Laitatteko huvipuistossa lapselle nimitarran selkään?
Mistä niitä saa? Tai voiko itse tehdä vastaavan?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:05"]
Laitan nimenomaan taaperoille, koska vaikka vahdinkin silmä kovana, väkijoukossa ja ruuhkapaikoissa voi tapahtua niin että joutuu eroon lapsesta, ja jos lapsi hätääntyy niin hän voi lähteä säntäilemään... Tai joutua aikuisten ja isompien lasten tuupittavaksi ja päätyä kauaksikin. Mutta mun lapset on siitä hyviä, että kun ovat liian kaukana niin alkavat itkeä kurkku suorana, joten äkkiä joku äkkäisi että on hätä, ja kun se tarra ja numero selästä löytyy, siihen on helppo soittaa.
[/quote]
olet huono ja epäkelpo vanhempi , jos et saa lapsiasi pidettyä silmällä. tyylinsä kulllakin.
[/quote]
Kiitos, se on ollut kyllä tiedossa ennenkin. Mieluummin kuitenkin ennakoin eksymisen ja laitan sen numeron selkään, kuin aiheutan hirveän paniikkitilanteen koko perheelle päivänä, jonka pitäisi olla kiva kaikille. Kukaan omistani ei ole koskaan eksynyt, mutta itse aikoinaan lapsena eksyin väkijoukossa just huvipuistossa. Ei ollut kiva tilanne, vaikka olinkin jo niin iso että osasin itse etsiä infopisteen ja kertoa tarvittavat tiedot.
Vasta hiljattain oli muuten huvipuistossa ollessamme tilanne, jossa kuulutettiin että infopisteeltä löytyy ehkä parivuotias lapsi (joka ilmeisesti ei puhunut riittävästi kertoakseen nimensä), tällaisilla vaatteilla, odottamassa vanhempiaan. Ei ollut tarraa selässä selvästikään. Kyllä riipaisi kuunnella sitä kuulutusta sen pari kolme kertaa kun se kuului, kun oma parivuotias oli siinä vieressä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:05"]
Laitan nimenomaan taaperoille, koska vaikka vahdinkin silmä kovana, väkijoukossa ja ruuhkapaikoissa voi tapahtua niin että joutuu eroon lapsesta, ja jos lapsi hätääntyy niin hän voi lähteä säntäilemään... Tai joutua aikuisten ja isompien lasten tuupittavaksi ja päätyä kauaksikin. Mutta mun lapset on siitä hyviä, että kun ovat liian kaukana niin alkavat itkeä kurkku suorana, joten äkkiä joku äkkäisi että on hätä, ja kun se tarra ja numero selästä löytyy, siihen on helppo soittaa.
[/quote]
olet huono ja epäkelpo vanhempi , jos et saa lapsiasi pidettyä silmällä. tyylinsä kulllakin.
[/quote]
Kiitos, se on ollut kyllä tiedossa ennenkin. Mieluummin kuitenkin ennakoin eksymisen ja laitan sen numeron selkään, kuin aiheutan hirveän paniikkitilanteen koko perheelle päivänä, jonka pitäisi olla kiva kaikille. Kukaan omistani ei ole koskaan eksynyt, mutta itse aikoinaan lapsena eksyin väkijoukossa just huvipuistossa. Ei ollut kiva tilanne, vaikka olinkin jo niin iso että osasin itse etsiä infopisteen ja kertoa tarvittavat tiedot.
Vasta hiljattain oli muuten huvipuistossa ollessamme tilanne, jossa kuulutettiin että infopisteeltä löytyy ehkä parivuotias lapsi (joka ilmeisesti ei puhunut riittävästi kertoakseen nimensä), tällaisilla vaatteilla, odottamassa vanhempiaan. Ei ollut tarraa selässä selvästikään. Kyllä riipaisi kuunnella sitä kuulutusta sen pari kolme kertaa kun se kuului, kun oma parivuotias oli siinä vieressä.
[/quote]
VALITETTAVASTI lisääntymiseen ei vaadita lupaa.
Jos olet lapsia tehnyt, on velvollisuutesi huolehtia niistä, eikö ?
Jos keskityskykysi ei riitä , anna lapsesi adoptioon ? Huono vanhempi on aina vaara lapselle.
ehdottomasti laitan. Kuvittelin että niin minäkin osaan pitää lapsestani huolen, mutta 3 vuotiaana karkasi Linnanmäeltä. Ei mennyt kuin 2 sekuntia ja oli hävinnyt.
Siinä sitten henkilökunnalta apua pyytämään, kuulutus tuli ja vähän ajan päästä eräs ihana äiti toi lapsen neuvontaan. Siinä kyllä itkin kyyneleet valuen ja kiitin vuolaasti eikä suostunut ottamaan korvausta vaivannäöstä
Tämän jälkeen on aina vähintään maalarinteipilä selässä yhteystiedot. Hyvin pieni vaiva.
Minä laitan aina miehelle tarran selkään kun mennään huvitelemaan. Puhelinnumerosta näkee minne soittaa kun veto alkaa takkuilla
10 ja 14 jatkaa - just kuten. 16 sanoi, pieni vaiva josta on iso apu, jos sattuukin huonosti käymään. Kuten sanoin, yksikään lapsistani ei ole koskaan eksynyt, joten keskittymiskykyni on kyllä riittänyt. Mutta koska olen vastuuntuntoinen vanhempi, voin nähdä pikkuvaivan ja laittaa tarrat selkään siltä varalta, että lapsi eksyykin.
teidän ei tulisi lisääntyä. huona äiti/isä on AINA vaara lapselle
laitan. Nyt isommille on laitettu ne paidan sisäpuolelle ja ohjeistus siitä, että josl apsi eksyy, niin ottaa yhteyttä henkilökuntaan.
Lisäksi on "harjoiteltu tilanne", jossa lapsi menee etismään yksin henkilökunnan edustajan.
mahollisessa ruuhkassa ei tarvita muuta kuin että itse kaatuu ja väkijoukko imaisee lapsen mukaansa tai itse pysähtyy auttamaan jotakuta neuvoa kysyvää jne.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:52"]
laitan. Nyt isommille on laitettu ne paidan sisäpuolelle ja ohjeistus siitä, että josl apsi eksyy, niin ottaa yhteyttä henkilökuntaan.
Lisäksi on "harjoiteltu tilanne", jossa lapsi menee etismään yksin henkilökunnan edustajan.
mahollisessa ruuhkassa ei tarvita muuta kuin että itse kaatuu ja väkijoukko imaisee lapsen mukaansa tai itse pysähtyy auttamaan jotakuta neuvoa kysyvää jne.
[/quote]
et ole tosissasi. olet hyvä äiti? et. todellakaan et.
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti sun lapsi joskus eksyy susta. Sit voidaan huutaa sulle että pitäis ottaa laoset huostaan ku et lsaa huolehtia.
Mitä pahaa siinä on, jos kaiken varalta lapsen taskusta löytyy äidin ja isän numerot?
On taas Eva-perheitä liikkeellä??
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
VALITETTAVASTI lisääntymiseen ei vaadita lupaa.
Jos olet lapsia tehnyt, on velvollisuutesi huolehtia niistä, eikö ?
Jos keskityskykysi ei riitä , anna lapsesi adoptioon ? Huono vanhempi on aina vaara lapselle.
[/quote]
ole ystävällinen ja mene purkamaan pahaa oloasi jonnekin muualle ;)
tai tietenkin, jos ei ole muuta elämässään tehnyt, kuin kävellyt sitä 100 asukkaan kylänraittia edes takaisin lasten kanssa, ei voi ymmärtää, että isossa väkijoukossa voi hukata toisensa, jopa aikuisen ;)
eli lapselle tarra selkään, tai jotain muuta infoa, ettei tarvitse hätääntyä pahemmin kenenkään
Hohhoijaa jankkaaja pesiytyi tänne. Itse laitoin lapsille tarrat, kun olivat pienempiä. Ikinä ei voi tietää, mitä tapahtuu elämässä. Vaikka kuinka vahtii lasta, voi tapahtua jotain, jota itse ei osaa ennakoida.
Koskaan ei ole lapset minulta kadonneet, mutta vara ei venettä kaada. Sehän se just on sitä vanhemmuutta. Että ennakoi.
Käsilaukulla ei muuten ole jalkoja eikä omaa tahtoa. Lapsella on.
olen saanut lapsia. hoidan ne myös itse. en tarvitse ulkopuolista apua. ymmärrän jos vajaamieliset tarvitsevat apua lapsen hoitoon ja kasvatukseen / HUOMIOIMISEEN