Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotus ensi viikolla.. jännittää !

Vierailija
14.07.2021 |

Oletko ottanut omasi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
2/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pistäminen ei sattunut yhtään, mutta sen jälkeeen pistoskohtaa aristi muutaman päivän. Muita oireita ei tullut.

Vierailija
4/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista odotellessa. Se menee elokuun loppuun.

Vierailija
5/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2. rokoteannos ylihuomenna. En jännitä rokotuksia, verikokeiden ottamista enkä edes verenluovutusta.

Vierailija
6/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin

Vierailija
7/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen vasta alkaakin jännittää

Vierailija
8/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki.

Olen jo kerran sairastanut keuhkokuumeen, enkä halua kokea vastaavaa toiste. Koronassa tulisi vielä pahempi, johon ei edes ole hoitokeinoa (kuten ei muihinkaan viruksiin).

Vierailija
9/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo Tammikuussa molemmat annokset

Vierailija
10/10 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä väliin koko rokote!

Tai jätä ainakin väliin, jos et kuulu kaikkein pahimpiin koronan riskiryhmiin. Kenenkään ei pidä pelkästä velvollisuudesta ottaa koronarokotetta.

Koronarokotteet on valmistettu uudenlaisella vaarallisella RNA/DNA -tekniikalla, mikä tekee niistä paljon vaarallisempia kuin perinteisistä rokotteista. Koronarokotteista on aiheutunut paljon erilaisia rokotevammoja, vaikka media vaikenee tästä. Esimerkiksi taannoin kuoli 32 -vuotias mies koronarokotteen aiheuttamaan verisuonitukoksiin ja sydämen laajenemiseen.

Koronarokotteet eivät ole edes tehokkaita koronan uusia muunnoksia vastaan, vaan ne leviävät lähes yhtälailla rokotettujen keskuudessa. Näin on Suomessakin, sillä jos ei olisi, media syyllistäisi jatkuvasti rokottamattomia "Korona leviää vain rokottamattomien keskuudessa."- tyylisillä otsikoilla, joita emme kuitenkaan näe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä