Rokotus ensi viikolla.. jännittää !
Kommentit (10)
Olen. Pistäminen ei sattunut yhtään, mutta sen jälkeeen pistoskohtaa aristi muutaman päivän. Muita oireita ei tullut.
Toista odotellessa. Se menee elokuun loppuun.
Mulla on 2. rokoteannos ylihuomenna. En jännitä rokotuksia, verikokeiden ottamista enkä edes verenluovutusta.
Sen jälkeen vasta alkaakin jännittää
Tottahan toki.
Olen jo kerran sairastanut keuhkokuumeen, enkä halua kokea vastaavaa toiste. Koronassa tulisi vielä pahempi, johon ei edes ole hoitokeinoa (kuten ei muihinkaan viruksiin).
Otin jo Tammikuussa molemmat annokset
Jätä väliin koko rokote!
Tai jätä ainakin väliin, jos et kuulu kaikkein pahimpiin koronan riskiryhmiin. Kenenkään ei pidä pelkästä velvollisuudesta ottaa koronarokotetta.
Koronarokotteet on valmistettu uudenlaisella vaarallisella RNA/DNA -tekniikalla, mikä tekee niistä paljon vaarallisempia kuin perinteisistä rokotteista. Koronarokotteista on aiheutunut paljon erilaisia rokotevammoja, vaikka media vaikenee tästä. Esimerkiksi taannoin kuoli 32 -vuotias mies koronarokotteen aiheuttamaan verisuonitukoksiin ja sydämen laajenemiseen.
Koronarokotteet eivät ole edes tehokkaita koronan uusia muunnoksia vastaan, vaan ne leviävät lähes yhtälailla rokotettujen keskuudessa. Näin on Suomessakin, sillä jos ei olisi, media syyllistäisi jatkuvasti rokottamattomia "Korona leviää vain rokottamattomien keskuudessa."- tyylisillä otsikoilla, joita emme kuitenkaan näe.
Olen