Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori sinkkumies, minkälaista naista etsit

Vierailija
14.07.2021 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäälaista, haluan olla yksin.

Vierailija
2/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele nuori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele nuori

35 tai alle

Vierailija
4/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun edes lämpimän paskan tekis.

Vierailija
5/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele nuori

35 tai alle

Jihuu, oon vielä nuori.

Sellaista naista joka on sinut itsensä kanssa (hyvä itsetunto) ja antaa mun olla oma itseni.

Vierailija
6/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei irtosuhteita historiassa, ei huuda eikä raivoa. Kykenee loogiseen ajatteluun, ja jos ei kykene, ei ala väittämään vastaan kun kerron miten asiat ovat/toimivat. Haluaa 2-3 lasta. Ei ole työnarkomaani ja mieluusti viettäisi lasten kanssa pidempiäkin aikoja kotona.

Vierailija
7/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kiltti ujo tyttö ois paras. Koska oon ite kiltti ujo poika

M26

Vierailija
8/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi minkäänlaista naista. Enkä miestäkään jos joku miettii. Yksin on hyvä.

Vierailija
9/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26

No täällä ois ujo tyttö N26! Löydät mut lauantaina Oodista

Vierailija
10/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku fiksu ja tervejärkinen. Joku kuka pitää enemmän maaseudun rauhasta kuin kaupungin vilskeestä. Ei siis mikään ylisuorittaja uraohjus, mutta ei täysi sohvaperuna laiskurikaan. Lapsia haluaisin itse, joten sen suhteen myös samanlaiset toiveet. Ulkonäöstä sen verran, että pahasti ylipainoiset eivät sytytä. 

Vierailija
11/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

Vierailija
12/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

No täällä ois ujo tyttö N26! Löydät mut lauantaina Oodista

Onks siel tanssit?

Vierailija
13/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää rauhallisista koti-illoista, arvostaa hyvää saunaa. Toivottavia harrastuksia ruuanlaitto, leivonta, käsityöt ja puutarha. Ei-toivottavia yökerhot, tankotanssi, twerkkaus, kenkien ja laukkujen kerääminen.

Vierailija
14/32 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää rauhallisista koti-illoista, arvostaa hyvää saunaa. Toivottavia harrastuksia ruuanlaitto, leivonta, käsityöt ja puutarha. Ei-toivottavia yökerhot, tankotanssi, twerkkaus, kenkien ja laukkujen kerääminen.

Et varmaan tiedosta miten kontrolloivalta kuulostat...

Vierailija
15/32 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että minun täysin asiallinen vastaus on poistettu täältä

Mikähän näistä oli liikaa

>25-40v

vai

>petite

vai

>kinky

vai

>akateeminen (luonnontieteet)

vai

>kiinalainen/japanilainen/korealainen/suomalainen

vai

>tyytyväinen lapsilukuunsa

vai

>ei halua pahoinpidellä lapsia uusperhehelvetillä

Vierailija
16/32 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei irtosuhteita historiassa, ei huuda eikä raivoa. Kykenee loogiseen ajatteluun, ja jos ei kykene, ei ala väittämään vastaan kun kerron miten asiat ovat/toimivat. Haluaa 2-3 lasta. Ei ole työnarkomaani ja mieluusti viettäisi lasten kanssa pidempiäkin aikoja kotona.

Pelottava tyyppi.

Vierailija
17/32 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin väliä. Tulee harjoitteluun

Vierailija
18/32 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh!? Kuvaus sopii aika moneen, nuo harrastukset ovat nyt oikein muotia (siis nuorten naisten keskuudessa), mutta mun tytär leipoi jo nuorena paljon. On koti-ihminen ja hoikka, kaunis, pitkätukkainen, urheilullinen ja korkeakoulutettu ja ansaitsee enemmän kuin itse olen ikinä tienannut. Ei käytä alkoholia eikä muitakaan päihteitä. Korkeakoulutetut nuoret naiset ovat nykyään superkunnollisia. 

Vierailija
19/32 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppi

Vierailija
20/32 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh!? Kuvaus sopii aika moneen, nuo harrastukset ovat nyt oikein muotia (siis nuorten naisten keskuudessa), mutta mun tytär leipoi jo nuorena paljon. On koti-ihminen ja hoikka, kaunis, pitkätukkainen, urheilullinen ja korkeakoulutettu ja ansaitsee enemmän kuin itse olen ikinä tienannut. Ei käytä alkoholia eikä muitakaan päihteitä. Korkeakoulutetut nuoret naiset ovat nykyään superkunnollisia. 

Tykkäsin ekasta viestistäsi siihen asti kunnes alkoi tuo tylytyslista. Et taida edes tuntea noita paheksumisiasi harrastuksia. Meidän superkunnollisella yliopistolla oli näes superkunnollisten opiskelijoiden pyörittämä tankotanssisali. Siellä me superkunnolliset korkeakoulutettavat tytöt käytiin treenaamassa. Nyt minulla saunoista, koti-illoista, ruoanlaitosta, leivonnasta ja käsitöistä tykkäävällä kotihiirellä löytyy tanko myös kotoa. Aika mustavalkoinen maailmankuva kun ei mahdu kuin yksi stereotypia kerrallaan tuon listan kirjoittaneen kuvaruutuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi