Onko kakkoshätä yllättänyt peppuseksin aikana?
Kommentit (11)
Ainahan se tuntuu siltä niinku paska tulis. Kerran mulla jäi kakkaa exän mulkkuun ja vertaki tuli.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:30"]Ikävä kyllä. Oli.
[/quote]
Lensikö ripulit miehen kyrvälle? Tai lakanoille?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:30"]Ikävä kyllä. Oli.
[/quote]
Lensikö ripulit miehen kyrvälle? Tai lakanoille?
[/quote]
MIESTEN... heitä oli kaksi. Tarkkaan en muista, kun olin niin humalassa.
Ei ole. Yleensä käyn pari tuntia ennen aktia isommalla asialla ja miehen tultua töistä, viettelen hänet.
Joo, kerran piti anaaliseksi lopettaa kesken kun alkoikin tulla tavaraa pihalle. Onneksi oli aviomieheni kanssa niin ei hävettänyt kovin paljoa. Pitäisi aina tehdä suolihuuhtelu ennen tuota, mutta joskus tulee spontaanisti tilanne eteen.
Tuo on yksi syy muitten joukossa, ettei anukseeni päin työnnetä yhtään mitään.
Joo siinä syy miksi ei enää harrasteta peppuseksiä. Ei se nyt järin kivaakaan ole, mutta en tykkää kun tavaralla yleensä tapana tulla ulos jos siellä jotain on. Vähän niin ku synnytyksessä. Ei siinä hätä iske, vaan ihan fysiologinen fakta!
Minulle on tehty kolonoskopia. Voi sitä paskahädän määrää, kun metri letkua, vaan uppoaa jonnekkin :S ! Komppaan vierailija nro 7:ää EXIT only.
Jotenkin inhottaa ajatuskin, että jotkut ovat niin epäsiistejä ihmisiä, jotta paskan sekaan/ paskan tuloreitille tunkevat elimiään.
Hyi että!