Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko naisen joka torjui sinut köyhempänä?

Vierailija
14.07.2021 |

Eli jos sinulla olisi ollut jonkunlaista juttua naisen kanssa, joka kuitenkin valitsi itselleen varakkaamman miehen, mutta sitten kuitenkin kiinnostuisi sinusta, kun palaat jonkin ajan kuluttua rikkaampana takaisin kuvioihin? Eli nainen siis oli kiinnostunut sinusta köyhempnä, muttei kuitenkaan tarpeeksi. Ottaisitko naisen, josta olit kiinnostunut vai torjuisitko naisen ja etsisit jonkun paremman?

Uudessa naisessa olisi kuitenkin se puoli, että hän ei olisi ollut lainkaan kiinnostunut sinusta köyhempänä, koska ei vielä tuntenut sinua.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se melkein on kun kaikki naiset on tällaisia. Pitäisikö sitten olla täysin ilman naista?

Vierailija
2/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin toki ja käyttäisin hyväkseni kunnes hylkäisin. Kosto on parasta kylmänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskinaisesta tehty versio. Keksi uuuli omat 💩 aloituksesi edes, jotain omatoimisuutta sentään.

Vierailija
4/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin syy naisettomuuteesi on ikävä persoonallisuutesi, ei raha.

Vierailija
5/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se melkein on kun kaikki naiset on tällaisia. Pitäisikö sitten olla täysin ilman naista?

Ei siihen naisettomuuteen yleensä kuole, tulee vaan pikkasen pöljäksi.

Vierailija
6/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin.

Se tulee ilmi siitä että ei muita syitä torjumiselle keksi kun raha.

Vierailija
7/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin toki ja käyttäisin hyväkseni kunnes hylkäisin. Kosto on parasta kylmänä.

Sellainen yksipuolinen fwb suhde?

Ei paha

Vierailija
8/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä ne naiset tietävät varallisuutesi?

Vierailija
9/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen oli aiemmin köyhä ja torjui?

Nyt rikas ja kyselee takas, ei huono

Vierailija
10/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parempaa tiedossa tai mahdollista löytää?

Onhan se mahdollista, että nainen kyllä oli kiinnostunut sinusta köyhätaskuna ensin, mutta tajusi sitten että elämästä kanssasi ei voisi tulla mitään tuossa tilanteessa. Moni nainen näes ajattelee perheenperustamisaikeissa lasten elättämisen hankaluutta ja varakas mies olisi parempi tapaus.

Valtava määrä pariskuntia on yhdessä muusta syystä kuin rakkaudesta. Nyt tarttis selvittää, että oliko vai ei kyseessä todella rakkaus. Jos ei ollut kyseessä rakkaus niin ehkä kannattaisi selvittää haluatko suhteen ilman rakkautta - kuitenkin yhteinen elämä ja lapset. Miksi sellainen sitten muodostuu vuosien kuluessa.

Itse en ole koskaan kysellyt sopivien avioliittokandidaattieni tuloja. Olen rakastunut miehiin, jotka sitten yllätys yllätys ovatkin olleet varakkaita... kummallista... Isäni ohje minulle oli kerran, että nai varakas mies, mutta ajattelin, että kamala idea - minä haluan rakkaan. Toisen varakkuuden perään kyseleminen tuntuu minulta kuitenkin nousukasmaiselta. 

Jos haluat rakkautta niin etsi sitä ja hyväksy nainen vasta kun sellaisen löydät sellaisen rakkauden keralla tai jää yksin. Jos haluat vain jotain muuta kuin rakkauden niin samantekevää... tee ihan niin kuin miltä vain tuntuu... mutta tee kuitenkin tietoiset valinnat sillä olet sitoutumassa hirveään vuosimäärään johon saattaa mahtua sellainenkin tilanne että 'oikea rakkaus' ilmestyy matkan varrella ja siis sotkee koko mukamas järjestyksessä olevan elämäsi... Rakkaus saattaa tehdä parista ja siis ihmisistä parempia ihmisiä, mutta rakkaudeton elämä saattaa muuttua suureksikin helvetiksi.

