmettelin samaa asiaa...

[/quote]

Ehkä modella osui arkaan paikkaan?

Vierailija
80/89 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:09"]

[/quote]

[/quote]

Täh? Vähän sama kuin sanoisi, että Afganistanin naisaktivistien agendassa seuraavaksi: miesten pukeminen huntuihin, pakottaminen keittiöön sekä lasten raiskaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi