Vampyyri hetken linjoilla. Vastaan kysymyksiin.
Kommentit (62)
Minkä ikäisen veri maistuu parhaimmilta? Nais-vai miespuolisen?
Nukutko päivällä vai yöllä?
Laisinkaan?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:09"]Minkä ikäisen veri maistuu parhaimmilta? Nais-vai miespuolisen?
[/quote]
Nuorten löyhätapaisten naisten veri on suurinta herkkua.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:10"]Nukutko päivällä vai yöllä?
Laisinkaan?
[/quote]
Nukun päivällä, öisin vaellan katuja ja vaanin uhreja.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:11"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:09"]Minkä ikäisen veri maistuu parhaimmilta? Nais-vai miespuolisen?
[/quote]
No pöh, et siis ole oikea vampyyri vaan joku halpa kopio.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:11"]
[/quote]
No pöh, et siis ole oikea vampyyri vaan joku halpa kopio.
[/quote]
[/quote]
Kuinka niin? Odotitko vampyyrien olevan päivänvalossa kimaltelevia romanttisia hurmureita?
Missä synnyit? Miten päädyit sinne missä nyt olet ?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:21"]Missä synnyit? Miten päädyit sinne missä nyt olet ?
[/quote]
Synnyin käsivarren Lapissa eräänä hyytävänä talviyönä, jolloin talvisota riehui. Olin rintamakarkuri, ja törmäsin sinä yönä johonkin paljon neuvostosotilaita pelottavampaan.
Miten selvisit hengissä kohtaamisesta?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:25"]Miten selvisit hengissä kohtaamisesta?
[/quote]
En selvinnytkään.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:36"]Oletpa tylsä vampyyri.
[/quote]
Et sinäkään erityisen säihkyvä persoonallisuus ole.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:23"]
Synnyin käsivarren Lapissa eräänä hyytävänä talviyönä, jolloin talvisota riehui. Olin rintamakarkuri, ja törmäsin sinä yönä johonkin paljon neuvostosotilaita pelottavampaan.
[/quote]
Koska vampyyrit eivät vanhene puraisuhetken jälkeen, niin sinähän olet sitten vieläkin vauva?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 02:23"]
[/quote]
Koska vampyyrit eivät vanhene puraisuhetken jälkeen, niin sinähän olet sitten vieläkin vauva?
[/quote]
Ehei, syntymälläni tarkoitan sitä, koska minä synnyin, en sitä koska edesmenneen ruumiini edellinen haltija syntyi. Hänen ihmiselämänsä alkoi miltei 20 vuotta ennen talvisotaa ja päättyi sinä yönä, jolloin minä synnyin.
Oletko järsinyt ketään Ylitorniosta?
Puhutko ruotsia?
Millaisesta henkilöstä viimeksi joit verta, ja missä?
Törmäsitkö Vlad "upir" Putiniin, sinä hyytävänä yönä? Ja miksi säästi henkesi?
Tule tänne, niin saat imee verta tällaisesta 20 vuotiaasta nuoresta naisesta
Mikä nykyainen vampyyri elokuva/sarja/kirja kuvaa parhaiten todellisia vampyyreitä?
Eli kimallatteko auringonvalossa vai palatteko poroksi? Onko olemassa taikasormuksia joiden avulla selviätte auringonvalosta?