MITÄ TEEN??
Hei. Asun lasten kanssa erossa heidän isästään, erosta on jo yli kuusi vuotta Ja lapset näkevät isäänsä lomilla Ja n. Viikon kuukaudessa, kesällä Pitemmin. Isä on ihan mahdoton uuden puolison kanssa, hän ilmoittelee lastensuojeluun ihan outoja asioita, äiti kiusaa lapsia, pojan puhelimessa oli muistutus jäänyt minulta, vuokraa mökki Kalajoelta Ja kysy lapsille hoitopaikka. Hän oli ilmoittanut lastensuojeluun, etten käytä lapsia missään. Mökin ajattelin vuokrata koko perheelle Hääpäivän kunniaksi Ja omani, tyttäreni syntymäpäivän kunniaksi.. Ja hoitopaikka, sen takia että 5 vuoden kotona olon jälkeen Etsin töitä Ja syksyllä pitäisi alkaa. Lisäksi ladten isä väittää että juomme, vaikka tietää 13 yhdessä olon jälkeen, että en pidä alkoholista. Lastensuojelijatäti tuntee minut Ja hän on ihan jo kyllästynyt lasten isän käyttäytymiseen, hänen puolison isä on vankilassa Ja veli otettu huostaan, lasten isän puoliso on kaiken pahan alku, hän on kaiken takana. Lastensuojelutäti sanoi että ei huolta, annetaan isän rauhoittua syksyyn adti Ja katsotaan sitten. Kysyin häneltä mitä teen että kiusaamiset Ja turhat lastensuojelu asiat loppuisivat, hän ei osannut sanoa mitään, kukaan ei auta, mitä voin tehdä? Olen tehnyt jo kerran rikosilmoituksen isästä, kun hän Väärensi Allekirjoituksen hoitopaikka hakemukseen.. minun Allekirjoituksen. Hän tekee kaikkensa tuhotakseen. Ja kukaan ei auta?? Isä huutaa lasten kuullen minulle, saa lapset itkemään, vaatteet ovay likaisia ja tungettu kasseihin, vaikka itse laitan ja pesen jokaisen vaatteen. Tämä on ihan kamalaa!! Eikö kukaan voi auttaa.
Kommentit (5)
Olen kertonut ja ei sekään auta. Olen joutunut salaiseksi numeroni laittamaan, kun viestit olivat ihan kamalia ja puheluita tuli jatkuvasti. miltä teistä tuntuisi jos kuusi vuotta ex mies kostaa, yrittää kaikkensa että murrut, piinaa, kostaa. Eikä kukaan auta. Kukaan ei tiedä mitä tehdä. Ihan kun odotettaisiin vain.. kiitos sinä joka et pitänyt aiheesta, toivottavasti et saa tälläistä niskaasi.
Ovat lastenvalvojat sanoneet mitä vain, ovat käyneet ja kertoneet ettei nämä asiat vaadi puuttumista mihinkään, voin huoletta olla. Nytkin antavat olla vaan.
Oletpa kurjan isän lapsillesi valinnut! Oliko ennen erilainen?
Oli erillaista, olimme hyvä perhe, 13 vuotta yhdessä, olen 32v. Mutta aloimme liian nuorina joten loppuaikana hän petti ja petti. Lopulta erosin, koska yrityksistä huolimatta. Löysin 2v. eron jälkeen uuden miehen ja sitten alkoi tämä. Teimme talon, asiat vain pahentui. Ja nyt en tiedä mitä teen? Kuusi pitkää vuotta tätä. Hän oli hyvä mies, valitsin hyvän miehen silloin, mutta hän muuttui kamalaksi..eikö kukaan tiedä mitä tekisin? Eikö mikään? lakipykälä auta..
Eikö lastenvalvojalle voi mennä puhumaan, että tapaamiset menevät huonosti?