Onko Musiikkipedagogi (AMK) huono vai hyvä idea mennä opiskelemaan?
Yksi turha tutkinto jo takana, nyt kiinnostaisi tuo. Olen erästä soitinta jo soittanut harrastuksena 8 vuotiaasta asti, ja olisi kiva opettaa sitä myös muille.
Kommentit (6)
Pitää olla pyrkiessä jo tosi pitkällä soittamisessa. Ei sinne helposti mennä. Terkuin pianisti Sibiksestä.
Minusta sitä on parempi käyttää ammatin laajentamiseen. Minulla on musiikkipedagogin ja lähärin koulutus, sekä musiikkiterapeutin kursseja käyty. Teen keikkaa ja kierrän päiväkodeissa, vammaisten päivätoiminnassa ja seniori kodeissa vetämässä tunteja. Tosi kivaa ja monipuolista. Nyt on viimeinen vuosi ollut hiljaisempaa ja olen hoitanut tunnit etänä, mutta ehkä syksyllä tai ensi vuonna pääsee taas ihmisten pariin. Suosittelen! Musiikki on lahja, joka kannattaa jakaa mahdollisimman monen kanssa. :)
Muutama hetki ja sä vingut että olet korkeakoulutettu mutta insinöörille maksetaan enemmän ja se johtuu vain siitä että ne on miehiä.
VMP
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla pyrkiessä jo tosi pitkällä soittamisessa. Ei sinne helposti mennä. Terkuin pianisti Sibiksestä.
Ei ole kyllä sama asia kuin joku Sibelius-Akatemia -_-
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan ammattikorkeasta, ei mistään hienopieru yliopistosta. Ei tarvitse olla mikään Sibelius nro. 2 päästäkseen amkiin.
Valmistuttua voit työllistyä esim, kirkolle, opistoon, päiväkotiin, bändiin ja jatkaa vuoden lisä amk-koulutuksella musiikin opettajaksi peruskouluun yms