Nuori sinkkumies, minkälaista naista etsit
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Määrittele nuori
35 tai alle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele nuori
35 tai alle
Jihuu, oon vielä nuori.
Sellaista naista joka on sinut itsensä kanssa (hyvä itsetunto) ja antaa mun olla oma itseni.
Ei irtosuhteita historiassa, ei huuda eikä raivoa. Kykenee loogiseen ajatteluun, ja jos ei kykene, ei ala väittämään vastaan kun kerron miten asiat ovat/toimivat. Haluaa 2-3 lasta. Ei ole työnarkomaani ja mieluusti viettäisi lasten kanssa pidempiäkin aikoja kotona.
Sellainen kiltti ujo tyttö ois paras. Koska oon ite kiltti ujo poika
M26
En etsi minkäänlaista naista. Enkä miestäkään jos joku miettii. Yksin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
M26
No täällä ois ujo tyttö N26! Löydät mut lauantaina Oodista
Joku fiksu ja tervejärkinen. Joku kuka pitää enemmän maaseudun rauhasta kuin kaupungin vilskeestä. Ei siis mikään ylisuorittaja uraohjus, mutta ei täysi sohvaperuna laiskurikaan. Lapsia haluaisin itse, joten sen suhteen myös samanlaiset toiveet. Ulkonäöstä sen verran, että pahasti ylipainoiset eivät sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
No täällä ois ujo tyttö N26! Löydät mut lauantaina Oodista
Onks siel tanssit?
Pitää rauhallisista koti-illoista, arvostaa hyvää saunaa. Toivottavia harrastuksia ruuanlaitto, leivonta, käsityöt ja puutarha. Ei-toivottavia yökerhot, tankotanssi, twerkkaus, kenkien ja laukkujen kerääminen.
Vierailija kirjoitti:
Pitää rauhallisista koti-illoista, arvostaa hyvää saunaa. Toivottavia harrastuksia ruuanlaitto, leivonta, käsityöt ja puutarha. Ei-toivottavia yökerhot, tankotanssi, twerkkaus, kenkien ja laukkujen kerääminen.
Et varmaan tiedosta miten kontrolloivalta kuulostat...
Jännä että minun täysin asiallinen vastaus on poistettu täältä
Mikähän näistä oli liikaa
>25-40v
vai
>petite
vai
>kinky
vai
>akateeminen (luonnontieteet)
vai
>kiinalainen/japanilainen/korealainen/suomalainen
vai
>tyytyväinen lapsilukuunsa
vai
>ei halua pahoinpidellä lapsia uusperhehelvetillä
Vierailija kirjoitti:
Ei irtosuhteita historiassa, ei huuda eikä raivoa. Kykenee loogiseen ajatteluun, ja jos ei kykene, ei ala väittämään vastaan kun kerron miten asiat ovat/toimivat. Haluaa 2-3 lasta. Ei ole työnarkomaani ja mieluusti viettäisi lasten kanssa pidempiäkin aikoja kotona.
Pelottava tyyppi.
Ei niin väliä. Tulee harjoitteluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh!? Kuvaus sopii aika moneen, nuo harrastukset ovat nyt oikein muotia (siis nuorten naisten keskuudessa), mutta mun tytär leipoi jo nuorena paljon. On koti-ihminen ja hoikka, kaunis, pitkätukkainen, urheilullinen ja korkeakoulutettu ja ansaitsee enemmän kuin itse olen ikinä tienannut. Ei käytä alkoholia eikä muitakaan päihteitä. Korkeakoulutetut nuoret naiset ovat nykyään superkunnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh!? Kuvaus sopii aika moneen, nuo harrastukset ovat nyt oikein muotia (siis nuorten naisten keskuudessa), mutta mun tytär leipoi jo nuorena paljon. On koti-ihminen ja hoikka, kaunis, pitkätukkainen, urheilullinen ja korkeakoulutettu ja ansaitsee enemmän kuin itse olen ikinä tienannut. Ei käytä alkoholia eikä muitakaan päihteitä. Korkeakoulutetut nuoret naiset ovat nykyään superkunnollisia.
Tykkäsin ekasta viestistäsi siihen asti kunnes alkoi tuo tylytyslista. Et taida edes tuntea noita paheksumisiasi harrastuksia. Meidän superkunnollisella yliopistolla oli näes superkunnollisten opiskelijoiden pyörittämä tankotanssisali. Siellä me superkunnolliset korkeakoulutettavat tytöt käytiin treenaamassa. Nyt minulla saunoista, koti-illoista, ruoanlaitosta, leivonnasta ja käsitöistä tykkäävällä kotihiirellä löytyy tanko myös kotoa. Aika mustavalkoinen maailmankuva kun ei mahdu kuin yksi stereotypia kerrallaan tuon listan kirjoittaneen kuvaruutuun.
En minkäälaista, haluan olla yksin.