Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni helakanpunainen pyöreä puremajälki pohkeessa. Mikä hyönteinen kyseessä?

Vierailija
14.07.2021 |

Olen istunut vain sisällä tietokoneella.
Ei kutise, eikä kirvele tms.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät hampaanjäljetkö?

Vierailija
2/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttynen ellei punkki . Punkki jättää joskus punaisen ympyrän silloin lääkäriin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luteen purema? kirjoitti:

Hyttynen ellei punkki . Punkki jättää joskus punaisen ympyrän silloin lääkäriin .

Ei voi olla punkki. Ellei ne kiipeä kerrostaloon. Kävelin ulkona viimeksi maanantaina ja silloinkin visusti kadulla. Ludekaan ei pitäisi olla kun jälkiä on vain yksi enkä ole hankkinut kotiin mitään vanhaa tai matkustellut hotelleissa.

Aikaisemmin hyttysen pistot on olleet erinäköisiä.

4/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paarma. Vie palasen. Jää keskelle puremajälki ja reunoille helakanpunaista. Paarmanpurema on sellainen, että itse en sitä juurikaan edes huomaa. Vähän voi kutista.

Vierailija
5/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

Paarma. Vie palasen. Jää keskelle puremajälki ja reunoille helakanpunaista. Paarmanpurema on sellainen, että itse en sitä juurikaan edes huomaa. Vähän voi kutista.

Minkä näköinen paarma? Mä en ole nähnyt meillä sisällä kun jonkun ihan pikkuisen lentävän ötökän. Kylppärissä majaili hetken aikaa joku sentin mittainen vaaleanharmaasiipinen otus.

6/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän sitä kuvaisin? Paarma on kärpäsen sukua ja siis kärpäsen näköinen ja sen ruumiinrakenne on samanlainen kuin kärpäsellä. Vaaleanharmaat ovat siipensä kyllä. Ja tuo kokokin ehkä sopisi. Ja mitäpäs noista ötököistä? Et tule sen autuaammaksi siitä, että tiedät/et tiedä mikä se on. Jotkut puree, jotkut ei. Punkki se ei varmaankaan ole. Itse en osaa edes noita punkkeja niin pelätä. Kun olin lapsi, niitä irroteltiin meistä jokaisen kesäpäivän jälkeen. Ja iilimatoja, kun oltiin uimassa.

Vierailija
7/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helakahyönteinen

Vierailija
8/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Googlasin jo paarman. En ole paarmaa nähnyt lähimaillakaan missään mutta ehkä se sellainen kuitenkin oli. Puremakohta  ei kuitenkaan kutise yhtään. 

Vierailija
9/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa salakavalasti sängyn yleensä lymyilevältä verta imevältä miesnaiselta.

Vierailija
10/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkäräinen?

Vierailija
11/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pienet hampaan jäljet, epäilisin Chuckya.

Vierailija
12/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolisi alla hämähäkki?

Vierailija
13/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihossa olla ilman hyönteistäkin jälkiä, jos ihorauhanen tulehtuu, jos esim. on helle ja iho pitkään jotain vasten ettei pääse hengittämään.

Vierailija
14/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olikin typerä kysymys ap! Aivan sama, kuin kysyisit: näin punaisen talon, missähän päin Suomea se on?

Vierailija
15/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä edes purema vaan sieni-infektio. Jos siinä on keskellä reikä tai rupi, sitten ötökkä.

Vierailija
16/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkäräisen purema ainakin voi näkyä iholla pitkään, eli on voinut tulla aiemmin ja on yhä siinä. Mut jos se ei kutise tai haittaa mitenkään niin mitä väliä? Luultavasti se menee itsestään pois. Jos ei mene, ja alkaa oireilemaan erikoisesti, sitten katso asiaa uudelleen.

Vierailija
17/17 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varppina se helteen aiheuttama seksikärpäsen purema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän