Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä helvetti tuo rahuli hullu on?
18.07.2014 |
Tullut varmaan viisi aloitusta koskien "rahulia." Kuka helvetti edes pisti moisen sanan liikkeelle?
Kommentit (2)
Se on se äijä jolla oli 8€ kahen viikon ruokiin mut oli rahulia lompsassa enemmänkin. XD
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 01:32"]
Se on se äijä jolla oli 8€ kahen viikon ruokiin mut oli rahulia lompsassa enemmänkin. XD
[/quote]
Ei kauheesti pitäis antaa vääriä todistuksia lähimmäisistä :p Minä siis olen se 8 euron mies ja minulla ei ole yhtään mitään tekemistä noiden rahulialoitusten kanssa. Todennäköisesti olet se sama henkilö, jonka mielestä rahuli oli 8 euron ketjussa jotenkin outo ja hassu (negatiivisessa mielessä) sana. Meilläpäin se on ihan yleisesti käytetty sanamuoto, eli tyyliin "kyllähän multa rahulin paskaa löytyy, mistähän sulle saatais". Ymmärrän toki että nuorisolla on hieman erilainen ja rajoittuneempi sanavarasto, mutta se ei tarkoita sitä, että heille outo sana, olisi outo kaikille.
En olisi lainkaan yllättynyt, jos noiden rahulialoitusten takana olisi sama suppean murresanavaraston omaava henkilö, joka 8 euron ketjussa koki "ällötyksen" tunteita itselleen vieraasta sanasta.