Vierailija
11/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyään tosiaan näin? Mulla ei ollut mitään, kun vaimon kanssa 90-luvun lopulla tavattiin. Köyhä olin kuin Turhapuro. Niin oli kyllä tuleva vaimonikin. Jotain on saatu yhdessä hommattua, ja se on kasvattanut meitä yhteen.

Ap:n kysymykseen. Niin en todellakaan ottaisi, jos raha on ollut alunperin se ongelma. Oikea rakkaus on jotain muuta. Mieluummin ilman. Mutta en usko, että suurin osa naisista on nykyäänkään tuollaisia. Biologia meitä ohjaa nykyäänkin ihan yhtä paljon kuin keskiajallakin.

Vierailija
12/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyään tosiaan näin? Mulla ei ollut mitään, kun vaimon kanssa 90-luvun lopulla tavattiin. Köyhä olin kuin Turhapuro. Niin oli kyllä tuleva vaimonikin. Jotain on saatu yhdessä hommattua, ja se on kasvattanut meitä yhteen.

Ap:n kysymykseen. Niin en todellakaan ottaisi, jos raha on ollut alunperin se ongelma. Oikea rakkaus on jotain muuta. Mieluummin ilman. Mutta en usko, että suurin osa naisista on nykyäänkään tuollaisia. Biologia meitä ohjaa nykyäänkin ihan yhtä paljon kuin keskiajallakin.

Aito rakkaus on kemiallinen aivojen häiriötila. Miehen varallisuuteen rakastuminen on yhtä aitoa kuin mika tahansa muukin. Nainen haluaa kuitenkin varmistaa jälkeläiselleen hyvät ja turvalliset olot ja se onnistuu helpoiten miehen kanssa joka tarjoaa resursseja.

Vierailija
13/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin.

Se tulee ilmi siitä että ei muita syitä torjumiselle keksi kun raha.

Sinusta raha ei siis ole mahdollinen syy torjuntaan?

Tuossa tapauksessa se on oikeasti aika todennäköinen, jos mikään muu ei ole muuttunut kuin rahatilanne.

Vierailija
14/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Pitääkö niihin kaikkiin aina tuupata rahaa että lettua pääsee lypsämään? Ei minuun ainakaan.

Vierailija
15/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En torjuisi, molemmilla on omat rahat. Sitten kun tästä varmaankin tulisi ongelmia, toteaisin hänen olleen halvempi kuin maksullinen.

Vierailija
16/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Pitääkö niihin kaikkiin aina tuupata rahaa että lettua pääsee lypsämään? Ei minuun ainakaan.

Kyllä. Tavalla tai toisella. Ellei sitten satu olemaan komistus naamaltaan jolle suorastaan tarjoudutaan.

Vierailija
17/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Ikinä.

Vierailija
18/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen tehnyt selväksi että olen köyhä. En todellisuudessa ole, mutta näin minä rankkasin onnenonkijat pois. Jäljelle jää todellisuudessa pienempi joukko naisia, joille tulotaso ei merkka. Näistä sitten löysin nykyisen vaimoni. Tämäkin ihmetteli miten voimme matkustella niin paljon, niinpä kerroin hänelle että en ole ihan tyhjätasku. Ainakin hän ymmärsi täysin miksi menettelin niin.

Vierailija
19/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska silloin selvästi rahan perässä.

- N21 (biseksuaali enemmän naisiin)

Vierailija
20/37 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei ole rahan takia jäänyt pariutumatta. On sellaisia kirkonrottia tai tässä tapauksessa sossunrottia tullut vastaan että oksat pois, silti näillekin on nainen rinnalle löytynyt. Mutta tätähän te palstamiehet lussutatte kuin vauva turvariepua, ettei tarvis peiliin katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi