Nuori sinkkumies, minkälaista naista etsit
Kommentit (32)
Mistä kumpuaa ajatus että vain naiset etsivät miestä ja miehet eivät? Olen itse nainen, enkä todellakaan etsi miestä. Haluan olla yksin. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää rauhallisista koti-illoista, arvostaa hyvää saunaa. Toivottavia harrastuksia ruuanlaitto, leivonta, käsityöt ja puutarha. Ei-toivottavia yökerhot, tankotanssi, twerkkaus, kenkien ja laukkujen kerääminen.
Et varmaan tiedosta miten kontrolloivalta kuulostat...
Häh!? Kuvaus sopii aika moneen, nuo harrastukset ovat nyt oikein muotia (siis nuorten naisten keskuudessa), mutta mun tytär leipoi jo nuorena paljon. On koti-ihminen ja hoikka, kaunis, pitkätukkainen, urheilullinen ja korkeakoulutettu ja ansaitsee enemmän kuin itse olen ikinä tienannut. Ei käytä alkoholia eikä muitakaan päihteitä. Korkeakoulutetut nuoret naiset ovat nykyään superkunnollisia.
Tykkäsin ekasta viestistäsi siihen asti kunnes alkoi tuo tylytyslista. Et taida edes tuntea noita paheksumisiasi harrastuksia. Meidän superkunnollisella yliopistolla oli näes superkunnollisten opiskelijoiden pyörittämä tankotanssisali. Siellä me superkunnolliset korkeakoulutettavat tytöt käytiin treenaamassa. Nyt minulla saunoista, koti-illoista, ruoanlaitosta, leivonnasta ja käsitöistä tykkäävällä kotihiirellä löytyy tanko myös kotoa. Aika mustavalkoinen maailmankuva kun ei mahdu kuin yksi stereotypia kerrallaan tuon listan kirjoittaneen kuvaruutuun.
Minä taas tulkitsin viestisi, että sinä paheksut leipomista ja ompelua :) En kiinnittänyt huomiota tuohon mustavalkoisuuteen, mielessäni vain oli se miten erilaisia nykynuoret ovat kuin me vanhat kääkät aikoinamme. Itse olen entinen tanssija, esiinnyinkin (ja erittäin vähäpukeisena), joten olisin varmaan ekana ollut tankotanssia harrastamassa. Käsityöt taas... yäk... Pannulappujen virkkaaminen oli viimeinen homma jota olisin oman tyttären ikäisenä ryhtynyt tekemään.
Hämmentävää, kun nykynuoret ovat niin pirun kunnollisia ja järkeviä, mutta ehkä se menee sykleissä. Nythän ei todellakaan ole cool olla humalassa tai polttaa tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää rauhallisista koti-illoista, arvostaa hyvää saunaa. Toivottavia harrastuksia ruuanlaitto, leivonta, käsityöt ja puutarha. Ei-toivottavia yökerhot, tankotanssi, twerkkaus, kenkien ja laukkujen kerääminen.
Häh!? Kuvaus sopii aika moneen, nuo harrastukset ovat nyt oikein muotia (siis nuorten naisten keskuudessa), mutta mun tytär leipoi jo nuorena paljon. On koti-ihminen ja hoikka, kaunis, pitkätukkainen, urheilullinen ja korkeakoulutettu ja ansaitsee enemmän kuin itse olen ikinä tienannut. Ei käytä alkoholia eikä muitakaan päihteitä. Korkeakoulutetut nuoret naiset ovat nykyään superkunnollisia.
Kyse ei ole harrastuksesta sinänsä vaan siitä että mies haluaa määritellä naiselle sopivat harrastukset ja kieltää toiset.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kumpuaa ajatus että vain naiset etsivät miestä ja miehet eivät? Olen itse nainen, enkä todellakaan etsi miestä. Haluan olla yksin. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää.
Etkö osaa lukea? Kysyttiin minkälaista naista sinkkumiehet etsivät.
Sellaista, minkälaisia ei tästä suvakkikommareiden pilalle mädättämästä maasta ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole harrastuksesta sinänsä vaan siitä että mies haluaa määritellä naiselle sopivat harrastukset ja kieltää toiset.
Joo, kyllä mä nyt ymmärsin mitä hait, luin vain tosi nopeasi ja vastasin myös. Tämä tällainen liittyy varmaan tinderöintiin, että haetaan erilaisilla koodisanoilla jotain mitä ei ole olemassakaan eli lähinnä kuvataan omaa mielenlaatua.
Jotenkinhan sitä on haarukoitava sopivaa seuraa, paremman puutteessa ajaudutaan tuollaisiin kuvauksiin (kaikki joutuvat ajautumaan), mutta itse en näe sitä yhtä pahana kuin sinä, koska se mitä tuo kirjoittaja hakee sopii hänelle. Et olisi muutenkaan hänelle sopiva tyyppi eikä hän sinulle. Siinä mielessä toimiva listaus.
Etsin hyvännäköistä naista, jolla ei ole merkittäviä mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä mä nyt ymmärsin mitä hait, luin vain tosi nopeasi ja vastasin myös. Tämä tällainen liittyy varmaan tinderöintiin, että haetaan erilaisilla koodisanoilla jotain mitä ei ole olemassakaan eli lähinnä kuvataan omaa mielenlaatua.
Jotenkinhan sitä on haarukoitava sopivaa seuraa, paremman puutteessa ajaudutaan tuollaisiin kuvauksiin (kaikki joutuvat ajautumaan), mutta itse en näe sitä yhtä pahana kuin sinä, koska se mitä tuo kirjoittaja hakee sopii hänelle. Et olisi muutenkaan hänelle sopiva tyyppi eikä hän sinulle. Siinä mielessä toimiva listaus.
Siis mihän juurikin olen se kotona viihtyvä ruokaa laittava puutarhanhoitaja mutta en kiinnostuisi miehestä joka esittää tuollaisen listan toivotuista harrastuksista ja vielä kuvailee ilkeään sävyyn sen negaation. Eli kaikkea muuta kuin toimiva listaus. Kannattaa puhua asioista hyvän kautta ja niin ettei sanele liikaa. Jos kuvailee itse olevansa kotona viihtyvä persoona, niin kyllä bilettävät tankotanssijat jättää muutenkin väliin.
Etsin kumppania elämän menoihin en palveltavaa ja rahotettavaa prinsessaa
Vierailija kirjoitti:
Etsin kumppania elämän menoihin en palveltavaa ja rahotettavaa prinsessaa
Ei nämä palvelemiset ja rahoittamiset ole tästä maailmasta. Te miehet jotka olette juuttuneet miettimään tällaisia, teidän pitäisi jalkautua ihmisten ilmoille ja mennä mukaan normaaliin elämään. Töihin, harrastuksiin. Tavallaan ensin löytää normaalin elämän baseline ja realismi ajatteluun ja sitten vasta ruveta miettimään pariutumista. Tällaisilla aatoksilla varustettuna herkästi tulee creep-vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mihän juurikin olen se kotona viihtyvä ruokaa laittava puutarhanhoitaja mutta en kiinnostuisi miehestä joka esittää tuollaisen listan toivotuista harrastuksista ja vielä kuvailee ilkeään sävyyn sen negaation. Eli kaikkea muuta kuin toimiva listaus. Kannattaa puhua asioista hyvän kautta ja niin ettei sanele liikaa. Jos kuvailee itse olevansa kotona viihtyvä persoona, niin kyllä bilettävät tankotanssijat jättää muutenkin väliin.
Eikö se lista toimi, jos sinä ymmärrät jättää sen perusteella itsesi laskuista - sitä tarkoitin? Jos joku ilmoittaa olevansa metsästäjä, joka pitää teurastamisesta, niin vegaanit eivät myöskään vastaa eli homma toimii. Joskus ihmiset paljastavat tahattomasti itsestään liikaa tällaisilla kuvauksilla, ei siihenkään moralisointi auta. Jo 80-luvulla oli lehdissä ilmoituksia missä 60v. poikamies etsi seuraa 18-45v. neitokaisista. Jos ei älli riitä ymmärtämään ettei tuo ilmoitus ole ihan paras mahdollinen seuran saamiseksi, niin moralisointi ei taida auttaa.
Tartuin tähän ketjuun siksi, että minulle on ollut hämmentävä huomata miten kaukana tänne kirjoittelevien miesten ja tuntemieni nuorten naisten elämä on toisistaan. Siinä on valtaisa ristiriita, kun nuoret naiset ovat kunnollisempia kuin koskaan ja täällä miehet esittävät nuoret naiset kuin he olisivat kaikki tatuoituja, tankotanssia harrastavia narkomaaneja ja yksinhuoltajia. En ymmärrä.
Taitaa olla tinderin syytä, jos ei muualla tavata ja tutustuta kuten ennen. Netissä seurustelu ei ole sama asia, kun ei näe toista oikeasti. Sitten ollaan kimppu ominaisuuksia, ei oikeita ihmisiä. Kyllähän nykyäänkin tavataan festareilla ja muualla, mutta vapaamuotoinen seurustelu on selvästi vähäisempää kuin aikaisemmin. Toinen sukupuoli jää paljon vieraammaksi kuin ennen.
Omaan silmään kaunista ja seksikästä naista jonka kanssa voisi pelata co-opina ja harrastaa villiä seksiä.