Mimi ja Kuku rekisteröivät parisuhteensa!
En saa linkattua tänne uutista, mutta tulipa puskista!
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:37"]
Aluksi ollaan lauleltu lapsille ja sitten menty piirakkaa nuolemaan.
[/quote]
Puhutko näin myös heteroista? "ensin on tehty tätä ja tätä ja sitten laitettu munaa pilluun"
[/quote]
En mä sanonut että siinä on mitään väärää! Ja kyllä, voisin samaa miettiä heteropariskunnastakin, jos olisivat salanneet suhteensa ja tekisivät lapsille ohjelmaa.
Paljonkohan noi on harrastanut seksiä noi asut päällä?
[/quote]
Noin ^ kirjoitta ja itseään ilmaisee aito wt jonka sivistyksen määrä on tasan 0.
[/quote]
Ja sinun kommenttisiko osoitti huumorintajua ja älyä? Voi ei, kun jäi huomaamatta.
Ja joo, asuheitto oli hervoton, kiitos siitä.
[/quote]
Huumorintajua? Vain wt näkee tuossa jotain humoristista. Ja kyllä, älyä se osoitti enemmän kuin sinulla surkealla wt:llä tulee koskaan olemaankaan.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:37"]
[/quote]
Puhutko näin myös heteroista? "ensin on tehty tätä ja tätä ja sitten laitettu munaa pilluun"
[/quote]
En mä sanonut että siinä on mitään väärää! Ja kyllä, voisin samaa miettiä heteropariskunnastakin, jos olisivat salanneet suhteensa ja tekisivät lapsille ohjelmaa.
[/quote]
Noin ^ kirjoitta ja itseään ilmaisee aito wt jonka sivistyksen määrä on tasan 0.
[/quote]
Ja sinun kommenttisiko osoitti huumorintajua ja älyä? Voi ei, kun jäi huomaamatta.
[/quote]
Huumorintajua? Vain wt näkee tuossa jotain humoristista. Ja kyllä, älyä se osoitti enemmän kuin sinulla surkealla wt:llä tulee koskaan olemaankaan.
[/quote]
Anteeks, mutta koitappas päästä jo eroon tosta wt-jankkauksesta. On hieman kulunut.
Ja hei, sinä toinen kirjoittaja, kiva nähdä joku järkevä tässä keskustelussa!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:38"]
Minulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan, mutta aika outoa, että lesbot toimivat tuollaisessa työssä, ts. viihdyttävät lapsia. Luulisi, että siinä pitäisi olla hiukan sellainen 'äidillinen' ja ainakin jollain tasolla ymmärtää lapsia. Juu, työtähän tuo vain heille on, mutta silti.
En kyllä tiedä kuinka paska (tai hyvä) tuo ko. lastenohjelma on. Voihan se olla, että väkinäisyys paistaa läpi.
[/quote]
Tään on pakko olla porvoosta, ei tuollainen tyhmyys voi olla mahdollista?
Kivaa, onnea. Ei muuten yllättänyt - paitsi se kaapista tulo ehkä. Muuten oli tullut kyllä mieleen.
Minulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan, mutta aika outoa, että lesbot toimivat tuollaisessa työssä, ts. viihdyttävät lapsia. Luulisi, että siinä pitäisi olla hiukan sellainen 'äidillinen' ja ainakin jollain tasolla ymmärtää lapsia. Juu, työtähän tuo vain heille on, mutta silti.
En kyllä tiedä kuinka paska (tai hyvä) tuo ko. lastenohjelma on. Voihan se olla, että väkinäisyys paistaa läpi.
[/quote] Ja aattele, joku lesbo voi olla vaikka opettaja tai päiväkodissa töissä.
Ollaanko taas oikein maailmoja syleileviä ja toivotaan onnea, jonka ovat "ansainneet". Jaa miten niin, millä teoilla? Lastenohjelma ainakin on huonoin mitä ikinä olen nähnyt. Vinkuvat jossain ihan omassa laalaa-maassa tekopirteätä lässyttstä, jota ei meillä katso lapsetkaan. Kanava menee välittömästi vaihtoon.
Kyllä mun poliisimies ajattelee aina vaan panoa mun kanssa ja minä varsinkin. Hän on työvaatteissa aina vapaa-ajallakin, koska minä heterovaimo ajattelen aina vaan seksiä. Eikö teitä huolestuta, että mieheni käy puhumassa kouluissa ja päiväkodeissa, ajatelkaa nyt alaikäisten lasten parissa!
Toivottavasti suurin osa näistä av-pöljistä on porvoosta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:58"]
Ollaanko taas oikein maailmoja syleileviä ja toivotaan onnea, jonka ovat "ansainneet". Jaa miten niin, millä teoilla? Lastenohjelma ainakin on huonoin mitä ikinä olen nähnyt. Vinkuvat jossain ihan omassa laalaa-maassa tekopirteätä lässyttstä, jota ei meillä katso lapsetkaan. Kanava menee välittömästi vaihtoon.
[/quote]
Joo, vaihda vain. Olethan varmistanut tulevan kanavasi ohjelmien tekijöiden seksuaalisen suuntautumisen?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:59"]Kyllä mun poliisimies ajattelee aina vaan panoa mun kanssa ja minä varsinkin. Hän on työvaatteissa aina vapaa-ajallakin, koska minä heterovaimo ajattelen aina vaan seksiä. Eikö teitä huolestuta, että mieheni käy puhumassa kouluissa ja päiväkodeissa, ajatelkaa nyt alaikäisten lasten parissa!
[/quote]
Mä ainakin olen ihan tosissani.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:53"]
[/quote]
Tään on pakko olla porvoosta, ei tuollainen tyhmyys voi olla mahdollista?
[/quote]
Ihan yleistä sukusiittoisen wt:n keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:59"]Kyllä mun poliisimies ajattelee aina vaan panoa mun kanssa ja minä varsinkin. Hän on työvaatteissa aina vapaa-ajallakin, koska minä heterovaimo ajattelen aina vaan seksiä. Eikö teitä huolestuta, että mieheni käy puhumassa kouluissa ja päiväkodeissa, ajatelkaa nyt alaikäisten lasten parissa!
[/quote]
[/quote]
Niin missähän asiassa?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Anteeks, mutta koitappas päästä jo eroon tosta wt-jankkauksesta. On hieman kulunut.
[/quote]
Ottaa ilmeisen koville se, että kaikki muutkin näkevät mikä olet. Wt on wt vaikka voissa paistaisi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:01"]
[/quote]
[/quote]
Niin missähän asiassa?
[/quote]
No vaikka siinä että Mimi ja Kuku on lepsoja? Ja että ne on ainaski kerran pannu ne esiintymisvaatteet päällä? Ja että täällä on nyt ihan liikaa kireitä mammoja paikalla?
[/quote]
Ottaa ilmeisen koville se, että kaikki muutkin näkevät mikä olet. Wt on wt vaikka voissa paistaisi.
[/quote]
Voi murupieni, sulla ei ainakaan oo sitä niin kutsuttua sanavalmiutta, kun jää toi levy jatkuvasti päälle. Koitappa terottaa sitä verbaalista miekkaas ja tuu sitten uusiks yrittämään.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:01"]
[/quote]
[/quote]
Niin missähän asiassa?
[/quote]
No vaikka siinä että Mimi ja Kuku on lepsoja? Ja että ne on ainaski kerran pannu ne esiintymisvaatteet päällä? Ja että täällä on nyt ihan liikaa kireitä mammoja paikalla?
[/quote]
Oletko sinä pannut työvaatteet päälläsi? Miten paneminen muuten onnistuu vaatteet päällä?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:58"]
[/quote]
Joo, vaihda vain. Olethan varmistanut tulevan kanavasi ohjelmien tekijöiden seksuaalisen suuntautumisen?
[/quote]
Minua ei kiinnosta se millaista seksiä harrastamalla tehdään noin paskaa ohjelmaa, mutta ällöttää palstan jeesuksenmorsiamen tekopyhä lässytys. Ja oikeastaan sekin mitä reittä on pitänyt kiivetä päästäkseen tekemään noin surkeata ohjelmaa. Olen inhonnut sitä aina pohtimatta sen kummemmin makuuhuoneleikkejä. Pääasia toki, etteivät lasten kanssa työskentelevät tosiaan vie töitä kotiin.
Minä ainakin olen pannut työvaatteet päällä. Niin myös se lääkäri, jonka huoneessa kävin, kun oli lepäilemässä kesken päivystyksen,
Mimillä on päällään lyhyt hame. Vaatii valtavaa mielikuvitusta miettiä, miten sieltä saa herkät paikat esiin. Kuku on selkeesti se ottava osapuoli, joten sehän voi olla vaatteet päällä vaikka koko session, suu on kuitenkin esillä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]