Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä tavallinen rannekello

Vierailija
14.07.2021 |

Pitääkö kukaan enää tavallista kvartsikelloa ranteessaan vai pitäisikö sen olla kallis mekaaninen luksuskello?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iClock ainoa oikea.

Vierailija
2/28 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin itseasiassa näkee niitä kalliita kelloja miehillä. Eiköhän niitä käytä etupäässä miehet jotka muutenkin panostaa vaatteisiin esim käyttää pukua arkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aurinkoenergialla toimiva Citizen Eco Drive. Pitäähän aikuisella ihmisellä olla kello kädessä eikä vilkuilla jotain kännykkää.

Vierailija
4/28 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekello on kätevä. Itse en kuitenkaan käytä koska töissä ei saa pitää sitä ja normaalihintaiset kellot hajoavat nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa.

Vierailija
5/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan rannekellon puhtaasti sen mukaan miltä se näyttää. Hintahaarukka ollut siinä 300 - 400 euroa. Toki riippuu aina siitä, mihin tarkoitukseen kello tulee? Valikoimaahan netissä riittää: https://www.petenkello.fi/ kaupassakin on tuhansia vaihtoehtoja.

Vierailija
6/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖKS! Onko vain tapailumies?

Vierailija
7/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista kelloja toisistaan enkä myöskään kiinnitä kelloihin huomiota (ellei ole joku erikoinen). Vaikea sanoa siis.

8/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no mun miehellä on tavallisia kelloja ja luxus kelloja. Mutta pitääköhän se niitä? En ole varma olenko koskaan nähnyt hänell kelloa ranteessa? 

Pitää vissiin kiinnittää asiaan huomiota kun tulee kotiin. 

Vierailija
9/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kallis" ja "luksus" on kyllä nyt vähän suhteellisia juttuja....

Vierailija
10/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kyllästyin kännykän räpläämiseen aikaa katsoakseni ja osti kunnon rannekellon

Vierailija
11/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus muutaman satasen patterikello on oikeaan käyttöön aika ylivoimainen. Näkee kellonajan ja toimii luotettavasti vuosien ajan.

Vierailija
12/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iClock ainoa oikea.

eikös tuo  oo joku älylukko mihin saa avainta hinkata ennen kuin se antautuu ja aukeaa

Vierailija
13/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on noita isoja metallisia näyttäviä kelloja jotka toimivat heillä koruina. Naisilla sen sijaan on lähes poikkeuksetta älykello, koska naisilla on muitakin koruja eikä siksi ole tarvetta asettaa ulkonäköä käytännön ominaisuuksien edelle. Älykellolla pystyy tekemään valtavan paljon enemmän asioita kuin perinteisellä kellolla.

Vierailija
14/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista sitä on tarpeenpohtia.

Jussipaita ja luxuskello.

Vierailija
15/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tavallinen rannekello ole yleisin ja järkevin.

Vierailija
16/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Seiko Kinetic, joka siis latautuu liikkeestä. Ei tarvi uusia paristoja ikinä.

Vierailija
17/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on arkikäytössä isohko ja kallis (useamman tonnin) mekaaninen kello. Pidän sitä hillityn tyylikkäänä koruna, ja mielestäni se sopii omaan tyyliini myös ihan arkivaatteissa. Mitään muita koruja en käytä. En kuitenkaan tee kellon käytöstä numeroa, ja tuskinpa moni edes ymmärtää ko. kellon todellista arvoa.

Niin, ja näkeehän siitä ajan helpommin kuin puhelinta taskusta kaivamalla.

Vierailija
18/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksuksesta en tiedä mutta mulla on Iso-iso-isäni vanha taskunauris 1800-luvun lopulta. Joka päivä vedettävä...

Vierailija
19/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus muutaman satasen patterikello on oikeaan käyttöön aika ylivoimainen. Näkee kellonajan ja toimii luotettavasti vuosien ajan.

Muutama satanen on aika paljon kellosta...

Vierailija
20/28 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vaelluksille Lapissa laitan ranteeseen ns monitoimikellon, mutta täällä etelässä ei ole kelloa näkynyt ranteessa +20 vuoteen.

Kaapissa onkin pölyttymässä yksi 25000 mk maksanut valmistujaislahjakello - varakkaampi kummisetäni kun oli sitä mieltä että tuollainen kuuluu olla. Kahdesti pitänyt valmistujaispäivän jälkeen, häissäni ja toissakesänä isoäiteen hautajaisissa.